Draco painelee ulko-ovesta sisään ja näkee vastassaan keittiöstä tulevan Harryn."Puratko kauppakassit?" Draco kysyy.
"Joo.. ostitko sen auton?" Harry kysyy.
"Joo eiköhä me sen kanssa pärjätä sen aikaa kun ollaan täällä." Draco vastaa.
"Löysin ötökkä myrkkyä. Sitä ku laittaa huoneeseen tunniksi niin kaikki ötökät kuolee. Hämähäkit mukaan lukien." Draco kertoo.
"Jeeee" Harry vastaa.
"Kannatko nää keittiöön?" Draco kysyy.
"Mm.. voin yrittää." Harry vastaa.
Draco seisoo edelleen ulko-ovella kun Harry tulee seisomaan selkä tähän päin ja ottaa kassit tämän edestä. Hän ei saa niitä kuitenkaan nostettua joten yrittää nostaa vain yhtä. Harry kuitenkin horjahtaa ja Draco ottaa tämän kiinni. Harry makasi nyt kuin luottamustestin jälkeen Dracon sylissä.
Harry kääntyi toiseen päin kun pääsi jaloilleen.
"Ki-kiitos." Harry sanoi edelleen tuijottaen toisen kiiltävän harmaita silmiä.
"Eipä mitään." Draco vastaa tuijottaen myös Harryn silmiä.
Yhtäkkiä he huomaavat suutelevansa toisiaan. Suudelma kestää ja kestää. He hengittivät suudelman aikana nenän kautta joten suudelma saattoi kestää 6minuuttia ennen kuin he erkanivat.
"Mä- tota- voin viiä noi kassit keittiöön." Draco sanoi ja lähti kohti keittiötä. Harry jäi vain seisomaan paikoilleen eteiseen miettien tapahtunutta.
****
Harry oli päättänyt tehdä iltapalaksi heille pekonia ja olikin saanut sen valmiiksi. Hän leikkasi salaattia keittiön työpöydällä.
Ulko-ovi kävi.
"Moi." Harry sanoi jatkaen edelleen salaatin leikkuuta. Hän ei nähnyt ovelle, mutta tiesi siellä olevan Draco.
"Hheei hArRy.." Draco sanoi tullen nojaamaan ovelle.
"Ootko okei?" Harry kysyi katsoen Dracoa.
"Jhoo." Draco vastaa.
"Jaa. Näytti vaa et yrität nojata oveen ettet kaadu.. pyörryttääks sua?" Harry kysyy ja jatkaa sitten salaatin leikkuuta.
Yhtäkkiä tummahiuksinen poika tuntee kädet jotka menevät hänen mahan ympäri.
"Draco mitä sä?" Harry kysyy ja kääntyy. Draco pitää häntä otteessaan edelleen ja katsoo nyt lähellään olevaa lyhyempää poikaa.
"HaRrY mää rhakashtan sUag. E-n oohle vaign ennenh tajuhnuut sittä." Draco sanoo ja suutelee toista.
Kun he pääsevät suudelmasta Harry avaa suunsa.
"Et ollut pyörtymässä. O-olet humalassa?" Harry sanoo hämillään.
"Eh-eh mää pahaasthi." Draco sanoo.
Hän suutelee Harryä uudestaan ja tällä kertaa hän vaihtaa suutelemaan jo kaulalle.
"Okei okei Draco mä ymmärsin sä rakastat mua. Mut sun pitää mennä nukkumaan!" Harry komentaa.
****
Harry oli vienyt Dracon nukkumaan joka olikin nopeasti sikeässä unessa. Harry katsoi peilistä ja näki fritsun tämän kaulalla. Poika käveli keittiöön ja laittoi Dracon osuuden ruuasta jääkaappiin.
"Hän saa syödä noi sitte huomenna." Harry sanoo ja istuu pöytään syömään.
Hän mietti koko ajan illan tapahtumia. Miksi hän ei ollut pukannut Dracoa pois? Oikeastaan hän nautti siitä. Oliko hänellä tunteita Malfoyta kohtaan?
Näitä miettiessä Harry meni nukkumaan ja nukahti niitä asioita ajatellen.
YOU ARE READING
Kuolonsyöjästä jästi? (drarry)
Fanfiction(SEKSUAALISTA TOIMINTAA🥲) Harry ja Draco joutuvat pakoilemaan Voldemortia. He joutuvat luopumaan omasta elämästään ja siirtyä elämään ihan uudenlaista elämää. LISÄILEN TÄNNE USEIN VIITTAUKSIA JOSTAI DRARRY TEKSTEIST MITÄ LÖYTYY ESIM PINTERESTIST J...