7 Temmuz 2004
Tony Stark'ın Ağzından
Bugün çok önemli birgün bugün benim küçük havucumun doğum günü.
Ve bu kutlayacağımız ilk doğum günü yani en mükemmeli olmak zorunda. Ama Natasha hanım diyorki ilk doğum günü özel olmak zorunda sadece sevdiği kişilerle falan filan ama en önemli detayı atlıyor Starklar her zaman gösterişi severler. Ama yine de maalesef küçük bir şey olacak çünkü benim küçük havucum tanımadığı insanların yanında çok tedirgin oluyor.
Telefonumu açıp yeni asistanını aradım.
''Martin iyi günler akşam için her şey hazır mı?''
Martin ''Hazır efendim sadece pasta parti başlamadan 2 saat önce gelecek.''
''Tamam. Davetliler çağırıldı mı?''
Martin ''Evet efendim. Aynen dediğiniz gibi Donna hanımın şirkette sevdiği herkes davet edildi. Ayrıca Natasha hanım ve Happy bey katılacaklarını söylediler.''
''Tamam Martin akşam sende çocuklarını alıp gel en azından partide birkaç tane yaşıtı olsun.''
Martin ''Tamam efendim.''
''İyi günler Martin.''
Martin ''İyi günler efendim''
Siz şimdi merak ediyorsunuzdur Pepper Potts nerede diye.
Flashback (6 Ağustos 2003)
Donna'nın Ağzından
Abim şirkete gittikten sonra salonda abimin bana verdiği ödevleri yapmaya başladım.
Birkaç saat sonra kapı çaldı. Kapıyı açtım gelen abimin asistanı Pepper'dı.
''Pepper neden geldin''
Pepper ''Aa ufaklık sen evde miydin? Hadi gel odana çıkalım biraz oyun oynayalım.''
''Olur''
Odaya çıkar çıkmaz Pepper bir anda beni yere itti.
''Pepper napıyorsun''
Pepper ''Bana bak senden de o sürtük annenden de nefret ediyorum. Defolup gidin yoksa göndermesini bilirim. Bu zamana kadar onun yanında ben vardım. Tek gecelikleri umrumda değil. Zaten adı üstünde ne oldukları belli. Ama sen tüm planlarımı bozdun Stark serveti benim anladın mı ben emek verdim o şirkete ben olmasam Tony biterdi şimdi hemen gidiyorsun buradan'' diye bağırdığında odadan ağlayarak kaçmaya başladım peşimden bağırıyordu.
Pepper ''Tatlım saçmalama napıyorsun gitme gel oyun oynuyorduk.''
Ama ben evden koşarak ayrıldım.
Tony'nin Ağzından
Jarvis ''Patron''
''Efendim Jarvis''
Jarvis ''Bayan Stark evden ayrıldı.''
''Neden biri mi bir şey yaptı.''
Jarvis ''En son eve bayan Potts giriş yaptı efendim.''
''Onun evde ne işi vardı ki. Jarvis evin kameralarını aç.''
Jarvis ''Açtım patron.''
İlk önce salonda benim verdiğim ödevleri yapıyor. Kapı çalıyor Pepper giriyor eve. Odaya oyun oynamaya çıkıyorlar. On dakika sonra odadan ağlayarak çıkıyor. Pepper peşinden çıkıyor. Ama Donna ağlayarak evden çıkıp gidiyor.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒂𝒍𝒖𝒕𝒆 | 𝐀𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 | ☯︎
Fanfic"𝐷𝑖𝑛𝑙𝑒𝑦𝑖𝑛, 𝑦𝑒𝑛𝑖 𝑢̈𝑦𝑒𝑙𝑒𝑟 𝑎𝑟𝚤𝑦𝑜𝑟𝑢𝑧" ''𝐸𝑔̆𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑖𝑚𝑙𝑒𝑦𝑠𝑒𝑛𝑖𝑧, 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑖𝑧𝑖 𝑔𝑜̈𝑟𝑚𝑒𝑚𝑒 𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛" ''𝐴𝑦𝑎𝑔̆𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑘𝚤𝑛 𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑙𝑎𝑚 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛!" ''𝐵𝑖𝑧 𝑏𝑢𝑦𝑢𝑧" ''𝐾𝑎𝑚𝑢𝑓𝑙...