Harry availi silmiään ja nosti vähän päätään. Hän näki Dracon joka nyt katseli poikaa silmiin."Kai sä näät et sä oot ihan mussa kiinni Potter." Draco sanoi hymyillen ivallisesti.
"Aa... joo öö sori." Harry sanoi ja oli jo työntymässä taakse päin.
Draco vetäisi hänet takaisin pitäen kiinni tämän selästä.
"Onks sul viel kylmä?" Draco kysyi tavalliseen möreään äänensävyyn.
"Ää öö e-ei hirveesti." Harry vastaa.
"Mut on kuitenki vähä?" Draco jatkaa.
Harry nyökkää tälle.
"Mitä jos Voldemort löytää mut?" Harry kysyy.
"Älä nyt murehdi sitä." Draco vastaa.
"Joudummeko piileskelemään koko loppu elämämme kunnes he kuolevat?" Harry jatkaa kyselyään.
"Hyvin mahdollista." Draco sanoo katsellen luolan seiniä kuin häntä ei kiinnostaisi pätkääkään tuo poika. Mutta kun hän kuuli niiskutuksen kerran Harryn suunnalta tämä kääntyi.
"Mitä sä itket siinä?" Draco kysyy.
"E-en mitää." Harry vastaa.
"Hhhhh.. meiän pitää ettii joku paikka mis olla." Draco sanoi ja nousi ylös.
****
"Tämä saa kelvata." Draco sanoo.
He ovat Harryn sukulaisten talon sisällä. Harryn sukulaiset olivat muuttaneet pois kun Harryn koulu tuli päätökseen.
(Sama talo mis Harry nukku portaiden alla yms)Harry ja Draco söivät hiljaa pyöreän pöydän ääressä.
Takka oli laitettu päälle jotta talo lämpiäisi.
Draco kuitenkin rikkoo kiusallisen hiljaisuuden."Meidän pitää tuhota meidän sauvat." Draco sanoi.
Harry nyökkää ymmärryksen merkiksi.
"Pitääkö meidän vaihtaa nimiäkin?" Harry kysyy.
"Hmmm... hhhhh.. voi olla mahdollista. Kun kaikki on selvää saat jäädä tönöösi asumaan ja lähden omilleni." Draco sanoi.
"Sopii." Harry vastaa.
Harry ja Draco lähtivät seuraavana aamuna kauppaan ostamaan ruokaa.
"Syötkö näitä." Harry kysyy.
"Mitä vittuja noi on?" Draco sanoo irvistys naamallaan.
"Vaahtokarkkeja!" Harry sanoo.
"Mit-" Draco ei ehdi muuta sanoa kun Harry heittää ne kärryyn ja jatkaa matkaa.
"Sä saat sit maistaa ku päästään kotiin." Harry sanoi.
"Ja en muuten vitussa maista!" Draco sanoi.
"Kylläpäs." Harry sanoi hymyillen ja näyttäen kieltä. Tämän jälkeen hän jatkoi matkaansa.
'mikä totaki vaivaa'
Draco miettii päässään.He ostavat vaikka mitä kaupasta ja lähtevät kotiin kävellen. Draco pidempänä ja vahvempana kantaa kassit.
He pääsivät sisälle ja Harry tyhjentää kauppakassit.
Tämän jälkeen hän menee olohuoneeseen ja avaa television."Draco!" Harry huudahtaa.
"Mitäää..." Draco sanoo vaivaantuneesti portailta sillä oli juuri menossa ylös.
"Tule auttamaan!" Harry sanoo luovuttamista äänessään.
"Etkö sä osaa mitään itse.." Draco sanoo tullen olohuoneeseen.
"No mitä." Draco jatkaa.
"Voitko sytyttää takan." Harry sanoo.
Draco sytyttää takkaa sillä välin kun Harry käy tekemässä poppareita ja hakee vaahtokarkit.
"Mikä vittu siel poksuu kenen aivot sä nyt räjäytit?" Draco huudahtaa.
"Teen popparia tyhmä!" Silmälasipäinen poika huudahtaa takaisin.
YOU ARE READING
Kuolonsyöjästä jästi? (drarry)
Fanfiction(SEKSUAALISTA TOIMINTAA🥲) Harry ja Draco joutuvat pakoilemaan Voldemortia. He joutuvat luopumaan omasta elämästään ja siirtyä elämään ihan uudenlaista elämää. LISÄILEN TÄNNE USEIN VIITTAUKSIA JOSTAI DRARRY TEKSTEIST MITÄ LÖYTYY ESIM PINTERESTIST J...