Auta

716 31 47
                                    


"Avada kedavra!"

"EI!!" Hermione ja Ginny huusivat.

Harry lensi Malfoytten kartanon ruokasalin toiseen päähän maahan. Draco katsoi järkyttyneenä eteensä. Bellatrix kikatti ivallista nauruaan vieressä.
"Me tapoimme Harry Potterin. Me tapoimme Harry Potterin!" Hän hihkui hypellen. Ron, Hermione, Ginny, Luna, Neville, Seamus, Fred, George sekä Dean katsoivat järkyttyneinä edelleen vankeina sauvat heidän kaulaa vasten.

"Dracoo... Mene tarkistamaan onko hän kuollut." Lordi sanoi.

Draco Malfoy pysyi kuitenkin paikallaan järkyttyneenä.

"E-en pysty..." tämä sanoo.

"Hoida tämä!" Lordi sanoi katsoen Luciusta ja sitten katosi.

"Draco." Lucius sanoi ja käveli tämän vierelle.
Hän otti poikansa kaulasta kiinni kädellä ja riuhtaisi tämän katsomaan itseään.

"Tuhoat tuolla tavalla sukumme maineen. Minun maineeni!" Lucius sanoi mutta rauhoitti viimein ääntänsä.

"Tarkista onko poika kuollut. Sen jälkeen vie hänet jonnekkin josta teitä ei löydetä ja tuhoa hänet. Siin ettei raajaakaan jää jäljelle!" Herra Malfoy sihisi ja päästi otteen pojastaan. Draco oli edelleen hyvin järkyttynyt.

Harryn kaverit katsoivat keskustelua mielenkiintoisia.

Kaikki katosivat vieden rohkelikot mukanaan.
Jäi vain Draco Malfoy ja kuollut kuuluisa Harry Potter.

Draco käveli hitaasti tämän luokse alahuuli väristen.

Ennen kuin tämä ehti koskea toista Harry äännähti vähän ja käänsi pikkaisen päätänsä.
Draco pelästyi tätä suunnattomasti ja oli jo aikeissa lähteä pois vauhdilla.

"D-draco." Kuului kivulias ja hiljainen ääni Dracon takaa. Malfoy pysähtyi kuin seinään ja kääntyi.

"Py-pyydän... A-auta.." Potter sanoi huuli väristen ja parin kyynelen tulviten tämän silmistä. Draco käveli hitaasti tämän luokse ja meni polvilteen makaavan pojan viereen.

"Sa-sattuu..." Harry sanoi katsoen anovasti Dracon silmiin.

Draco katsoi toista silmiin nostaen samalla t-paidan alaosaa jotta näkisi vatsan mihin Harry oli yrittänyt näyttää.

Pojan pienten vatsalihasten seassa oli suuri haava josta vuosi verta.

"Mitä mä voin tälle muka tehdä Potter.." Draco kysyy.

"Loitsu.." Harry saa sanottua.

Draco otti sauvansa esiin ja paransi haavan loitsulla joten kuten.

"Ki-kiitos." Harry sanoi.

"Ei tämä ole vielä tässä Potter sut löydetään täältä ja sut tapetaan lopullisesti. Niinku mutki jos jään kiinni. En voi valitettavasti jättää sua tähä tai oon pulassa." Draco sanoo.

"E-ei täs mitää.." Harry yrittää sanoa ja yrittää nousta, mutta pamahtaa kivuliaasti takaisin maahan.

Draco otti Harryn kantoon ja ilmiintyi keskelle ei mitään.

Hän käveli luolan suulle joka oli keskellä metsää ja laittoi Harryn sinne istumaan.

"Odota täällä." Malfoy sanoi ja lähti luolasta. Jättäen kärsivän Harryn kylmään luolaan.

Pian Draco kuitenkin palasi takaisin kädessään sammalta ja heinää. Hän laittoi ensin sammalta maahan ja kasan kuivaa heinää päälle.
Siinä he tulisivat yön nukkumaan.

Draco siirsi Harryn heinäkasan päälle.
Harry tärisi kylmästä.

"Hhhh.... meil ei oo peittoja enkä tiiä miten lämmitän sut..." Draco mietti hetken.

'jos kahden ihmisen paljas iho koskettaa toisiaan voi toinen jakaa lämpöä toiselle'
Draco muisteli päässään.

"En varmana." Malfoy sanoi ääneen.

"Mitä et va-r-mana.." Harry änkytti kylmästä.

Draco katsoi tuota poikaa joka varmaan kuolisi hypotermiaan ilman lämpöä.

"Hhhhhhh." Draco sanoi ja otti hupparinsa pois.

Harry katsoi poikaa kummissaan, mutta ei kylmissään osannut ajatella.

Draco nosti Harryä ja vetäisi tämän paidan pois.
Housut tämä jättäisi siitä hän oli varma.

Draco tuli Harryn taakse ja oli nyt vatsa ja rinta kiinni lyhyemmän pojan selässä. Hän asetteli hupparinsa Harryn päälle ja kätensä hupparin päälle.

"Yritä nukkua Potter. Se auttaa haavoihinkin." Draco sanoi.

****

Aamulla Draco heräsi ja availi silmiään. Hän pelästyi poikaa ja oli tönäisemässä tätä pois. Hän ei ehtinyt tönäistä pitkälle kun toinen vähän äännähti. Tämä katsoi poikaa joka oli kääntynyt yön aikana. Hän näki kyynel vanat jotka olivat joskus olleet täynnä kyyneliä.

Draco veti Harryn takaisin lähelleen.
Harry hieroi naamansa takaisin sopivaan asentoon tämän rintaan edelleen nukkuen.

Draco päätti vain katsella nukkuvaa poikaa kuin vahtiakseen. Hän ei viitsinyt tuota herättää. Oli Harry Dracon mielestä kuitenkin parempi kun oli hiljaa.

Kuolonsyöjästä jästi? (drarry)Where stories live. Discover now