Donna'nın Ağzından
Steve ''Bucky'i nereden tanıyorsun?''
''Konumuz onu nereden tanıdığım değil''
Steve ''Peki konumuz ne?''
''Bucky yaşıyor muhtemelen biliyorsun ama''
Bir an kararsızca söylemek istemesemde şu andan itibaren duramazdım derin bir nefes aldım ve konuşmaya kaldığım yerden devam ettim.
''O beni Hydra'ya götüren ve aynı şekilde beni Hydra'dan kurtaran kişi.''
Steve ''Nasıl yani o zaman babanızı öldüren kişi..?''
''Hayır bende öyle düşünüyordum ama değilmiş o sadece beni kaçırıp gitmiş. Öldürenler Hydra ajanları.''
Steve ''Nereden biliyorsun?''
''Bunu anlatamam ama öyle işte kanıtlarımla birlikte.''
Steve ''Peki bana bunları neden anlatıyorsun?''
''Yarın sabah 5'te hazır ol öğreneceksin.'' Onu arkamda bırakıp yürümeye başladım
"Şimdilik görüşürüz bay America."
Clint'in yanına gidip biraz antreman yaptık. Antrenmandan sonra odama çıkıp duş aldım. Yatağa yatıp duvarı izleyip günün güncellemesini yaptım.
"Hayatta yaşadığımız her şeyin sebepleri ve sonuçları vardır." Gözlerimi kapattım ve yarın ne olacağını düşünürken bilincimi kaybettim.
Sabah
Steve" gidelim." Yaşlı bunak
"Sanada günaydın."
Steve" be-"
"Evet senin arabanla gidelim uğraştırma beni."
Steve'in arabasına binip yola koyulduk.
Steve" neden içimde tuhaf bir duygu var?"
"Nasıl bir duygu?"
Steve" kalbim sıkışıyor, nefesim daralıyor ve soğuk soğuk terliyorum." Ölüyorsun bunak.
"Yaşlılıktandır. Ayrıca ben doktor muyum? Git bir doktara görün. Yada istersen direk uygun fiyatlı kefenlere bakabilirim."
Steve" geldik." Hem soruyor hem dinlemiyor.
Arabadan indiğim an telefonumu çantamdan çıkartıp bir mesaj attım
Donna-
Merhaba ben Donna Stark. Sizden American bayraklı kefen istiyorum ayrıca tabutu da kaptan America'ya uygun yapılsın. Mezar taşına ölüm nedeninin Donna'yı dinlemedi ve öldü bunak yazarsanız çok sevinirim. İyi günler.
Steve" Donna gelmiyor musun?"
"Ay pardon yavaş geleceğini düşünmüştüm." Yaşlı dedeler gibi.
Steve göz devirip kapıyı çaldı. Onun arkasına geçip Bucky'nin kapıyı açmasını beklerken etrafa baktım. Şimdi anlaşıldı, ölmüyorsun Steve.
Bucky" kimsin!?"
Steve" benim dostum." Bucky kapıyı açtı ve Steve sarıldı.
Ayıp ama beni nasıl görmezsin?
Steve" yalnız değilim." Bucky Steve'in arkasındaki bana uzunca baktı
Bucky" kimsin?"
"Eski bir kızıl." Bucky kaşlarını çattı ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝒂𝒍𝒖𝒕𝒆 | 𝐀𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐫𝐬 | ☯︎
Fanfic"𝐷𝑖𝑛𝑙𝑒𝑦𝑖𝑛, 𝑦𝑒𝑛𝑖 𝑢̈𝑦𝑒𝑙𝑒𝑟 𝑎𝑟𝚤𝑦𝑜𝑟𝑢𝑧" ''𝐸𝑔̆𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑖𝑚𝑙𝑒𝑦𝑠𝑒𝑛𝑖𝑧, 𝑒𝑙𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑖𝑧𝑖 𝑔𝑜̈𝑟𝑚𝑒𝑚𝑒 𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛" ''𝐴𝑦𝑎𝑔̆𝑎 𝑘𝑎𝑙𝑘𝚤𝑛 𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑙𝑎𝑚 𝑣𝑒𝑟𝑖𝑛!" ''𝐵𝑖𝑧 𝑏𝑢𝑦𝑢𝑧" ''𝐾𝑎𝑚𝑢𝑓𝑙...