-Jimin.Doar respirația accelerata a celui mic se auzi in cameră.
-Pleacă!se criza acesta.
-Doar vreau sa îți explic Jimin.Stii ca niciodata nu ți-as face rau.Te-am salvat de atâtea ori.Ai încredere măcar putin in mine?
-D-da.N-nu o sa ma omori?
Jimin își ridica ochișorii plini de lacrimi.Vampirul se topi imediat,îmbrățișându-l.
-Normal ca nu Jiminie.Nu as face asa ceva.
Ii pupa obrazul.
Își găsise cuvintele după ceva timp,explicându-i băiatului exact ce i-a spus Jin,doar ca mai delicat.Ii șoptea in ureche cât de mult tine la el și cât de mult o sa îl protejeze.
-Nu o sa vina bătrânul ăla ciudat după mine nu?se afunda mai mult in pieptul vampirului.
-Te asigur ca nu îngeraș.
Jimin adormi.Lacrimile uscate nu au trecut neobservate de către Yoongi.Ii parea atât de rau ca nu poate face ceva.Asa ca îl va proteja cu toată puterea lui.
-Jiminie trezește-e.Am amortit.
Dar aceste nici nu se mișcă.
-Haide Jimin,îți voi lua orice.
Nimic.
-Bun,atunci ma voi ridica și o sa mananc toate acadelele cu căpșuni din dulap!
Yoongi se ridicase.Ajunsese la usa dar o greutate îl dobora la pământ.
-Nu acadelele mele cu căpșuni!
Vampirul a început sa îl gâdile pe Jimin.Acesta râzând pana când nu mai avea aer.
-G-gata Y-Yoonie.O sa îți dau și tie o acadea.
-M-am oprit.Merg sa iau mai multe decât una.
Alergau amândoi prin palatul pustiu.Doar râsetele lor colorate se aud.
-Ce e cu atât veselie?intreba Jin vazandu-l pe vampir cum ridica borcanul cu acadele ca Jimin sa nu ajungă.
-Hyung,vreau acadelele!Ajuta-ma Hyung!se planse Jimin.
-Ce te-am învățat eu?Doar aplica!
Se gândi putin amintindu-și.Intr-o secunda Yoongi era pe jos Ținându-se de ,,moștenire",iar îngerul chicotea uitându-se la borcanul din mânuțele lui.
-Mersi Hyung.
Jimin îl pupa pe obraz,ieșind din Bucătărie foarte fericit cu o acadea intre buze și un borcan plin in brate.
-Scuze Yoongi,dar tu ai vrut-o.
Jin ieși râzând,nu înainte de a-și lua un mar.Yoongi încă simți durerea destul de tare,deci ultima cale de a opri durerea se ghemui.
-Nu va scapă usor.
369 de cuvinte
NecorectatScurt.Am niște idei dar le vreau mai pe la finalul cărții.
CITEȘTI
Lumina din întunericul meu/yoonmin
FanfictionUn vampir îndrăgostit de un înger. ~yoonmin~ Începută:15 Ianuarie 2021 Terminată:7 octombrie 2021