[H] Tsunade x F!Reader

605 29 13
                                    

[H] - headcanony

Dla: _Salaterka_

Od autora: Zamówienie na Tsunade jako Yandere nie było czymś, czego się spodziewałem, ale to nawet lepiej. Stworzyłem już zarys one-shota Tsunade x F!Reader, a skoro pisałaś w swoim komentarzu, że jesteś otwarta na wszystkie opcje, to oznaczę Cię również przy nim, o ile nie masz nic przeciwko ;) 


❥ Tsunade nigdy nie podejrzewała, że zakocha się w kimś po tym, co przeszła w swoim życiu, a na pewno nie w takim stopniu. Gdy zaczęła spędzać czas z kobietą będącą kapitanem jednego z podległych jej oddziałów ANBU, powoli uzależniała się od jej towarzystwa, chcąc być z nią najbliżej jak to tylko możliwe.

❥ Swoje wyzwanie i pierwsze kroki w stronę zbliżeń podejmowała po upiciu wybranki serca podczas wspólnych wyjść po pracy na sake. Oszukiwała, że pije tyle samo, aby być świadomą tego, co planowała zrobić. W stanie otumanienia [Imię] śmielej akceptowała jej uczucia, zadając o wiele mniej pytań niż zwykle, mając zaraz mniej wątpliwości.

❥ Blondynka nie czuła się z tym za dobrze, budząc się obok ukochanej następnego ranka. Chciała szczerych uczuć, chociaż przestała wierzyć w miłość ze szczęśliwym zakończeniem. Dla poprawy humoru wmawiała sobie, że przecież, gdyby jej nie kochała, to nie chciałaby spotkać się ponownie w taki nieformalny sposób.

❥ Ofiara tej nie do końca zdrowej sympatii z kolei po prostu nie wiedziała, jak na to zareagować. Uważała to za zaszczyt, dodatkowo miło być kochanym, jednak nie zrezygnowała ze spotkań z Tsunade z trochę innego powodu. Czuła w kościach niepokój, który nie pozwalał powiedzieć nie. Z czasem przekonała się, jak niewiele odmowa dałaby tak czy inaczej.

❥ Gdy Senju staje się wylewna, opowiada raz po raz swoje tragiczne przeżycia, obarczając partnerkę ciężarem, że gdyby ta jej nie zaakceptowała, to już dawno zapiłaby się na śmierć.

❥ Dodatkowo nie radzi sobie z zazdrością. Często staje się podejrzliwa względem innych, gdy przebywają w towarzystwie obcych osób. Przez to, że sama jest wyjątkowo atrakcyjną kobietą, wie, w jaki sposób mogą zachowywać się pijani mężczyźni bądź kobiety. Reaguje impulsywnie, za każdym razem gdy ktoś spojrzy na [Imię] w nieodpowiedni dla niej sposób, częstując oponenta swoim słynnym sierpowym znanym w całym Kraju Ognia. Można jedynie współczuć niewinnym ludziom, którzy doświadczyli tego na własnej skórze.

"Nic nie poradzę, sam się o to prosił".

"Jeśli będziesz zbyt miła w takiej sytuacji, to w końcu ktoś Cię wykorzysta". - Przy czym nie widzi swojej drobnej hipokryzji.

❥ Podobnie jest, gdy tylko partnerka powie Tsunade, chociażby w żartach, że żywi do kogoś urazę. Blondynka potrafi wziąć coś takiego całkowicie na poważnie i będzie starała się pogorszyć życie danej osoby. Najbardziej przerąbane mają inni shinobi. Ta kobieta jako Yandere nie zawahałaby się, aby wykorzystać swoje stanowisko. 

❥ Chociaż pokonała swój lęk przed krwią, to w dalszym ciągu boi się o zdrowie partnerki, dlatego rozważnie przydziela jej misje. Kiedy misja, w której uczestniczy [Imię] jest zagrożona, blondynka potrafi obgryźć sobie paznokcie, aż do krwi i nie potrafi skupić się na niczym innym.

❥ Jeśli po jakiejś walce trafia do szpitala, to Kage bez zastanowienia rzuca wszystko, aby ją uzdrowić lub ściąga w tym celu Sakurę, ponieważ w pełni ufa tylko umiejętnościom medycznym swojej uczennicy.

❥ Gdy [Imię] kwestionuje działania Tsunade, próbując uświadomić kobiecie, że nie powinna zachowywać się w tak nieodpowiedzialny sposób, tamta zaczyna ją ignorować, podobnie jak zrobiła to z Konohamaru po śmierci Trzeciego. 

❥ Senju potrafi zamknąć się z nią w pokoju w takiej sytuacji, nie pozwalając kobiecie wyjść, ale mimo to się nie odezwie. 

"Mogłabyś na mnie spojrzeć?"

"Przecież wiem, że słuchasz tego, co mówię. Porozmawiaj ze mną chociaż raz."

❥ Robi tak, ponieważ boi się wdawać w dyskusję, ponieważ nie ma racji, o czym doskonale wie. Mimo tego nie potrafi oddzielić emocji od pracy, jeśli chodzi o [Imię]. W końcu zostanie Hokage nie należało do jej marzeń, tylko do najdroższych osób. Teraz chce chronić kolejną.

❥ Starszyzna ani Danzô nie akceptują tego zachowania, jednak szybko zauważyli, że w niektóre kwestie lepiej nie wnikać.

❥ Podobnie było ze Shizune. Asystentka od początku związku kobiet radziła przyjaciółce, aby podchodziła do tej relacji z dystansem, ale gdy usłyszała od niej: "Wolałabym zginąć, niż stracić [Imię]", przestała angażować się w nieswoje sprawy.

❥ Tsunade bywa bardzo namiętna, chcąc przeżywać wszystkie zbliżenia jak najbardziej dogłębnie i uwielbia mocno przytulać swoją partnerkę. Świadomość, że ma w ramionach wciąż żywą kochankę, jest dla niej ważniejsza niż cokolwiek innego na świecie.  


Postacie z Naruto jako YandereOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz