•12

178 19 1
                                    

Medyada önceki ve bu bölüme uyan foto var ehehhe*

Selam. Sınav yaklaştığı için çok yazamıyorum. (Gene de çalışmıyor*).
Kitap 500 okunma , 90 oylama olmuş. Destek olanlara teşekkürlerimi sunuyorum.Btw aklımda bir fikir var. Ama umarım bunu düşünebilmek için hayal gücüm yeterli olur. Her neyse, iyi okumalar...

12.Bölüm

Hatırlatma:

     Gülümsedi ve boynuma eğilip şah damarımdan öptü. Ona sıkıca sarıldım. Pencerenin yanındaki sandalyeye oturdu ve beni de kucağına çekti. Şu an onun göğsüne yaslanmış oturuyordum. Kalp atışlarını duyuyordum. Normalden daha hızlı atıyorlardı , aynı benimki gibi.

    Daha net duyabilmek için daha da göğsüne sokulduğumda ne yaptığımı anlamış olacak ki.

"İyi dinle. Her biri senin için atıyor."

      Öksürme sesi ile gözlerimi yapabildiğim kadar araladım.

"Ya oğlum uyusun size ne zararı var ya! Siz işinize baksanıza."

     Bu sefer gözlerimi tamamiyle açtım. Draco'nun kucağında , göğsüne yaslanmış yatıyordum. En son durduğumuz hâldeydik. Hiç haraket etmemişti. Umarım rahat bir pozisyondadır.

"Dejavu oldu ama  , sonunda uyandın uyuyan güzel."

    Efnan'ın dediği ile göz devirdim.

"Devir sen gözünü. Çocuk uyanmış oturmuş siz orda uyuyordunuz. Sizi ne diye bıraktık buraya?"

"Gitmeseydiniz alla alla"

      Efnan tam ağzını açmış bir şey söyleyecekti ki Daisy'nin ağlama sesi onu durdurdu. Herkesin kafası o tarafa döndü. Tom Daisy'e kaşlarını çatmış bakıyordu. Sessizliği fark etmiş olacak ki yavaşça başını bizden tarafa çevirdi ve konuştu.

"Ne? Niye öyle bakıyorsunuz?"

"Daisy neden ağlıyor?"

"Ben nereden bileyim?"

     Sonunda Draco'nun kucağından kalkmayı akıl edebilip Daisy'nin yanına gittim. Kucağıma alıp pışpışladıktan sonra susması için yavaşça sallamaya devam ettim ancak susmuyordu.

                         5 dakika sonra...
Nora'nın ağzından:

      Sonunda dayanamayıp Cedric'in elini bıraktım ve Patriciaların yanına ilerledim.

"Gerçekten artık başım ağrıyor. Sussanız mı artık!?"
    
      Konuşmam ile Patricia kucağındaki Daisy ile bana dönüp dudak büzdü. Artık bıkkınlık geçiren Draco da beni desteklercesine konuştu.

"Evet güzelim bebeği susturamadık ama sen neden ağlıyorsun?"

     Sesi duyunca bu sefer ağır ağır ondan tarafa döndü.

"Ama bebek ağlıyor..."

     Dediği ile hepimiz tepine tepine gülmeye başladık. Kimse birbirine bakabilecek durumda değildi. Büyük ihtimalle herkes yerdeydi.

     Herkesin gülmekten nefessiz kalması ile oluşan sessizlikte Patricia'nın sesi tekrar duyuldu.

"Daisy'de bir sorun var . Bakın demedi demeyin. Çocuk sizin gülme sesinize uyudu..."

     Tekrar oluşan sessizlikten sonra arada gelen kıkırtılar sonrasında sonunda durabilmiştik.

03:32                      350 kelime                 <3





       

Your Eyes | Draco Malfoy İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin