2.rész
Ahogy Uraraka szemébe néztem láttam benne a vágyat és a csillogást... Éppen közeledtem hozzá amikor hirtelen megálltam és láttam, hogy becsukta a szemét de én haboztam.... Ezt észre vette így kinyitotta a szemét.
Láttam rajta hogy szomorú de nekem csak egy mosolyt mutatott. Tudtam, hogy hamis mosoly mégis vissza mosolyogtam és elengedtem így már nem tartottam a karomban.
- Bocsánat Uraraka.. - mondtam egy kis idő elteltével. Ő csak rám nézett és elment. Bűntudatom volt egy kicsit Uraraka miatt.
- Szia Midorya. - hallottam meg a nevem így reflexből megfordultam és vissza köszöntem.
- Szia Kirishima mit keresel itt? - kérdeztem mert Kirishima nem ilyenkor szokott jönni reggelizni.
- Csak láttam Urarakát ahogy felfele szalad Tsuyuval, a tetőre tartanak azt hiszem. Amikor ezt meghallottam lefehéredtem és ezt Kirishima is szóvá tette.
- Midorya jól vagy? Nagyon fehérnek látszól.- mondta de mire az utolsó szót is kiejtette már hűlt helyem volt. Egyből szaladtam a tetőre és amikor kivágtam az ajtót mindenki a tetőn volt és én nem értettem miért....
- Boldog születésnapot Midorya!!!!- üvöltötte mindenki. Annyira meglepődtem, hogy azt érzem könnyek borítják be az arcom. Mindenki egyesével jött oda hozzám, hogy fel köszöntsenek de egy ember nem volt jelen akit szerettem volna látni. Lementem az illető szobájába bekopogtam de nem nyitotta ki az ajtót ezért úgy voltam vele, hogy már alszik vagy szimplán nem akar látni. Megfordultam és amikor indultam volna el egy kar megragadott és behúzott a szobába. Nagyon sötét volt ezért nem láttam semmit.
- K-K-Kacchan m-mit csinálsz?- kérdeztem de választ nem kaptam.
- Hagyd a beszédet már baka.... - hallottam meg a hangját. Éreztem, hogy a keze a pólóm alatt van és a hasamat simogatja amikor kopogtak. Tudat alatt kívántam Kacchant de abban a pillanatban nem tudtam gondolkodni csak félni. Kacchant lemászott rólam, hogy ki nyissa az ajtót... Ahogy kinyitotta és vissza fordult már nem voltam ott.... Ki ugrottam az ablakból és bementem a saját szobámba gondolkodni.Eljöttem a következő résszel szeretem írni ezt a könyvet ezért is folytattam. Hagytam egy kicsit még a 18+-os részt azt majd később.... Nah sziasztok
YOU ARE READING
Bakudeku Love Story
RomanceBakudeku rejtelmes szerelme ha érdekel olvasd el és megtudod milyen is