Te és Johnny már pisis korotok óta ismertétek egymást. Együtt jártatok oviba, majd általánosba, majd gimibe. Gyakornoksága alatt is végig támogattátok egymást. És most is, hogy már debütált. Igyekszel a legjobbat kihozni magadból, hogy tudjon kire számítani, hisz tudjuk az idolok élete nem egy tündérmese. De ez visszafele is ugyanígy van. A barátságotok sosem volt egyoldalú, nem csak te tettél meg érte mindent ő is viszonozta az, sőt volt olyan, hogy túlságosan is. Erre példa a mai eset is. Hétvégén gyakorolnia kellett és megkért hogy vásárolj be és vasald ki pár ruháját. Te szabad voltál a hétvégén így könnyen letudtad a dolgot, örültél hogy tudtál rajta könnyíteni ebben a húzós időszakban. Nem bírt a fenekén maradni, szerette volna mindenféleképpen meghálálni neked, hogy segítettél rajta hiába mondtad neki százezerszer, hogy nem volt megterhelő, és szívesen tetted. De olyan volt mintha a falnak beszélnél, vagy értette de nem törődött vele vagy oda sem figyelt és azon agyalt hogyan hálálja meg. Ebből következett az, hogy minden nap beállít a kedvenc fagyidból egy családi adaggal, és nézi végig fülig érő mosollyal ahogy megeszed. Pedig elmondtad neki milliószor, hogy ne hozzon neked mert csak a valagad fog nőni, és egyedül halsz majd meg 20 macskával meg 10 kutyával. Ekkor mindig csak elnevette magát és azt mondta:
-" T/N, ugyan már. Csinos lány vagy, biztos lesz valakid max majd elveszlek én"- mondta kacsintva. Az első alkalomnál félrenyeltél és majdnem lefejelted a dohányzó asztalt. Mire Johnny csak magához ölelt és összekócolta a hajad.
- Na hékás, az kéne még, hogy egy gólyafészket matyukázz a hajamból egy 10 fős család részére. Gyere csak ide majd visszakapod!- akartad volna összeborzolni neki is a haját, hogy ne csak te legyél már egy olyan madárijesztő akitől sikítva futnak az emberkék a susnyásba a horrorfilmekbe, de csak fogócska lett vége amit ő nyert meg megint.
- Ne aggódj T/N majd legközelebb elkapsz.- mondta vigyorogva mint a kisgyerek aki kapott lángost.
Teltek múltak a hetek, és az idő elteltével Johnny egyre közvetlenebb lett. Igyekezett minden alkalmat megragadni, hogy a közeledben legyen, és hozzádérhessen. Te nem szerettél volna semmit belegondolni, hogy miért teszi, hogy érez-e valamit irántad. Szimplán sodródtál az árral, és titkon élvezted a helyzetet. Már egy jó ideje éreztél valamit iránta, de nem nagyon foglalkoztál vele, mert fontos neked a barátságotok nem akartad egy ehhez hasonló beköhögéssel elrontani. De a barátai másképp vélekedtek. Főleg Yuta. Ő állandóan azt magyarázta a többieknek, hogy össze kéne jönnötök. Sőt szerinte már most úgy viselkedtek mint egy gerle pár, de az istenért sem vallanátok be, hogy éreztek valamit a másik iránt. Az elején próbált finoman utalgatni rá, apró megjegyzéseket tenni, de mikor már sokadjára talált süket fülekre úgy döntött elbeszélget Johnny-val.
- Johnny hívd el T/N-t randizni végre. Látszik rajtatok, hogy mennyire oda vagytok a másikért. T/N szemei végig csillognak a boldogságtól mikor veled van. Ne aggódj amiatt, hogy elutasít, nem fog. Ragadd meg az mielőtt még valaki lecsapja a kezedről. Jobb hogyha sietsz.- beszélgetett el Yuta Johnny-val, hogy hívjon már el téged randizni, hisz a vak is látja mennyire rajongtok a másikért, és teljes szimbiózisban éltek.
Johnny erőt vett magán és minden magabiztosságát összeszedve állt eléd. Mikor veled volt már nem volt az a magabiztos Chicago-i srác, olyan volt mint egy kis nyuszi. Épp a minden pénteki kaja partytokat tartottátok ahol mindenféle gyorséttermes kaját rendeltetek és mindig degeszre ettétek magatokat. Amikor hirtelen feléd fordult. Először megijedtél, hogy valami baj van.
- T/N, el kell mondanom valamit. Már egy hosszú ideje többet érzek irántad mint barátság, de féltem lépni mert attól tartok, te nem így érzel irányomban. Nálad gyönyörűbb nővel még életemben nem találkoztam. Szép vagy kívülről és belülről is. Szeretnélek elhívni randizni, ha nemet mondasz azt is teljesen megértem, de én lennék a világ legboldogabb férfija ha egy ilyen csodálatos nő mint te eljönne velem.- mondta a végét már félénken már nyoma sem volt a kezdetleges magabiztosságának. Hirtelen köpni nyelni nem tudtál. El sem hitted, hogy ez megtörtént. A boldogságtól elsírtad magad, amit Johnny elsőnek rossz visszajelzésként vett és már menni is akart zsepiért mikor te visszarántottad a kanapéra.
- Johnny, én is érzek irántad valamit, de úgy ahogy te én is féltem lépni. És igen örömmel elmegyek veled randizni- mondtad fülig érő mosollyal, mire ő megkönnyebbültem felsóhajtott és szorosan magához ölelt és agyon puszilgatott.
-Máskor ne hozd így rám a frászt te nő. Már azt hittem, hogy olyan rossz eresztés vagyok hogy inkább sírva fakadsz. - magyarázta neked nevetve mire te is elkezdtél kuncogni, és még jobban befészkelted magad a szorosan ölelő karjai közé.
Na nagy nehezen meghoztam ezt a kérést is.
kittikee01 ❤
Köszönöm a kérésed és ne haragudj rám kérlek,hogy ennyit kellett várnod.Puszilok mindenkit! ❤
YOU ARE READING
Kpop szösszenetek
HumorKpop meg minden más One shotok Reakciók Kérések/Nyitva +18 részeket nem vállalok #13 kpop - 2021.04.15 #40 ateez - 2021.04.15