🖤24🖤

609 57 24
                                    


Zilele au trecut.Erau Fericiți.S-au apropiat destul de mult.

Erau in sufragerie.Jimin stătea in brațele,cu o acadica in gura și cu capul pe pieptul lui Yoongi uitându-se la televizor.Vampirul ii mângâia blând parul pufos.Se simțea atât de atras de baiat.Simțea ca fără el nu va mai putea trai.Voia sa îl protejeze cât mai tare și cât mai mult.

Taehyung și Jungkook erau in celalalt capăt al canapelei.Îngerul mânca căpșuni,avea pofte ciudate pana și in toiul nopții.Ii plăcea asa mult sa mănânce.Vampirul mereu era lângă el și îl mângâia și îl iubea asa mult.

     Namjoon aproape rupte usa urcând repede scările.Scoase pe gura doar un ,,nu am fost aici".

Jin intra pe usa Gâfâind și fiind mai nervos ca niciodata.

-Ce a pățit Jinnie?jimin facu ochișorii mari.

      -Unde e Namjoon?

        -Nu l-am va-

         -E la etaj.

         Jimin își puse mânuța pe gura lui Yoongi.Ii soptise un ,,era secret".Vampirul își țugui buzele pupandu i mânuța îngerului,acesta rosise și își puse capul pe pieptul lui continuând sa mănânce acadica.

        Namjoon cazu de la etaj fix pe măsuța din lemn din mijlocul camerei,speriindu l pe Jimin.

           -Uite Jin,scuze nu am vrut.Doar am vrut o oala pentru ca voiam macaroane.Te rog,ai mila.

        Namjoon era in genunchi rugându-se de Jin.

        -Ce ți-a făcut Namjoon Hyung?intreba confuz Jungkook.Își înclina capul drăgălaș intr-o parte.

         -Nenorocitul a vrut o oala din dulapul meu cu tigăi.Dar inloc sa o ia,a luat tot dulapul cu el.A dat dulapul la propriu jos.Mi-a spart toate tigăile.O sa îți smulg brațele sa nu mai poți face nimic!

        Jimin doar chicoti.Namjoon câteodată putea fi foarte neîndemânatic,iar cineva dacă se atinge de tigăile lui Jin nu iese bine.

       Jimin se ridica mergând sa îl imbratiseze pe Jin.Din cauza ca era mai mic de inaltime,își puse capul pe pieptul lui,îmbrățișându-l strâns.Yoongi zambi când văzu ca vrăjitorul se calmează treptat,intorcandu-i gestul.

        -Jiminie,puiule.Spune i lui Namjoon sa plece dacă tine la viața lui.

       Îngerul izbucni intr-un ras colorat.Acum toată lumea îl privea.Atmosfera era una mult mai buna decât cea de mai devreme.

       O bataie in usa le atrase privirea tuturor.

      -Majestate,pot sa raspund?intreba majordomul pe Yoongi.Acesta doar aprobând.

      Vampirul își îndrepta privirea spre Jin.Parca telepatic ii trimisese un semnal sa fie pe faza.

       Doua fete intra in sufragerie.

       -Ryujin?intreba confuz Taehyung.Luandu-și mâinile de pe Jungkook ridicându-se in picioare.

      -Rosé?yoongi se uita la fata inalta din usa.Nu avea nici o expresie pe chip.

     












423 de cuvinte
Necorectat

Incerc sa postez mai des,dar nu am timp.

Lumina din întunericul meu/yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum