Nem hagyon annyiban

1.1K 51 6
                                    

3.rész

Míg a szobámban gondolkodtam elnyomott az álom. Reggel kopogásra ébredtem de annyira lusta voltam, hogy nem mentem az ajtóhoz kinyitni de ahogy hallottam az illető aki a szobám előtt állt mindenképp beszélni akart velem ezért hangosabban dübörgött és mikor már elegem lett belőle oda mentem és kinyitottam.
- Szia Kacchan?!??- kérdeztem inkább magamtól mint tőle.De persze válaszolt de nem éppen úgy ahogy szokott.
- Szia Midorya ami tegnap történt azt felejtsd el.- mondta és fordult is meg amikor megragadtam a karját és berántottam a szobámba.
- MIT RÁNGATSZ TE IDIÓTA.-mondta de nem foglalkoztam vele. Ellenkezett egy ideig de aztán feladta.... Vagyis csak azt hittem.
- Mit csinálsz K-Kacchan csak b-beszélni szeretnék veled.
- Hagyd már a beszédet.... Miért rántottál volna be ha nem azt szeretnéd hogy a tiéd legyek. Most élj a lehetőséggel mert máskor nem engedem.
Hát persze hogy éltem vele.
Hirtelen valaki a nevemet üvölti amitől kinyitom a szemem és sírni kezdek. Ezt....csak....álmondtam?!! Kérdeztem magamtól és nem tudtam abbahagyni a sírást. Ekkor megint hallottam a nevem. Kimentem az erkélyre és láttam, hogy Uraraka szólít engem.
- Mond Uraraka mit szeretnél?- kérdeztem mert nem akartam udvariatlan lenni.
- Tudnál nekem segíteni? Tsuyut is kérdeztem de 2 ember kellene úgyhogy jó lenne ha segítenél.- mondta mosolyogva.
- Persze, hogy segítek.- mondtam de igazából semmi kedvem nem volt.
Lementem és................ Segítettem bár Uraraka és Tsuyu is mondták hogy nem is figyelek. Igazuk volt mert azon gondolkodtam, hogy mi lenne ha igaz lenne az álmom... Miközben ezek a fantasztikus gondolatok miatt neki mentem megint valakinek...
- Auu mi van ma velem?- mondtam mert nagyon fájt a fejem.
Egy kéz húzott fel a földről és meglepően néztem, hogy Kacchan az. Amikor fel segített meg köszöntem neki de nem hagyta hogy befejezzem egyből a falhoz nyomott és megcsókolt. Hirtelen nem tudtam, hogy ez valóság de egyből vissza csókoltam és csak azt vettem észre, hogy Kacchan szobájába vagyok félmeztelenül este!!!!!

Ennyi lett volna ez a rész következő részbe megpróbálok kicsit izgalmasabb történéseket belevinni. Kicsit a hangulatom is hozzá tett. Remélem tetszett ez a rész. Sziasztok🥰

Bakudeku Love StoryWhere stories live. Discover now