A KQ Entertainment-nél vagy sminkes. Nem ez volt a vágyaid netovábbja, de valahogy megkellet élned az egyetem mellett, ha ide nem vettek volna fel sztrippernek mentél volna, de ez azért még mindig jobb. Kriminál pszichológusnak tanultál, hisz mindig is érdekelt, mi járhatott egy gyilkos fejében, milyen események befolyásolták a személyiségét, hogy ilyeneket tegyen. Ez a szakma jó ugrólétra volt, és kellően rugalmas. Míg fotózták az idolokat addig tudtál tanulni, voltak olyan napjaid amikor nem kellett bemenned, és azt is megértették ha nem mentél be mert vizsgázol. Igazából a kollégáid örültek annak, hogy ilyen szorgalmas vagy, és örültek, hogy ilyen kitartó vagy. Egy új bandához lettél beosztva, mégpedig az Ateez-hez. Ismerted őket saccperkb, pár számukat is szívesen hallgattad, de nem voltál Atiny.
Ma kezdtél. Nagyon izgultál hisz a lehető legjobb benyomást akartad kelteni. Reggel korán keltél, hogy a lehető legjobb formádat hozd. Azt nem tudtad kinek leszel a sminkese mert még nem álmodta meg a vezetőség, nem mintha sokra mentél volna vele hisz azt se tudtad ki kinek a fia borja. Szélsebesen vágodtál be a céghez, hogy a munkaidőd előtt még odaérj. Épp hogy lepakoltál mikor a fiúk bejöttek a szobába. Per pillanat köpni nyelni nem tudtál hisz 8 félisten állt előtted kb. De nem jöttél zavarba, sose tudtál és mint mindig most is higgadt maradtál.
- Sziasztok T/N vagyok! Én leszek a sminkesetek, remélem jól fog telni a közös munka és hamar összecimbizünk- mondtad mosolyogva. De nem is te lennél ha nem ejted el a ecsetes poharat,és jó szokásodhoz híven egy szépet káromkodtál.
- O hogy basznád szájba azt a gecis kurva anyádat! Te is most esel le hogy a faszom szopnád le- mondtad idegesen mire a szobában mindenki hangosan nevetett. Főleg az a srác akinek felül fekete alul meg szőke haja volt. Tőle zengett az egész épület. De a többiek is belecsaptak a labottába rendesen. A végén már te is nevettél.
- Bocsánat az előbbiért. Csak szólok kurva mocskos pofám van, úgyhogy fogok szitkozódni rendesen. Előre is bocsi- mondtad félig nevetve mire a lila és a rövid szőke hajuk srác szinte egyszerre mondták:
-Ne aggódj ezen, mi jót szórakozunk rajta. Legalább nem vagy néma csendben és önmagad vagy. Meg amúgy is nehogy azt hidd mi szentek vagyunk.- nevettek a végén és a többiek is helyeslően bólogattak.
- Te hova valósi vagy? Mert látszik rajtad hogy nem vagy Ázsiai, ugye európai vagy?- kérdezte egy piros hajú srác.
- Mázlidra európai vagyok a javából. Magyar vagyok, nem rég jöttem Szöulba- válaszoltam neki mosolyogva
- U az de jó! Már voltunk ott annyira szép hely, mázlista vagy hogy onnan jössz!- mondta egy rohadt magas fekete hajú srác. Esküszöm ha értem a könyökéig.
- Hogy-hogy eljöttél onnan?- szólalt meg a rövid szőke hajú srác megint.
- Nem volt a legfaszább a helyzet otthon így eljöttem onnan inkább. Nem volt konkrét célom, ez a repülő indult leghamarabb Budapestről. Az egyetem az tervbe volt, reméltem, hogy fel is vesznek. A munka, hogy stylist legyek az kevésbé. Úgy voltam vele az is jó nekem a sztripper leszek csak eltudjam tartani magam. Először oda mentem állásinterjúra és felvettek, de pár napra rá láttam ezt a hírdetést, egyből jelentkeztem rá. Csak pincérnőként alkalmaztak az elején- mondtad kissé szomorúan. Nem akartál köntörfalazni. A többi munkatársad is tudta hol dolgoztál ez előtt hisz az önéletrajzodba bekerült, meg onnan kaptál ajánló levelet is.
