- ÖLÜM yine atak geçiriyor!
Hayır hayır yine olamaz değil mi? O durumundan çıkarmak için neler yaşamıştık bu defa olmaz buna izin veremem! Bir şeyler yap ÖLÜM! Doktor ne demişti? Hah onu o yaşadığnın sadece bir rüya olduğna inandırıcaz! Başımla ELMA YARISINA işaret verdim.
- Doktoron dediğni hatırla! hemen onu odaya çıkar yatağna yatır!
ELMA YARISI dediğmi anlayıp maviyi kucağna aldı ve odaya götürdü. Ateş gelmeye kalkıştığında ise onu engelledim. Bana anlamayan gözlerle bakıyordu.
- Ona bunların hepsinin rüya lduğnu inandırıcaz aksi halde sonsuza kadar böyle kalabilir.
Ateş anlayışlı bir şekilde bana bakıyordu. Biliyorum oda maviye birşey olmasında korkuyor. Onu bırakmakta istemiyor ama buna izin veremem daha çok kötüleşir. Ateş çıkış kapısına doğru yürümeye başladı. Onu bu halde yanlız gönderecek değilim. Adamlarımdan iki tanesini onunla gönderdim. Bende odaya çıktım maviye baktığımda uyuyordu. ELMA YARISINA baktığmda oda bana bakıyordu. O kadar çok yoruldum ki artık kaldıramıyorum...
ELMA YARISI bunu farketmiş olucak ki beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Buna o kadar çok ihtiyacım vardı k! Ben onca şeyi ELMA YARIMA sarılınca unutuyorum. O bana çok iyi geliyor! O olmasa ben nefes alamazdım herhalde.
ELMA YARIMA daha sıkı sarıldım. Kokusunu derin derin içime çektim. Onun yanında huzur buluyorum onun olduğu her yer bana huzur veriyor. Göğsüne kedi gibi sığındım. Bana daha sıkı sarıldı ve saçımı koklayarak öptü. Gözlerimi kapatıp bu anın tadını çıkarmaya başladım. Bir hareketlilik oldu başımı kaldırıp bakmak istediğimde ELMA YARIM izin vermedi. Oturmuştu çünkü bende onun kucağında oturuyordum. ELMA YARISI uzanınca bende onun üzerine uzanmış ldum. Kalkmak için bir girişimde bulunduğumda izin vermedi.
- ÖLÜMÜM lütfen böyle kal sana çok ihtiyacım var, beni sensiz bırakma lütfen!
dedi onun bana ne kadar ihtiyacı varsa benimde o kadar ihtiyacım var o yüzden birşey demeyip ona daha sıkı sarıldım.
uykuya dalmadan sadece son cümlesini duymuştum.
- Seni asla bırakmıycam!
demişti yüzümde gülümseme eşliğnde uyya kalmışım.
ELMA YARISINDAN...
Meleğim uyumuştu biraz geri çekilip yüzünü seyretmeye başladım. o kadar güzel ki onu hiç kimsenin görmediği sadece benim görebiliceğim bir yere hapsetmek istiyorum.
Ona bakan her kesi öldürmek istiyorum. sadece ben o güzel maviş gözlerine bakmak istiyorum benden o maviş gözlerini hiç kimse görsün istemiyorum. Keşke kalbime saklasam onu!
- Beni bırakma tamam mı!
Gülümsedim meleğmin rüyalarına giriyoruz demek! Farkında olmadan beni dünyanın en şanslı en mutlu adamı yapıyor ve benim nasıl onsuz nefes alamıyorsam oda benim gibi idi en çok bu hoşuma gidiyor. Bizim birbirimize olan bağlılığmız birbirimizden vazgeçememiz!
meleğmi kendime çekip daha sıkı sarıldım. Kokusuna sarılışına doyamıyorum bir türlü sürekli kollarımda olsun istiyorum. Kolarımdan hiç çıkmasın istiyorum.
ATEŞTEN...
Eve geldiğimde direk kotuğa attım kendimi bu olanlar çok ağır geliyor bana artık! Mafyayım ama bunları kaldıramıyorum. mavisiz nefessiz kalıyorum. Kalbim sıkışıyor, sanki nefes almam için onun yanımda olması gerekiyor gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LİDER
ActionAcılarından doğmuş, hayata karşı savaş içinde. Yaşamaya çalışıyor bu acımasız hayatta! Bu acımasız hayat ona neler getirecek? Nelerle karşılaşacak? Neler olacak? Argo - Küfür bulunmaktadır. Okumak istediğine emin misin? Eminsen kitabıma hoş geldin.