❤️21❤️

578 56 11
                                    


Totul parea ireal.Jimin cu mânuța lui intreptata spre piept.Mici lacrimi ii ieși din ochișorii lui pierduți undeva in întuneric.Pieptul ii urca și cobora alert.

Se ridica foarte repede in fund sperindu-l pe Jin care stătea lângă el.

-Hei,hei Jimin.Incet.Inspira și expira puiule.

Jin ii mângâia Incet parul încercând sa îl liniștească.Micuțul stătea cu capul pe pieptul acestuia,plangand.

Yoongi intra panicat.Simți ceva in pieptul lui.Ca și o Săgeata cum ii străpungă inima.Voia sa se îndrepte spre Jimin dar acesta îl opri.

-STAI ACOLO.STAI DEPARTE DE MINE.

Micuțul îl privea cu teroare.Se afunda mai tare in pieptul lui Jin plangand isteric.

-Dar Jimin,sunt Yoongi.

-EȘTI UN PROFITOR!VREAU SA STAI DEPARTE DE MINE!

-Yoongi ieși!Asteapta-ma jos.

Vampirul ieși foarte supărat.Nu a făcut nimic rau.A coborât jos asteptand.Își legăna picioarele,ca și un copil mic.















Usa se deschise usor.Inchizandu-se la fel.Jin cobora furtunos mergând in Bucătărie trecând pe lângă Yoongi.

-Jin?se îndrepta Incet spre el.

-Este vrăjit!

-Cine?Cum?intreba nedumerit vampirul.

-Jimin,pe ceafa are un semn.Defapt sunt niște litere.Este sigur latina.Dar nu cea obișnuita.

Jin răsfoi cartea.Oprindu-se la o pagina.Se înalbise la fata.

-Jin?Ce naiba e asa grav?

Vrăjitorul doar înghițise in sec.Citind de pe foaia cărții deja îngălbenite.

-Semnele nu pot face nimic in general.Dar literele in latine pot fi fatale.Aceste semne sunt făcute de niște vrăjitori foarte vechi.Ele sunt activate doar dacă acel vrăjitor care a făcut semnul spune aceste cuvinte ,, corporis absque corde''.

-Jin nu înțeleg nimic!

-Ești prost?Un vrăjitor a pus o vraja pe Jimin.Iar dacă el va spune acele cuvinte nu va fi ok!Jimin are coșmaruri in care tu îl omori!

-Ce înseamnă acele cuvinte?

-Inima fără corp.














285 de cuvinte
Necorectat

Scurt,îmi pare rau.Nu stiu sigur dacă acele cuvinte înseamnă inima fără corp.

Lumina din întunericul meu/yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum