ნაწყვეტი ჩემი პირადი ჩანაწერებიდან....
დგახარ მაღალი შენობის სახურავზე,დგახარ და ფიქრობ...
ცას უყურებ , მზე ჩადის .... სახურავის კიდეზე ჯდები და ჯიბიდან კოლოფს იღებ, ერთ ღერს პირში იდებ და ცეცხლს უკიდებ,ნაპასს ურტყავ და ფილტვებს ჰაერიდან ცლი...
სიცივეა , სიო უბერავს შენ კი სხეულზე ტაო გაყრის
ისევ ცას აშტერდები და იწყებ ფიქრს ...
რა ჯანდაბა დაგრჩენია ამ წყეულ სამყაროში , ამ დაუნდობელ და ბილწ ადგილას... ცხოვრებაში მარტოს რისი გაკეთება ან შეცვლა სეგიძლია?!
ფიქრობ თუ როგორ დაკარგე ოჯახი....
გახსენდება ავტო კატასტროფა... გახსენდება ის წყეული დღე , სისხლი, მინის ნამსხვრევები.... გახსენდება თუ როგორ დაკარგე მეგობრებიც ...
როგორ გაქციეს მათ ზურგი რაღაც იდიოტობის გამო. გახსენდება როგორ გიღალატეს იმ პირქუშმა და ორპირმა ადამიანებმა, როგორ აგაცელეს ისედაც გადატყაულ გულზე კანი....
როგორ მოგიღეს საბოლოოოდ ბოლო და როგორ დაგაყარეს ჭრილობაზე მარილი....
როგორ დაკარგე ეს ვითომდა ძლიერი გრძნობა_ სიყვარული ... როგორ აგაცალა საუკეთესო ძმაკაცმა გოგო რომელიც სიცოცხლეზე მეტად გიყვარდა და ისიც როგორ გაპარპაშდა მასთან...
ეხლა კი ისევ ისმის კითხვა ....
რა ჯანდაბა დამრჩენია ამ წყეულ სამყაროში?
რისთვის ვიცოცხლო?....
დგები... სიგარეტის ბოლო ნაპასს არტყავ და აგდებ , ფეხს აჭერ და აქრობ... ნერწყვს ყლაპავ და ზეცას ახედავ....
_ მაპატიეთ,.....ამოილუღლუღებ და ერთ ფეხს წინ წევ , შემდეგ კი მეორე მიყვება....
ზედმეტად მაღალი შენობიდან ხტები ....
წამები საუკუნეებად გეჩვენება , ყველაფერი შენელებულ კადრშია ... გეშინია და გული გამალებით გიცემს ...
პარალიზებული ხარ და ნატრობ ნეტავ ფრენა შემეძლოსო... მაგრამ ბავშვური ზღაპრების აღარ გჯერა სენ ხომ უკვე დიდი ხნის წინ გადალახე ისინი.... მაისური სხეულზე გეკვრის მეორემხრიდან კი ფრიალებს ... ხუჭუჭა თმები კი ქარს გაუჩეჩავს , ლამაზი , პატარა კურნოსა ცხვირი ქარს აუწითლებია და მწვანე თვალები, ხო ეს წყეული მწვანე თვალები რომელიც ასე ძალაინ მიზიდავს ზეცას აბყრობ....იღიმი და დასასრულისთვის ემზადები......იცი რომ ეს ტანჯვას შეგიმსუბუქევს...... უფრო მეტი ტანჯვით ჯოჯოხეთისკენ.....
დილით ყველა საინფორმაციო არხზე ცხადდება ინფკრმაცია.: 19 წლის ახალგაზრდა ვიჭი სახელად ****** ******
გადმოხტა 19 სართულიანი ბინის სახურავიდან.... ბიჭის ცხედარი იპოვეს სისხლში.... იგი იპოვა იმ ბინის ერთერთმა მცხოველმა მისი ძაღლის წყალობით..... ტოგორც გაირკვა ბიჭს ოჯახის წევრები არ ყავდა ... და მაინც რამ გამოიწვია მისი ეს მსიქოლოგიურად არადტაბილური გადაწყვეტილების მიღება ?....
იცით რა, დააფასეთ ადამიანი სანამ დაკარგავთ , იმიტომ რომ ზოგჯერ ჩვენი მცირედი საქციელითაც კი ვუბიძგებთ მათ უარესისაკენ ....ავტორი : mary123styles
YOU ARE READING
○°•პირადი ჩანახატები•°○
Randomმცირედი ჩანახატები ამა თუ იმ სიტუაციაზე, ღრმა ფილოსოფიური , სუბიექტუტი თუ ობიექტური გადმოსახედები.