25 Aralık 1995
Strucker son olan olaydan sonra kocaman bir oda hazırlatmış ve odanın hemen yanında ki odayı komple ses ve kurşun geçirmez camla kaplattırdıktan sonra çocuğu getirmelerini istemişti. Ancak buna engel olmak isteyen Kış askeri çocuğu alıp kaçarken farkedilmiş ve dondurulmuştu.
Lark ''Efendim çocuğu odaya getirdik her şey hazır.''
Strucker ''Hadi odaya geçelim dışarıdaki adamlara söyle içeri girsinler''
Adamlar içeri girdikten sonra ellerinde ki metal sopalarla çocuğa saldırmaya başladılar. Çocuk başta hiçbir şey yapamasa da ellerinden yavaşça dumanlar çıkmaya başladı. Dumanların şiddetlenmesiyle adamlar tek tek yok olmaya başladılar. Odadan olanları izleyen Strucker keyifle gülüyordu.
Adamlar yok olmasına rağmen kızın ellerinden çıkan duman kesilmiyor hatta daha da artıyordu odada bulunan nesneler havalanmış, duvarlar çatlıyordu. Üssteki herkes tek tek yok olmuştu.
Lark ''Efendim çocuk kontrolden çıktı ne yapıcaz''
Strucker ''Birazdan yorgunluktan bayılır sakin ol Lark''
Lark ''Efendim nasıl sakin olabilirim üsste sadece en üst katta insanlar var kalan herkes yok oldu. Güç engelleyicileri devreye sokuyorum''
Güç engelleyiciler bile kızı engellemeyince Strucker sakinliğini kaybetmeye başladı bu gidişle tüm üss yok olucaktı birkaç dakikaya
Strucker ''Lark odaya bayıltıcı gazları gönder kız bayılınca onu alıp Kış Askerinin olduğu odaya getir''
Lark ''Peki efendim'' dedikten sonra gazları göndermiş bayılan kızı alıp yukarı çıkmaya başlamıştı.
Strucker ''Getir kızı Lark Kış askerinin yanına koy ama önce birkaç tüp kan al.''
Lark ''Efendim kızı donduracak mısınız?''
Strucker ''Evet hiçbir güç şuan onu engelleyemiyor bu yüzden şuanlık donması en iyisi bizde aldığın kanlarla test yaparız'' dedikten sonra kızdan kanı alıp kızı dondurmuşlardı.
30 Haziran 2003
Rusya Hydra Üssü
Kış askeri görevini bitirdikten sonra odasına dinlenmeye geçmişti aklındaysa tek bir şey vardı ufaklığı.
Küçük kız uğradığı deneyler sonucu insanların zihnine girip onları yönlendirebiliyor, telekineziyle eşyaları uçurabiliyor, vücudundan alev çıkartabiliyor ve dumanlarıyla insanları yok edebiliyordu. Kız 1995 yılından beri sadece üç kere uyandırılmış üçündede yüzlerce insan yok edip kontrolden çıkıp dondurulmuştu. Bir kere zihnini silmeye çalışmışlar ancak daha makineye koyar koymaz odada bulunan herkes yok olmuş.
Kış askeri artık kıza yaptıklarına dayanamıyormuş o daha beş yaşındaydı. Sonunda kararını vermişti. Kızı bugün kaçıracaktı.
Strucker Lark'a çocuğu uyandırmasını söyledikten sonra yanına gelen kış askerini dinlemeye başlamış.
W.S ''Efendim çocuk uyanınca biraz benim yanımda sakinleşsin daha sonra güçlerini test edin''
Strucker ''Tamam belki bu sayede test sırasında kontrolünü kaybetmez''
Lark çocuğu uyandırdıktan sonra Kış askerinin yanına bırakıp kamera odasına çıktı.
W.S ''Ufaklık bugün seni buradan kurtarıcam ama önce sana bir şey anlatmam gerek''
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ðºððððð | ðð¯ðð§ð ðð«ð¬ | â¯ïž
Fanfiction"ð·ðððððŠðð, ðŠððð ð¢ÌðŠðððð ððð€ðŠððð¢ð§" ''ðžðÌðð ððððððððŠð ðððð§, ððððððððð§ð ððÌððððð ðð§ðð ð£ðððð" ''ðŽðŠððÌð ððððð€ð ð£ð ð ðððð ð£ðððð!" ''ðµðð§ ðð¢ðŠð¢ð§" ''ðŸððð¢ðð...