Song-al már egy éve testesítettétek meg a tökéletes pár fogalmát. Szeretetben, békességben éltetek akárcsak a romantikus filmekben. Te jó magad voltál a banda egyik sminkese így sok időt tudtatok együtt tölteni. A szerelmed mindig odafigyelt rád, és óvott mindentől. Te voltál a hercegnője, a szeme fénye. A kiadó bejelentette, hogy részt vesznek a fiúk a Kingdomban. Nagyon nem örültél neki, hisz a régebbi adásokat elnézve csak annyit láttál, hogy agyonhajtják szerencsétlen idolokat. Meg még ott voltak azok a belsős infók amit mint sminkes elcsíphettél fél fülel. Kurvára nem örültél a hírnek, sőt szíved szerint fogtad volna a párod és elrángattad volna onnan egy olyan helyre, hogy a kutya se találja meg. De nagyon nem volt választásod, kénytelen voltál még ha keserű szájízzel is, de részt venni benne. Az elején még okés volt, nem maradt bent a párod sokkal tovább a cégnél mint ahogy általában szokott. Az idő múlásával egyre jobban kitolodott ez a dolog, és egyszer reggel ért haza. Mikor megláttad mikor ért haza szíved szerint bementél volna az Mnet-hez és a YG-hez és mindnek akkora pofont lekevertél volna, hogy a fal adta volna a másikat. Annyira hiányzott nektek ez az egész, mint ablakos tótnak a hanyatt esés.
- Szia szívem- mondta álmosan és odament hozzád és megcsókolt majd szorosan magához ölelt.
- Yoyo életem, aggódok érted nagyon. Félek, hogy túlhajszolod magad megint.- motyogtad neki szomorúan.
- Drágám, nem lesz semmi baj. Hidd el rendben leszek, jó?- csókolt meg.
- Most viszont megyek mert mindjárt beájulok. Mindennél jobban szeretlek.
- Én is mindennél jobban szeretlek Yoyo. Vigyázz azért magadra.- mondtad neki.
Aznap egész álló nap azon járt az eszed, hogy mekkora egy faszság ez az egész. Meg igazságtalan és nem csak Song miatt aggódtál hanem az egész banda miatt. Meg a többi résztvevő miatt is legyen az az Ateez, vagy Skz, vagy Btob. Tudtad, hogy őket is ugyanúgy hajszolják, és hogy nekik is megterhelő ez a hülyeség. Rossz volt belegondolni mit érezhetnek, hogy mennyire fáradtak, vagy a ha meghúzták valamijüket akkor ugyanúgy próbálni nem törődve a fájdalommal. Már azt hitted, hogy ennél jobban már nem lehet elbaszni a napodat, de naív voltál. A párod aránylag emberi időpontban ért haza. Te a kanapén ültél és olvastál, amikor érezted, hogy besüpped melletted a kanapé és Song megszólított:
- Jó estét babám! Egy szomorú hírt kell közölnöm.- mondta lesütött fejjel.
- Szia szívem! Mond csak. Tán' nem felgyulladt az Mnet?- próbáltad viccesre venni a figurát, de Yoyo csak keserűen mosolygott.
- Megkell csókolnom egy csajt a Kingdomban. Sajnálom T/N, én elleneztem de meg sem hallgattak figyelembe sem vettek.
- Mi a fasz? Ez most komoly? Jesszusom... Nem hiszem el, ez már vicc kategória komolyan és felettébb szánalmas.- álltál fel és hagytad ott őt. Egyszerűen nem hitted el, hogy ez történik, hogy az akit a legjobban szeretsz ezt teszi veled. A szíved megszakad abban a pillanatban. Összeszedted pár holmidat és elmentél egy szállodába. Nem bírtál abban a házban lenni és nem is akartál. Nagyon nagyot csalódtál.
Már napok teltek el, de még midig ott vagy. Dolgozni sem mentél, jelenleg az se hatna meg ha kirúgnának. Song hívott milliószor de fel se vetted neki. Az üzeneteire sem válaszoltál. Hagyjon téged békén a francba. Gondoltad bekapcsolod a Tv-t egy picit és nézel valami filmet, erre mit ad isten pont az a kurva Kingdom megy, és a "párod" lesmárolja azt a picsát. Egyből ki is kapcsoltad a Tv-t, nézni sem bírtad és nem is akartad. Hisztérikus zokogásban törtél ki napok óta először. Órákon át csak sírtál és sírtál, rohadtul fájtak a történtek és az, hogy veled történik. Magadat okoltad emiatt, hogy nem vagy elég szép, vagy a belsőddel van baj? Az önmarcangolásodat egy hívás szakította meg. Bobby volt az, egyből fel is vetted.
- Szia T/N! Tudnál nekem segíteni sos vészhelyzet van. Betudsz jönni kérlek? Nagy a baj.- kiabálta a telefonba.
- Persze Bobby, indulok is.- bontottad a vonalat. El nem tudtad képzelni mi lehet a baj és a kefét lerágtad ötször mire odaértél. Az ajtóban Bobby már várt.
- Mi a baj Bobby? Mi történt?- kérdezted idegesen.
- Mindjárt jönnek a többiek is, egy pillanat.- mondta fapofával majd kiment. De az ajtót kulcsra zárta.
- Bobby mi folyik itt? Nyisd ki azt a kurva ajtót!- kiabáltál utána. Mikor megfordultál Song-al találtad szembe magad. Nem is tudtad mi hiányozhatna még az életedből.
- Te szervezted ezt a hülyeséget? Mert ha igen akkor beszoptad, tuti biztos, hogy nem fogunk zokogva összeborulni, mint kocsma előtt a bicikli.- forgattad meg a szemeid frusztráltan.
- Esküszöm nem az én kezem van benne, hanem a csapaté, gyanítom.- mondta keserűen.
- De szívem, kérlek bocsáss meg. Én tényleg nem akartam, elleneztem is, de a Ceo szart a fejemre. - közeledett hozzád, és fogta kezei közé az arcod. Nem tudod miért de hittél neki. Szemeiből áradt a megbánás és a fájdalom.
- Egye fene megbocsátok, de azzal a karfiol seggűvel elfogok beszélgetni.- ölelted magadhoz. Az elején még nem ölelt vissza hisz meglepődött, hogy megbocsátottál neki de utána meg kettétört.
- Annyira szeretlek T/N, mindennél jobban.- suttogta az ajkaidra.
- Én is szeretlek Song, mindennél jobban.- csókoltad meg. A csókotokban minden elfojtott érzelem benne volt. Napról napra egyre jobban beleszerettél és minden nap után boldogabb lettél mellette.
Seonghwa96 Remélem tetszik❤
És a pofám leszakad hogy ennyi ideig meresztettem rajta a valagam. 🥺❤
YOU ARE READING
Kpop szösszenetek
HumorKpop meg minden más One shotok Reakciók Kérések/Nyitva +18 részeket nem vállalok #13 kpop - 2021.04.15 #40 ateez - 2021.04.15