Harry availi silmiään ja katsoi herätyskelloa. Tämän jälkeen hän kääntyi katsomaan Dracoa joka nukkui tämän vieressä.
"Mä rakastan sua tosi tosi paljon ... mut nyt ei voi nukkua ... mun pitää saada sut hereille heti .." Harry sanoi hiljaa.
Hän menee istumaan toisen päälle ja alkaa ravistella toista niin, että toinen näytti kohtauksen saaneelta.
"Mitä mitä mitä mitä mitä !? !! ??" Draco sanoo herätessään.
"Se kissa pitää hakea !!!!" Harry sanoo nenä nyrpyssä.
"huomenta vaa sullekki käki." Draco sanoo.
"Joo me tarvitaan myös lintu!" Harry sanoo nousten toisen päältä ja kävellen ovelle.
"EI TODELLAKAAN TARVITA"
********
"Mikä me annetaan sen nimeks?" Draco kysyy kun he ovat ajamassa lamborginillään kohti noutopaikkaa.
"Mmmmm .... Sandy?" Harry vastaa hetken mietittyään.
"Tai poppari !!!" Harry tarjoaa.
"Sandy ...." Draco sanoo heti perään.
****
"Tässä hän nyt on. Tarvitsee allekirjoittaa ja tuossa hinta." Pitäjä sanoo.
"Kiitos .." Harry sanoo maksettuaan kissan ja allekirjoitettuaan paperit.
Harry, Draco ja kissa kävelivät autolle.
*****
Harry ja Draco katsoivat telkkarista jotain sarjaa. Harry makasi Dracon sylissä.
Aamuaurinko paistoi sisään ikkunoihin ja tuntui, että päivästä tulisi aivan ihana.
Harry ruokki kissan joka oli ollut heillä jo kuukauden.
Draco lähti töihin syötyään aamupalan."Rakastan sua." Draco sano ja antaa Harrylle suukon.
"Mäki sua." Harry sanoo.
"Nähdään illalla." Draco vastaa avaten jo ulko-oven.
"Nähdään." Harry vastaa.
Draco laittoi ulko-oven perässään kiinni ja nappasi taskusta röökin. Hän sytytti sen ja veti sen samalla kun pakkasi kassinsa autoon ja istahti penkille. Hän heitti röökin ikkunasta ulos ja ajoi työpaikalleen.
Harryllä oli vapaapäivä niin hän siivoili kotona ja leikki kissan kanssa. Hän teki ruokaa jääkaappiin ja siivosi jälkensä.
Yhtäkkiä Sandy alkoi pyöriä maukuen Harryn jaloissa.
"Mitä nyt Sandy?" harry kysyy ja katselee kissaa.
YOU ARE READING
Kuolonsyöjästä jästi? (drarry)
Fanfiction(SEKSUAALISTA TOIMINTAA🥲) Harry ja Draco joutuvat pakoilemaan Voldemortia. He joutuvat luopumaan omasta elämästään ja siirtyä elämään ihan uudenlaista elämää. LISÄILEN TÄNNE USEIN VIITTAUKSIA JOSTAI DRARRY TEKSTEIST MITÄ LÖYTYY ESIM PINTERESTIST J...