Mi történik?

283 22 0
                                    

Ahogy az ajtó előtt gondolkodtam, hirtelen kinyílt az ajtó és Aizawa-sensei lépett ki és amint meglátott lefagyott.

- Midoriya, gyere már vártunk.-ahogy beléptem egy csomó hőssel találtam szembe magam. Anyám is ott volt. Amint meglátott oda futott hozzám és a nyakamba borult, amióta elraboltak nem látott, de látni anyám arcát, hogy könnyes. A sok hős ott ült és engem nézett de nem értem anyámat miért hívták ide, nem akarom hogy bele keveredjen.

- Nos, mivel itt van Midoriya el is kezdhetnénk. Aizawa kérlek vedd át a szót.-mondta All Might, mire Aizawa-sensei felállt és a tábla elé lépett. 

- Midoriya új képességeinek hála szert tettünk olyan erőkre ami a gonosztevőknek van és szeretnénk Midoriyán kicsit kísérletezni, hogy mégis mennyi ereje van össze gyűlve, eddig egyet ismertünk mostmár több van de nem tudjuk pontosan mennyi. Lehet sok időbe fog telni de mivel Midoriya megváltozott személy szerint úgy gondolom jobban meg tudja magát védeni és mostmár jobban is fogunk rá figyelni.-ismertette a tényeket és az elkövetkezendő tényeket, szóval kísérletezni fognak rajtam, nem tudják mennyi erőm van amit én sem tudok úgyhogy megmondani nem tudok nekik. Úgy érzem nem lesz kellemes. De hirtelen felindulásból felemeltem a kezem. 

- Igen Midoriya?-kérdeze Aizawa. 

- Mielőtt idejöttem kaptam egy cetlit üzenettel. Az volt ráírva, hogy "Nem menekülhetsz olyan könnyen, egy mesteri munkát nem hagyhatunk veszni."-mondtam mire mindenki kikerekedett szemmel nézett rám.

- Ezt mikor kaptad?-kérdezte Present Mic.

- Mielőtt idejöttem.-mindenki le volt sokkolva.

- Milyen képességeidet fedezted fel eddig?-kérdezte Endeavor.

- Megmutatom.-mondtam majd megmutattam a kék tűzem, aztán a fekete lyukat és az alak váltást, szegény anyukám alakját vettem fel. 

- Ezek erős képességek mégis, hogy kerültek hozzád?-mondta Endeavor.

- Anya?-nézetem anyámra.

- Mondjad nyugodtan fiam. 

- Amikor elraboltak fecskendeztek belém valamit amitől hosszú időre kidőltem és csak beszélni tudtam, valószínű akkor adták nekem a képességeket de azt nem értem miért adták.

- Tudták, hogy képes vagy egyszerre több képességet használni ezért raboltak el és csinálták belőled ezt.-mondta Aizawa-sensei.-Persze ez az én felvetésem. 

- Nem rossz gondolkodás.-mondta Recovery Girl.- Gyere fiam had nézzelek meg.-fogott meg és húzott maga után majd a szobájába érve befeküdtem egy gépezetbe és mindenféle fény járta át az egész testem és hirtelen elálmosodtam. Amikor felkeltem már egy ágyon voltam és All Might ült mellettem és olvasott.

- All Might, mi történt?-kérdeztem közben nagyon fájt a fejem.

- Kivizsgálás után kicsit lepihrntettek.

- Értem. És akkor most mit találtak?

- Még nem tudni.

- Még nincs kielemezve? Pedig egy csomó ideig aludtam, hogy?

- Midoriya...... Hamarosan meglesz ne aggódj ne kapd fel a vizet pihenj még egy kicsit.....-mondta mire nekem nehezebbek lettek a szemeim és csak annyit láttam ahogy egy nővér adja be nekem az altatót.

Elhoztam a kövi részt kicsit rövid lett tudom remélem tetszett hamarosan hozom a következő részt csak sok dolgom van mostanában. Bocsánat és további jó szórakozást. 

Bakudeku Love StoryWhere stories live. Discover now