-Haide Taehyung ce stai atât?Ti-am spus ca avem treaba!spuse Yoongi pe un ton destul de gros.
Își îndrepta privirea spre băiatul scund.Era cea mai frumoasa ființa pe care a văzut o pana acum.Lumina lunii ii atingea fata,arătându i trăsăturile perfecte.
-Hyung,hai sa plecam!
-Haide.
Se intoarce nepăsător plecând înainte.
Erau pe la jumătatea pădurii când Taehyung aude strigatul lui Jungkook.Amândoi se întoarseră inapoi vazandu l pe Jimin pe jos și Jungkook plangand.
-Kook ce s a întâmplat?sopti Taehyung ridicându l de jos.Yoongi ii verifica pulsul lui Jimin.
-Am vrut sa plecam și un vârcolac voia sa ma muste,dar J-Jimin s a băgat in fata m-mea și
-Gata,am înțeles.
-Ce ne facem?Nu pot sa intru in castel cu el in brațe și mai ales arătând asa,mama și tata ne vor tăia aripile.
-Taehyung ia l pe Jungkook și mergeți la palat,vin și eu imediat.spuse Yoongi.
-Am înțeles.
Cu o viteza ireala,aceștia,plecara.
-Asa de frumos.Acea mușcătura va durea putin îngeraș ,îți promit ca acea persoana va fi pedepsita.
Îl lua in brațe plecând spre castel.
-JIN,VINO AICI ACUM.
-OH,Dumnezeule ce frumos e.
-Doar ajuta-l,un vârcolac l a mușcat.
-Doar câteva minute.
In maxim 5 minte Jin apăru cu un bol,punând niște verdeața pe acea mușcătura de pe brațul băiatului.Incet îngerul se trezi,dând de doi băieți pe care nu ii cunoștea și o durere insuportabila de Brat.Lacrimile ii apăru in ochi.
-Sunt Jin,nu trebuie sa te speri,Jungkook este cu Taehyung va venii imediat.Acea mușcătura va trece,dar trebuie sa bei putin sânge,ești de-acord?vorbi cald Jin.
-D-da,d-doar fa sa nu m-ma mai d-doară.
Pana și vocea era foarte frumoasa.
Pe neașteptate Jin ii înfinge un cuțit in brațul lui Yoongi,acesta țipând putin.Jimin tresari.
-Puteai sa ma anunți.Spuse Yoongi putin nervos.
-Taci Min.
Jin își permitea din cauza ca l a crescut pe Yoongi,deci era un fel de mama lui.
-Bea îngeraș.ii zambi Jin.Dacă ți a făcut ceva acest baiat hidos sa îmi spui.-Hei,doar l am adus aici nimic mai mult.
Yoongi era nervos,dar când auzi chicotitul lui Jimin rămăsese stana de piatra.
-Vai de mine,drăgălaș.Jin ii trăgea obrajii.
De atunci a trecut o săptămâna.Jimin era împreuna cu Hoseok și se vedeau seara de seara.Varcolacul ce l a mușcat a fost ucis de către Yoongi fără mila.
409 de cuvinte
Necorectat
CITEȘTI
Lumina din întunericul meu/yoonmin
FanfictionUn vampir îndrăgostit de un înger. ~yoonmin~ Începută:15 Ianuarie 2021 Terminată:7 octombrie 2021