Draco haluaa kertoa

336 19 15
                                    

Dracon nk*

Silittelen Harryn hiuksia ja makaan sängyllä katsellen seinää. Olen varmaan tehnyt sitä jo tunnin, mutta aivot käyvät ihan loopilla.

"Draco." Harry yhtäkkiä sanoo.

"Heiii.." Hän jatkaa.

"DRACO VITUN COWBOY!" Harry huutaa.

"Se on Malfoy." Sanon kääntäen tappavan katseen toiseen.

"Ite et vastannu........... cowboy.." Harry sanoo.

"Sä pieni pas..."

*harryn murhaava katse*

"paaassion hedelmä.." Korjaan.

Harry pamauttaa mua päähän ja nauraa.

"Hei!" Huudahdan ja olen juuri lyömässä takaisin kun toinen lähtee karkuun.

"Tule takaisin sieltä!" Huudan meidän juostessa ympäri taloa.

"Auts..." Sanon yhtäkkiä ja istahdan maahan.

"Sattuks sua?" Harry kysyy huolissaan.

"Ei ei kaikki hyvin." Vastaan.

Suutelen Harrya.. tai ainakin yritän.

"Odota nyt! Mun pitää tarkistaa et oot kunnossa!" Harry sanoo äreänä kun yritän suudella tätä.

"Hhhhhh.... Oon oke.."

"ET OLE ETKÖ NÄE!" Harry huutaa ennen kuin ehdin sanoa lausetta loppuun.

Nousen ylös lattialta ja katson Harryä.

"MITÄ *lyönti* JOS NE LÖYTÄÄ *lyönti* MEIDÄT TAAS !! JOS SULLE *lyönti* KÄY JOTAIN *paljon lyöntejä*" Yritän ottaa Harrystä otetta joka vihan surun ja pelon vallassa hakkaa mua nyrkin sivulla rintakehään.

"Sshsshshsh... rauhotu.. rauhotu... meidän pitää pysyä kylminä ja rauhassa... meidän pitää ehkä muuttaa mutta kaikki järjestyy okei?" Sanon. Kun olen repinyt Harryn väkisin halaukseen.

Hetken halaamme kunnes yritän aloittaa jotain jonka olen halunnut sanoa jo pitkään.

"Harry kuule... mä oon pitkään miettiny miten kertoisin tän.. mä... haluisin mennä sun kans viel joskus tai toivottavasti pian... tiiäks niinku..." Olen jatkamassa kunnes katson alas ja tajuan.... Että poika on nukahtanut syliini...

Otan pojan kaksin käsin syliin ja kannan yläkertaan. Vaikka oli vasta aamupäivä näyttää tämä kaikki olevan Potterille liikaa.

Jään katsomaan poikaa pariksi tunniksi ja pian hän herääkin.

"Heiii.." Harry sanoo hiljaa.

"Hei vain." Sanon hymyillen.

"Anteeks..." Harry vastaa.

"Mis.."

En ehdi enempää sanoa kun Harry hyppää syliini ja kaataa minut kokonaan sängylle halaten minua tiukasti.

"Et huusin sulle... mä rakastan sua enkä haluu et joudut kärsii mun takia.. en tarkottanu mitää pahaa mua vaa pelottaa..." Harry sanoo.

"Mitä jos suoraan alettaisiin etsiä uutta kämppää? Vastaan.

Harryn mielestä tämä ei kuitenkaan ollut hyvä idea.

"Ehkä meidän ei tarvitse muuttaa... koska sitähän ne olettaa?  Ja sanoit etteivät he tiedä missä asumme."

"Totta. Jos kerran haluat jäädä niin en pakota sinua lähtemäänkään." Vastaan ja suutelen tätä otsalle.

______________

Halusin nyt jotenki näyttää et oon elos nii tein tälläse täs yöl (oisin tehy pidemmän mut akku delaa soriii)😩😩JOS TEIL ON KYSYMYKSII MUN TARINOIHI LIITTYEN TAI MIHI TAHANSA KU OON OLLU NYT POIS NII KYSYKÄÄ IHMEES

Kuolonsyöjästä jästi? (drarry)Where stories live. Discover now