- Nem lehetett könnyű neked, sajnáljuk.- mondta a lila hajú
- De mi nem tekintünk rád másképp, nem ítélünk el.- mondta a piros hajú mire a többi csak szorgalmasan bólogatott.
Köszönöm.- mondtad megkönnyebűlve
- Túllendülve a ritka elbaszott életemen ti is bemutatkoztok vagy adjak becenevet? Inkább mutatkozzatok be mert ha én adok nevet abba nem lesz köszönet.- mondtad nevetve mire mindenki kuncogni kezdett.
Mindenki elmondta a nevét és kisebb nagyobb sikerrel meg is jegyezted, pár nap és kenni vágni fogod. Az első nap nem volt semmi extra megismerkedtetek, és Hwa és Sannie kértek tőled sminket mert közösen csináltak egy vliveot. Na de a másnap.. Az új klipjüket forgatták így a lehető legjobbat kellett kihoznod magadból. Így ismét korán keltél, hogy időben beérj. Több órán keresztül készítetted a sminkjeiket hiszen a lehető legjobbat akartad kiadni a kezeid közül. Míg készítetted a sminkeket Sannie-val beszélgettél el a legjobban. Vele volt a legtöbb közös bennetek. Miután végeztetek bementetek egy baszott nagy terembe ahol felvették az MV egy részét, csak te is mentél ha valami történne a sminkkel kitudd korigálni. Épp beálltak a fiúk a kezdő pozícióba amikor láttad, hogy az egyik kamera rosszul áll és konkrétan az ágyékukat videózza.
- Elnézést! Ez a kamera rosszul van bepozicionálva, a farkukat veszi kb, amivel nincs baj az se rossz kilátás de a hangjuk a szájukból jön ami meg a fejükön van.- mondtad mire az egész teremben hangos nevetés tört ki. Mindenki nevetett a beszólásodon. Miután kinevették magukat beállították rendesen a kamerát és felvették a jelenetett. Arra a napra annyi volt a munka mert igen sokszor vették újra és mind a staff és a fiúk is elfáradtak.
Két nap leforgása alatt meglett az MV márcsak megkellett vágni. Ez alatt a két nap alatt, meg addig amíg vártátok az első verzióját az MV-nek rengeteget beszéltél Sannal és nagyon jól összetudtatok barátkozni. Kiderült, hogy mégtöbb közös dolog van bennetek mint gondoltátok volna.
Teltek múltak a hetek, és a fiúk dolgozgattak a comebacken. Te és Sannie mégjobban összemelegedtetek, és a sülve főve együtt voltatok. A fiúk már fogadást kötöttek mikor jöttök össze. Mindenki számára nyilván való volt hogy odaáig vagytok a másikért és az is szembe tűnő volt, hogy ti egymásnak lettetek teremtve. Egyik nap munkaután odajött hozzád Sannie.
- T/N, azt szeretném kérdezni, hogy holnap eltudnál velem jönni randizni? Mármint ha nem szeretnél nem baj...csak gondoltam..megkérdezem.....- mondta teljesen zavarban mire te csak jót mosolyogtál a reakcióján.
- Persze Sannie szívesen elmegyek veled- mondtad mosolyogva és belül ugráltál örömödben hogy végre megkérdezte. Régóta éreztél valamit a srác iránt de nem akartad magad hamis képzetekbe ringatni.
- Huh T/N, annyira izgultam.. de boldog vagyok hogy eljössz velem- mondta fülig érő mosollyal, mire te csak közelebb léptél és szorosan megölelted őt. Sannie az elején meglepetten állt, de nem soká ő is visszaölelt és úgy szorított mintha nem lenne holnap. Majd búcsozóul arcon puszilt téged. Te pedig alig vártad a másnapi randit mert érezted tisztaszívből ,hogy ő az a srác akiről mindig is álmodtál.
Sziasztok! Bocsánat hogy így eltűntem os terén mint Petőfi a ködbe,de semmi ötletem nem volt. Ha írni akartam csak néztem ki fejemből. Igyekszem új erőre kapni és hozni új részeket❤
Szép napot❤
DU LIEST GERADE
Kpop szösszenetek
HumorKpop meg minden más One shotok Reakciók Kérések/Nyitva +18 részeket nem vállalok #13 kpop - 2021.04.15 #40 ateez - 2021.04.15