Sose volt egyszerű az életed Jacob mellett, pláne úgy, hogy idol. Titkolózás,bujkálás nem hétköznapi és nem is könnyű. Sokan mondták már neked, hogy ennek nincs értelme, nem rendes kapcsolat csak pár lopott percetek van egy hétén és hébe-hóba egy-egy nap szabi. De neked így volt tökéletes. A szerelem amit éreztél Jacob iránt mindent felülmúlt. Nem volt kérdés sose, hogy neked ő életed szerelme és akivel leakarod élni az életed akármennyire is nehéz és a külvilág számára felfoghatatlan. Szerinted pont azért szoros a kapcsolatotok mert kevés időtök van és azt megbecsülitek és egymással töltitek, nem felesleges veszekedéssel és hisztivel. Persze nyilván ti is veszekedtek és neked is van olyan időszakod amikor nehezen viseled a távolságot, a turnékat, comebackeket. De megkellet tanulnod kezelni és megértetni magaddal, hogy Jacob szeret téged csak ilyen a munkája. Ez sikerült így idestova 10 év után, hiszen még gimiben jöttetek össze amikor még csak gyakornok volt és mindez amiben éltek még csak röpke álom volt. Az évek alatt megszoktátok egymás szeretet nyelvét. Míg te inkább elmondtad neki minden álló nap, hogy szereted ő inkább a tetteivel mutatta ki ugyanezt, mint például egy cetli az éjjeliszekrényeden, vagy este mikor hazaért beugrott a boltba a kedvenc csokidért vagy a kedvenc éttermedből hozott elvitelre kaját. Mindig éreztette veled,hogy fontos vagy neki és szeret. Lehet nem mondta el napi 20-szor de te tudtad jól anélkül is. Most van a Kingdom ami miatt még kevesebbet tudtok találkozni,hiszen nyerni mentek ezért reggeltől estig vagy a táncteremben vagy a stúdióban vannak. Egy idő után kezdett neked sok lenni. Persze nyilvánvalóan büszke voltál a párodra és támogattad őt,de egy idő után kezdett neked ez sok lenni. Nagyon hiányzott már neked és kezdetetek egy picit eltávolodni. Próbáltál nem a negatívumokra gondolni és szikla szilárdan bebiztosítani magadban hogy szeret és csak dolgozik, de nehéz volt úgy hogy egy héten ha egyszer beszéltetek 3 mondatot. Kezdtél elbizonytalanodni. Pedig a lelked legmélyén tudtad,hogy nem így van de a sok magány neked is betette a kaput. Nem elég a pandémia ami miatt alig lehet menni bárhova és te Home office-ba vagy és az egyetlen ember aki a társaságod lenne a munkahelyén lakik lassan. Hetekig agyaltál rajta,hogy hogyan mond el a párodnak. Arra a döntésre jutottál,hogy kívárod a hajnalt míg hazaér és elbeszélgetsz vele. De hát az élet nagy rendező mint mindig. Épp a bevásárlásból jöttél haza mert már illő volt valamit venni otthonra mert lassan kongott a hűtőtök. Amint beléptél a házba meglepődve tapasztaltad hogy az étkezőbe meg a konyhába ég a lámpa,először azt hitted hogy te hagytad úgy de utána finom illat csapta meg az orrod így kétség nélkül tudtad hogy valaki van a lakásotokban,és miután csak neked meg Jacobnak volt kulcsa a lakáshoz sok lehetőség nem maradt ki van itthon.
A cuccaid lepakoltad majd szélsebesen futottál a konyhába majd letámadtad a barátod. A nyakába ugrottál és fulladásig ölelted és agyon puszilgattad.
- Szia drágám! Tán csak nem hiányoztam?- mondta két csók között.
- Szia szívem! Nagyon hiányoztál már nekem- mondtad a karjaiba bújva.
- Rendeltem vacsit mert finomat szerettem volna enni veled hamár van lehetőségünk együtt lenni, azért nem vagyok annyira biztos a főzőtudásomba,hogy valami Michelin csillagos kaját lökjek össze kisujjból- mondta kuncogva mire neked is nevetned kellett.
- Dehogy baj Jacob, farkas éhes vagyok magamat is megenném ha kellene- mondtad mosolyogva majd leültetetek vacsizni. Kibeszéltétek az elmúlt hetek eseményeit,a Kingdomot a munkád ki hogy érzi magát ebben a fránya vírusos időben. Felhozatad témát amin már hetek óta agyalsz. Gondoltad lesz ami lesz. Kiöntötted a szíved neki,mindent amit eddig magadban tartottál kimondtad akkor, a végén inkább csak zokogtál mintsem hogy beszéltél volna. Jacob nem reagált az elején semmit,olyan volt mintha sejtette volna,hogy ez már tényleg sok.
Felállt és elédguggolt.
- T/N, te vagy álmaim nője,tőled gyönyörűbb,kedvesebb és megértőbb nőt kívánni sem tudnék magamnak. Nálad tökéletesebb nő a világon nincs. Tudom az utóbbi időben elhanyagoltalak és te nem ezt érdemled amit jelenleg nyújtok neked. Gondolkodtam és a Kingdom után szabira jövök és csak veled leszek senki mással,csak ezt a pár hetet éljük túl. Lehet úgy érzed nem szeretlek,pedig ez nem így van. Ezért is szeretnék szintet lépni a kapcsolatunkban és végleg összekötni az életünket.
T/N, egyetlen szerelmem, életem értelme, megtisztelsz azzal,hogy hozzám jönnél feleségül?- mondta könnyek áztatva arcal ami miatt te is sírni kezdtél. Abban a pillanatban te voltál a világ legboldogabb embere, úgy érezted tökéletes az életed. Felpattantál a székről és a párod nyakába ugrottál.
- Igen Jacob hozzádmegyek,igen igen- mondtad zokogva. Majd a párod elhúzodott és felhúzta a gyűrűt az ujjadra és egy lágy csókot lehelt az ajkaidra. Közös életetek egy új fejezetéhez ért és úgy éltetek mint a tündérmesékben...Köszönöm a kérésed és őszintén restellem picit magam,hogy eddig meresztettem a picsám mire megírtam, egy hónap volt,picit több. Remélem nem haragszol és sikerült egy olyan részt írnom ami elnyeri a tetszésed. Mégegyszer sajnálom.🥺❤
Mindenkinek legyen szép napja/estéje! Vigyázzatok magatokra!❤
YOU ARE READING
Kpop szösszenetek
HumorKpop meg minden más One shotok Reakciók Kérések/Nyitva +18 részeket nem vállalok #13 kpop - 2021.04.15 #40 ateez - 2021.04.15