Nem várt vallomás!!!

691 36 7
                                    

Sétálgatok az erdőbe és úgy érzem figyelnek. Miútán kellőképpen féltem elindultam haza fele de aztán rohanni kezdtem és véletlenül neki mentem valakinek aki hátra esett én meg a seggemre.

- Aucs.- adta ki a hangot ez az...... ismerős hang?!!!?

- Uraraka te vagy?- kérdeztem.

- Igen de nem értem miért rohangálsz idekinn ilyen későn.-mondta majd meglátta hogy én vagyok.

- Sajnálom.-álltam fel es a kezemet nyújtottam, hogy segítsek.

- Deku?- fogadta el a segítségem majd megölelt.

- Uraraka mi a baj?-kérdeztem majd eltoltam magamtól.

- Eltűntél ezért kerestelek. Nagyon aggódtam.-mondta és láttam hogy könnyezik ezért magamhoz öleltem.

- Ne aggódj, jól vagyok.-mondtam eközben simogattam a haját.

- Rendben.-húzodott el. - menjünk vissza.

- Okés.-mondtam és elindultunk. Körülbelül 10 perc alatt ott voltunk a sulinál, mindenki mondta hogy aggódott de Kacchantól nem hallottam ami kissé rosszul esett bár megértem. De ami akkor történt még mindíg nem tudtam felfogni. Elindultam a szobám felé, amikor nyitottam ki az ajtót valaki belökött rajta és maga után bezárta az ajtót. Én a földön feküdtem ő meg rám ült és a fülemhez hajolt és azt súgta bele, hogy szeretlek. Ezt a hangot bárhonnan felismerném..... Kacchané volt, annyira boldog voltam, hogy síkítani tudtam volna de annyira rátapadt a szája az enyémre, hogy esélyem sem lett volna. Felrakott az ágyra, levette a pólóját és fölém hajolt, megcsókolt majd az én pólómat is levette. Lejebb haladt és a nyakamat csókokkal hintette be majd néhány helyen meg is szívta egy kicsit emiatt jólesően felnyögtem ami látszólag tetszett neki ezért megint lejjebb haladt a hasamnál végig nyalta az összes kockám addig a kezével a lábam közé nyúlt és azt simogatta amitől megint nyögtem ezért erősebben csinálta. Miközben ezek történtek egyszer csak valaki kopog az ajtómon.

- Kacchan hagyd abba valaki kopog.-mondtam halkan de Kacchan nem hagyta abba hanem tovább csinálta.

- Midoriya itt vagy? Tanácsot szeretnék kérni kérlek engedj be.

- E-Egy p-pillanat.-mondtam majd Kacchan fejét megfogtam megcsókoltam és a fülébe súgtam hogy bírja még egy kicsit addig bújjon az ágyam alá, ő csak morgott egyet és tette amit kértem. Gyorsan felkaptam a pólóm és beengedtem Urarakát.

- Szia Midoriya.

- Szia. Gyere csak be.

- Nos azt szeretném mondani, hogy tetszik nekem valaki és nem tudom hogy mondjam el neki.

- Nem vagyok jó ilyen téren de szerintem azt csináld, hogyha találkozol vele akkor elmondod neki és ne félj szerintem nem fog vissza utasítani.-adtam neki egy kis löketet.

- Rendben akkor meg is teszem. Deku..... Én szeretlek.-mondta én meg lesokkolódtam.

- MIVAN???!!?-csak ennyit tudtam kinyögni. De Kacchant csodálom mert nem jött ki az ágyam alól. Ott álltunk 10 perce amikor jött Ilda, hogy menni kell aludni mert holnap tovább fejlesztjük a kéképessegeinket. Mi csak bólogattunk majd Uraraka kiment de előtte hezitált, hogy most mit csináljon de nem tett semmit csak kiment és ennyi. Ott álltam miközben az a személy akit a legjobban szeretek végig hallgatta ezt az egészet. Nem tudtam mit csináljak.

Bocsánat, hogy ennyit kihagytam csak minden össze jött nekem. Szakítás, kisállat elvesztése, össze kavarodott érzelmek, olvasmány, ihletem sem volt meg stb. De mostmár itt vagyok egész jó ötleteim lettek hirtelen ehhez a könyvemhez úgyhogy lesz bőven rész. Remélhetőleg megbírkózok a rám rakott teherrel mert most vagyok 8.os így lesz dolgom bőven de szakítok rátok időt ígérem. A szakítás után nem volt kedvem semmihez mert úgy volt hogy akkor folytatom csak hát megtörtént és így minden elszállt de mostmár jól vagyok és lesznek részek. Ötleteket ha adtok a folytatáshoz azt megköszönöm és bele is rakom. A helyesírási hibákér előre is elnézést. Hosszabb részeket tervezek mint ez csak most erre futotta. Sziasztook. ❤😊

Bakudeku Love StoryWhere stories live. Discover now