Miután az altatót megkaptam kb 2 óráig aludtam és amikor felkeltem Kacchan pihent mellette. Aludt. Szegény mikor jöhetett? Mindegy, minél előbb meg kell keresnem a nővért...... Tudom kell az eredményeket. Próbáltam felkelni de nem ment a lábaimat nem éreztem. Bejött a nővér hirtelen nagy ajtó csapódással mire Kacchan is felkelt és kérdőn nézett rám.
- Mióta vagy fent? MIÉRT NEM SZÓLTÁL?-üvöltött le mire felnevettem, már nem félek a üvöltözésétől de azért a hideg kiráz minden alkalommal.
- Szia Midoriya meghozta az eredményeket amikor vártál viszont azt kérném, hogy Kacchan menjen ki mert ez csak ránk tartozik.-mondta Recovery Girl majd Kacchan felállt és kiment duzzogva.
- Nos?-mondtam türelmetlenül.
- A véredben van egy olyan anyag amivel könnyen át tudod venni a szuperhősök erejét ezért vannak meg a gonoszok képességei, de persze vannak amik még nem jöttek elő és azt sem tudjuk, hogy tudod lemásolni mások erejét. A hősöknek még nem mondtam el mert veled akartam először beszélni ezzel kapcsolatban de most indulok akkor hozzájuk, hamarosan kiderítjük hogy tudod másolni az erőket és akkor fel tudjuk használni persze én nem dönthetek vagy mondhatom meg mit csináljatok ezzel szimplán egy jó tanács avagy segítség, ahogy gondolod.-mire felállt és kiment. Kacchan meg vissza jött majd megragadtam a derekam és felemelt menyasszony pózba és megcsókolt. A kezem nem volt lezsibbadva szóval belemarkoltam a hajába és egy picit meghúztam majd hirtelen kivágódott az ajtó és az osztály jelent meg. Kacchan gyorsan vissza tett a helyemre.
- Sziasztok, hét ti?-kérdeztem.
- Hogy vagy?-jött a kérdés Kirishimától.
- Mit mondtak?-kérdezte Mina.
- Mikor jössz harcolni?-mondta Todoroki.
- Srácok, nagyon aranyosak vagytok. Hamarosan kiengednek innen végre.
- És mit tudnak erről az erőről vagy mi ez?-kérdezte Denki.
- Még nem tudnak semmit.-hazudtam. Még beszélgettünk fél órát aztán elmentem a többiek csak Kacchan maradt bent velem amikor Recovery Girl bejött.
- Kedveském ma haza mehetsz szerintem van mit megbeszélned anyuddal is meg All Mighttal.-nézett rám.
- Rendben akkor el is indulok.-keltem ki az ágyból. Vissza mentem a szobámba Kachannal majd össze pakoltam és haza mentem anyához, Persze Kacchan nem kísért el, ő Aizawa-senseiel beszélt.
- Anya?
- Jajj kisfiam annyira aggódtam miattad.-ölelt meg.
- Nincs semmi bajom, hamarosan megtudják mi okozza ezt az egészet. Nekem végülis jó mert sok képességem van de lehet másnak nem annyira. Lehet én leszel a legnagyobb hős.
- Annyira örülök neked. Gyere csináltam levest.-húzott s konyhába amikor csengettek.
- Majd én kinyitom.-anyura néztem aki csak mosolygott.- Mit mosolyogsz?
- Semmi semmit nyisd csak ki.-mondta én meg szót fogadtam és amikor kinyitottam az ajtót Kacchant láttam meg.
- Hát te meg mit keresel itt?-kérdeztem mert annyira meg voltam lepődve, hogy egyáltalán nem romantikusan a nyakába ugorva üdvözöltem.
- Gyere velem mutatnom kell valamit.-rángatott magával anyám meg az ajtóban nevetgélt. 10 perc séta után végre megérkezdtünk és amikor bementünk egy gyönyörű házban találtam magam. A suli mellett volt kb 5 percre.
- Kacchan ez mi?
- A mi kis lakásunk. Gyere ünnepeljük meg.-mondta perverz mosollyal, persze nem utasítottam vissza. Megfogta a kezem és bevezetett a szobába és hát igen, megtörtént, tudjáktok mi nem legyetek ennyire kíváncsian pontosan tudom hogy perverzek vagytok..... Este olyan 20:10-kor keltem fel és annyira éhes voltam, hogy muszáj voltam valamit keresni. Meglepettségemre a hűtő tele volt így nyugodtan lakmározhattam belőle. Valaki kopog de ki? Oda megyek kinyitom az ajtót és Urarakát találom.
- Honnan tudtad hogy itt vagyok?
- Anyukád mondta.
- Rendben gyere beljebb Kacchan alszik ne aggódj. Mit keresel itt?
- Csak beszélgetni akarok veled tudod erről az egészről, tudom, hogy nem mondtám igazat bent.
- Meglehet, de nem mondhatom még el.
- Rendben....-ekkor lejött Kacchan fentről és kérdőn nézett ránk.
- Te meg mi a francot keresel itt?-kérdezte nem túl kedves módon.
- Beszélni jöttem Dekuval.
- Nem érdekel de most menj el. -küldte el Urarakát aki mérgesen de elment.
- Kacchan lehetnél kedvesebb.-mondtam mire üvölteni akart de megöleltem és lenyelte. Felnéztem rá majd megcsókoltam.
- Menjünk fel.-mondta én meg bólintottam. Így telt a mai nap ami tartalmas és egyben fura volt.
Sziasztok rég volt rész tudom de most itt vagyok megint egyel remélem tetszik nektek.... Sziasztok❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bakudeku Love Story
RomanceBakudeku rejtelmes szerelme ha érdekel olvasd el és megtudod milyen is