•7

310 24 29
                                    


Selamlar. Kitabın okunması yavaş yavaş artıyor. Ve haliyle moralim artıyor , daha fazla bölüm yazasım geliyor. Ama kendimi zorlamak istemiyorum çünkü kitabın açıklamasında da dediğim gibi yazmak için değil kurduğum güzel hayalleri sizinle paylaşmak için yazıyorum. Oylarsanız çok çok sevinirim oylarınız benim için çok önemli. Yazar triplerine de girdiğime göre iyi okumalar lsşaödialsşaöxşals

Medya... Tom çok güzel baba olacak ya.

7. Bölüm

Hatırlatma

Efnan haritaya uzandı ve bir büyü söyledi. Dediğini anlamadım ama çok da takmadım. Efnan'ın söylediği büyü ile boş haritada bir anda çizimler ortaya çıkmaya başladı. Büyü ile olduğunu biliyordum ama ne büyüsü olduğunu bilmiyordum. 3 çift meraklı göz haritanın üzerinde gezindi.

Bakarken gözüm bir yere takıldı. Malfoy. Draco Malfoy. Astronomi kulesinde...

     Yanında da Severus Snape ismi gözüküyordu. Yine yandım tutulmaz. Ah niye ben diye sorulmaz. Ben bittim. Doğmuyor ya güneşim. Ah ne eyleyeyim. Boş boş içimden söylenmeyi bırakıp kızlara baktım.

      Aklımdan geçeni anlamış olacaklar ki konuşmaya başladılar.

    "Sen uslanmazsın"

    "İflah olmaz"

    "Sana kaç kere dicez düşünürken bizi de düşün diye"

     "Hemen tek başına plan kurdun dimi"

     "Biz de gelcez bacım kaos dilencileriyiz biz"

       Üst üste konuşmaları beni şaşırtmadı. Her zaman birimiz kaos çıkabilecek bir olaya atıldığımızda diğerleri onu durdurmaz , onunla beraber kaosa sürüklenirdi. Aramızda alışıldık bir durumdu. Hem 3 ümüzdeki delicesine olan kaos arayışı ve birbirimize olan destek olma takıntısı buna yol açıyordu.

    Hemen dolaptan hırka felan alıp giyindik. Bunlar 1 dakika da oldu. O sırada babam astronomi kulesinden gitmişti. Ama Draco hâlâ oradaydı. Acaba babam onu görmüş müydü?

     Hızlıca kapıdan çıktık ve elimdeki harita ile ortalarına geçtim. Efnan asasını çıkarttı.

    "Lumos"

      Astronomi kulesine geldiğimizde biraz gerisinde Efnan ve Nora tek başıma gitmemi onların burada kalıp birisinin gelip gelmediğine haritadan bakacaklarını söylemişlerdi. Draco ile konuşacağımı düşünüyorlardı. Ama yapamazdım. Çünkü konuşursam hiç susamazdım. Yaklaşık 15 adım gerisinde durdum. Öylece dışarıya bakıyordu.

    Dokunmayı , dağıtmayı özlediğim saçlarına baktım dakikalarca. Sonrasında olup bitenleri düşündüm. Burada bir olay dönüyordu. Savaşı babam ve Draco bağlantısı yüzünden biliyordum. Ama ortada birşeylerin döndüğü kokusu ... Çok keskindi. Hayır bu onun kokusu değil?
B-bu babamın kokusu. Ne yani Draco babamın parfümden mi almıştı. Oysa ben onun kokusunu da çok severdim.

    Aniden omzuna dokunan elle yerimden sıçradım. Ağzımdan çıkan kısık ve küçük çığlık ile arkamı döndüm. Babam kaşları çatılmış bir şekilde bana bakıyordu. Hadi ama Efnan ve Nora şu an ne bok yiyordu çok merak ediyorum.

     "Son zamanlarda yatakhanenizi karıştırmaya başladınız galiba bayan Snape."

     Draco'nun "hah" lamasını duyar gibi oldum.

    "Lütfen hemen yatakhanenize gidin."

   Babamın söylediği şeye kafamı salladım. Arkasını dönüp gitti. Bu galiba son konuşmanı yap git belanı benden bulma demenin beden dili haliydi.
    Draco'nun olduğu tarafa döndüm. Bana sinirle bakıyordu.

"Son zamanlarda yatakhaneyi karıştırıyor musun bilmem ama . Son zamanlarda fazla yalan söylüyorsun"

    " Yo hiçte bile ben yalan söylemem"

    "Öyle mi?"

     "Öyle..."
 
  Sonra aklıma ona dediğim yalanlar geldi . Yalan söylemediğime dair yalan söylüyordum . Bir dakika nE.

  Gözlerimi kaçırdım.

    "Peki öyleyse . Bunu kanıtlamaya ne dersin?"

   Tanrım. Neyin peşindeydi.

    "Tamam derim."

     "Pekala. Herkes yalan söyler ama gözler söylemez. Gözlerime baka baka beni artık sevmediğini söyle..."

    Olduğum yerde kasıldım. Konuşamadım da . Boğazıma oturan yumru kalkmıyordu. Konuşmaya başladı.

   "Yapma n'olursun."

   " Yalan söyleme..."

   Aniden her şeyi unuttum. Herşey bir anda umrum dışı olmuştu. Aklımda tek bir hücre dahi başka bir şey düşünmedi. Aklımdaki tek şeyi yaptım. Gözlerine baka baka konuştum

    "Lanet olsun ki seni uğruna her şeyi feda edecek kadar seviyorum. Bu yalanı daha fazla devam ettiremem."
 
    Cümlem bittiği gibi dudağına yapıştım. Bu ilk adımımdı. Eğer karşılık verirse. Affedildim..

    Sanki zaman durmuş gibiydi. Kasıldığını hissetmiştim. Bunu beklemiyordu. Şaşırmıştı. Hadi artık. Hadi karşılık ver

1..

2...

3...

   Geri çekileceğim sırada belime konulan bir el buna engel oldu. Belimden tutup beni kendine çekti ve karşılık verdi. Tek taraflı olan öpücüğüm tutkulu bir öpücüğe dönmüştü. Sanki hiçbir şey olmamış gibi birbirimize olan hasretimizi giderdik. Ayrıldığımızda nefes nefeseydik.

    Birden gülmeye başladım. Sinirim bozulmuştu. Biz burda ne bok yiyorduk. Ama Efnan ve Nora babam gelip gittiği halde bir şey yapmamıştı.

    Draco ilk bana şaşkınca baktı. Ondan sonra da o da tebessüm etti ve gülüşümü öptü. Bir anda kalakaldım. Bu sefer bu halime o gülmeye başladı. Koluna dirseğimi geçirdim.

    "Şerefsiz. Kalp var bizde de."

    "Sen benimkini çaldın ben kalpsiz kaldım ama ..."

    Yalandan bir hüzünle söylediği şeye güldüm. Sanki hiç ayrılmamışız gibi baktık birbirimize. İkimizinde gözü hasret duygularına sahipti. En sevdiğim renge en sevdiğim tona sahip gözlerine baktım.

    "Mavişim bir eğilir misin?"

    Şaşkınca baktı ve eğildi. Gözünden öptüm bu yaptığıma hafif bir tebessüm etti ve beni kolunun altına alıp saçımdan öptü. 

    Bir anda arkamızdan gelen kadın çığlık sesi ile ikimizde yerimizden sıçradık. NE OLUYORDU BÖYLE!

  
0:52 740 kelime


Your Eyes | Draco Malfoy İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin