Repeen tolle otsikolle😭😭😭😭😭
Dracon nk*
"Pitäisikö meidän mennä syömään? Nukahtamisesi takia aamupala jäi jo välistä ja susta tulee kiukkunen jos et syö." Sanon kunnes tajuan mitä sanoin.
"MITÄ!" Harry sanoo vihaisena.
"Nii että tulee huono olo kummallekki ja mä suutun helposti vihasena." Korjaan.
"hmm se on kyllä totta." Harry sanoo.
Harry laskee päänsä takaisin rintakehälleni ja heittää peiton takaisin päälle. Asettelen peiton paremmin hänen päälleen ja laitan kädet tämän ympärille.
"Ei siis vissiin mennä syömään ainakaan vielä." Sanon.
"Mä en jaksa nousta tai tehdä ruokaa." Harry sanoo.
"Mä voin tehdä." Sanon vaikka olen aina ollut huono kokki.
Harry avaa silmiään ja katsoon väsyneenä minuun päin.
"Tule. Tarvitset energiaa." Sanon ja nostan pojan syliini nousten samalla ylös. Harry kietoo jalkansa selkäni taakse ja nojaa päällään olkapäälleni ja kietoo kätensä kaulani ympärille.
"Kunhan et nukahda siihen." Sanon naurahtaen.
Kävelen Harry sylissä alakertaan ja laitan hänet istumaan penkille. Kävelen jääkaapille ja katselen ruokia.
"Mitä me halutaan syödä?" Kysyn.
"En mä tiiä päätä sä." Harry vastaa unisena.
"Ainiin Harry.. kröhmm.. olen tässä ajatellut jo vähän aikaa... et haluisin sun kans.. tai niinku mennä..." olen kertomassa kunnes kuulen kolahduksen. Käännyn katsomaan poikaan päin.
"Harry!" Sanon ja menen hänen luokseen.
"miten onnistut pyörtymään lattialle?" Mietin itsekseni.
"Harryy.." yritän herätellä poikaa. Paniikki alkaa mylläämään kun poika ei herääkkään. Tarkastelen häntä joka puolelta pään ympäriltä ettei siellä ole vammoja.
"Onko sulla joku haava jossain siitä autokeissistä mutta et ole kertonut siitä." Mietin.
Repäisen tämän paidan auki, mutta vatsassa ei ole mitään. Kokeilen kädellä enkä tunne selässäkään mitään.
"Mmmm..." Harry äännähtää ja availee silmiään.
Hän katsoo minua vähän hämillään. Olen aivan hänen vieressään paita revenneenä ja käsi hänen selässään.
"Sattuuks sua johonki." Sanon edelleen tuijottaen tyrmistyneenä hänen silmiään.
"Ei. Mua vaa väsytti." Toinen vastaa.
"Okei." Sanon ja alan vetää kättäni pois Harryn paidan ja selän välistä.
"Draco." Toinen sanoo ja nappaa käsivarrestani kiinni ennen kun ehdin ottaa sen kokonaan pois kosketuksista toisen selän kanssa.
"Mm?" Kysyn ihmetellen. Harry katsoo minua kauniilla silmillään. Sitten hän katsoo kättäni.
"Älä lopeta..." toinen sanoo hiljaa katsoen edelleen minun kättä.
Perhoset lepattavat vatsassani.
Hän siirtää vähitellen kättäni alaspäin ja katson kun käteni liikkuu hänen haaraväliinsä. Nielaisen ja käännän katseeni hänen silmiinsä jotka nyt katselevat minua anovasti.
"Tätä sä siis haluat." Sanon ottaen paremman otteen ja virnistäen. Harry vetää samaan aikaan syvään henkeä ja katsoo minua suoraan silmiin. En ota kättäni pois kohdasta johon Harry sen oli siirtänyt vaan hieroin kohtaa kädelläni samalla kun nousin vähitellen tämän päälle paremmin ja kurottauduin suutelemaan tätä. Laitan toisen käteni sohvan käsinojaa vastan jotta pääsisin lähemmäs poikaa. Suudelman lomassa siirrän Harryn siirtämän käteni college housujen yläpuolelle alavatsaan ja hetken hipsuttelen sitä kunnes määrätietoisesti laitan käden hänen housuihinsa. Otan saman otteen minkä äskenkin ja jatkan samalla tavalla, mutta tällä kertaa housut eivät olleet välissä. Harry voihkii suuhuni ja kiemurtelee alapuolellani. Irtaudun suudelmasta ja hymyilen tälle. Nousen hänen päältään ja nostan tämän syliini. Suutelen tämän kaulaa samalla kun kannan hänet makuuhuoneeseen. Se siitä ruoasta tämä on parempi.
Laitan hänet istumaan sängylle.
"Noniin nyt pysy siinä." Sanon leveä hymy naamalla ja katson häntä silmiin.
Harry kikattaa ja katsoo minua takaisin. Alan ottamaan paitaani pois ja juuri sillä hetkellä kun en näe hän hyppää halaamaan minua.
"Harry!" Sanon nauraen ja leikkien vihaista.
Heitän paidan lattialle ja katson minua halaavaa poikaa.
"Mä käskin sun pysyä siinä. Ja sä tiedät et jos mua ei tottele. Joudun rankaista sua." Sanon hymyillen ja laitan tämän takaisin istumaan. Otan edestä revityn paidan pois hänen päältään.
"Sä rikoit sen." Harry sanoo nauraen.
"No siihe pitää vaa laittaa vetoketju ja se on ku uus." Sanon ja heitän paidan lattialle ja nostan pojan käsivarsilleni heittäen tämän makuuasentoon sängylle.
Suutelen toista huulille ja sitten kaulalle. Istun hänen alavatsalle ja pidän Harryn käsiä hänen päänsä yläpuolella patjaa vasten nojaten etukenoon hymyillen.
"Mul on sulle tärkee asia." Sanon.
Harry vain nauraa.
"Tämä on vakavaa." Sanon esittäen vakavaa kulmat kurtussa.
"Mä mietin et tulisiks sä mun.." olen sanomassa kunnes ovikello soi.
"miten vitussa?!" Sanon ja lasken käteni harryn kylkien viereen patjaan kun ovikello soi uudestaan.
"Täällä on saatana tärkeempääki hoidettavaa ku te." Sanon vihaisena.
"Mee vaa." Harry sanoo ja silittää kättäni lumoutuneena.
"Hhhhhhh...." Huokaisen ja nousen tämän päältä lähtien avaamaan ovea ilman paitaa pelkät harmaat collarit päällä.
"Muista käyttäytyä." Harry huutaa perään.
Avaan oven ja oven edessä seisoo tyttö. Ehkä minua vuoden tai kaksi nuorempi ja hänen äitinsä.
"Hei me tultiin ilmottamaan et naapuruston talkoot olisi tänään. Oletteko kiinnostuneita tulemaan." Äiti aloittaa.
"No eipä oikeestaan." Sanon laittaen kädet ristiin ja nojaudun oven karmiin virnistäen.
"Asutteko te yksin näin isossa talossa." Tyttö kysyy.
"En?" Sanon mulkaten tyttöä samalla kun Sandy tulee pyörimään jalkoihini maukuen.
"No jos teil ei ollu muuta nii mul ois täs tekemistä." Sanon.
"No täällä on muitakin tapahtumia tänävuonna. Toivottavasti näemme pian." Tyttö sanoo vinkaten silmää.
"Toivottavasti ei." Sanon ottaen röökin college housujeni taskusta ja sytyttäen sen.
"Me emme polta naapuruston puolella sillä täällä asuu lapsia." Äiti huomauttaa.
"No mä vittu poltan." Sanon ja puhallan savut suustani.
"Hyvää päivänjatkoa." Sanon ja pamautan oven kiinni.
Kävelen rappuset ylös ja tulen huoneeseen nappaan röökin suustani vetäen ison määrän savua keuhkoihini. Kaadan hiljaa istuvan Harryn takaisin sängylle samalla kun puhallan savua suustani sivulle päin ettei ne menisi toisen naamalle. Laitan röökin suuni oikeaan reunaan sillä kukapa ammattilainen ei osaisi pitää päällä olevaa röökiä huulillaan ja hengittää samalla.
"Mitä asiaa niillä oli?" Harry kysyy kiinnostuneena.
"Naapurin huorat tarjos itteää koko maailmalle." Sanon naurahtaen ja ottaen röökin pois suustani suudellakseni toista. Harrya ei selkeesti vastaus haitannut sillä hän ei kysellyt enään. Tärkeämpää ja mukavempaakin tekemistä oli luvassa.
"Haluutko päivän jota et koskaan unohda sanon napaten savua taas suuhuni.
"M hmm." Toinen vastaa nyökäten.
Hymyilen vetäen savua vielä yhden kerran ja napautan sormellani tupakan lattialle. Korjaisin sen myöhemmin.
Viimein minä saan Harryn kokonaan jälleen.
______
Täs ei tapahu yhtään vitun mitään mut kirjotinpaha kuiteski
YOU ARE READING
Kuolonsyöjästä jästi? (drarry)
Fanfiction(SEKSUAALISTA TOIMINTAA🥲) Harry ja Draco joutuvat pakoilemaan Voldemortia. He joutuvat luopumaan omasta elämästään ja siirtyä elämään ihan uudenlaista elämää. LISÄILEN TÄNNE USEIN VIITTAUKSIA JOSTAI DRARRY TEKSTEIST MITÄ LÖYTYY ESIM PINTERESTIST J...