Rozdział IV

318 21 10
                                    

Kendra przewróciła kartkę i odnalazła rozdział którego szukała.

Jednorożec Paprot, Syn Królowej Wróżek

Paprot wśród wielu uchodzi za królewicza światła. Wydawałoby się że taki jest naprawdę, lecz ja wiem że jest inaczej. Przeprowadziłem rozmowy z kilkoma osobami i dowiedziałem się że Paprot je wykorzystywał. Było ich czworo : Zaklinaczka Cieni Alix, Wróżkokrewna dziewczyna Angelica, owróżkowiona Clara oraz odemoniona Jessica. Wszystkie cztery posiadały szczególne moce i wszystkie cztery zostały zmanipulowane przez Paprota. Jego główna strategia polega na oczarowaniu dziewczyny jego wyglądem i udawania że on też coś do niej czuje. Takie ofiary myślą że Paprot się w nich zakochał a gdy są niepotrzebne pozbywa się ich i zaciera ślady aby nikt nie wiedział że to on za tym stoi.

Dziewczyna była wściekła że tak łatwo się na to nabrała. Przeleciała kilka rozdziałów i odnalazła jeden który był dla niej ciekawy.

Wyjaśnienia

Wielu zastanawia się skąd to wszystko wiem i po co to opisałem. Chciałem pokazać że nie tylko istoty mroku robią rzeczy podłe i złe. Nikt z nas nie jest niewinny. Czasem także istoty mroku robią dobrze, tak samo jak istoty światła robią złe czyny. Posiadam tą wiedzę ponieważ jestem wysoko postawiony w hierarchii magicznych stworzeń i wiele opowiada mi o swoich krzywdach. Spisuję to aby osoby które są krzywdzicielami dostały nauczkę. Ja sam popełniłem w życiu błąd ale później go naprawiłem. W tej książce znajdziecie czyny istot które robią takie rzeczy specjalnie i nie naprawiają tych błędów. Dziękuje wszystkim za przeczytanie tego i zrozumienie że każdy robi i dobre i złe czyny. Wielu nie uwierzy moim teorią lecz jest to szczera prawda. Przysięgam na cały swój honor oraz na swój trzeci róg jednorożca że wszystkie sytuacje są prawdziwe.

Dziewczyna zamyśliła się po przeczytaniu. Osoba piszącza to była jednorożcem. Kto mógł to napisać. Tego nie była w stanie się domyślić, wiedziała jednak że kiedy spotka Paprota czeka ich porządna rozmowa.

Od zemsty do miłości. RonendraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz