POLATTAN...Parise varınca suyun bize ayarladığı eve geçtik direk. Bir süre sonra çocuklar uyudu. Çocuklar uyuyunca suyun bana verdiği dosyayı açtım. buraya geldikten bie saat sonra gelen cidiyi açtım bir vido vardı ve vidyoda su duruyordu. Dsya kapağnı açtım. Bir kaç fotoraf vardı. İyi ama bunlar yer altının üyelerinin fotorafları? Fotorafların altına baktım. Hepsi ile ilgili ince ayrıntısına kadar bilgi vardı.
Kağıtları inceleyerek geçtim en sonunda bir mektup vardı. Mektubu alıp açtım.
Merhaba polat... Biliyorum çok şaşkınısın ama bunların olması gerek...bu mektubu ben yanında değilken, seni başka bir ülkeye gönderdiysem eğer ben hayatta değilim haberin olsun... YERALTI mafyalar beni, seni ve çocuklarımızı valihat olarak görüp korktular ve o yüzden bizi yok etmeye kalkıştılar ama her denemeleri başarısız oldu. Çünkü buna izin vermedim, ama hiç usanmadan yine ve yine bizi öldürmeye kalkıyorlar...O yüzden de kalıcı bir çözüm bulmam gerekiyordu. Buldum da, ben, seni ve çocuklarımın geleceği için sizi ölü gibi göstericem, ama ben onların gözlerinin önünde ölmesem sizin öldüğnüze asla inanmazlar onlara her şeyimi kaybettiğmi ve artık hayatta yaşamamın anlamının kalmadığnı söyliycem ve böylece sizin öldüğnüzü sanıp son olarak beni yok edicekler. Sizin yaşamnaız için bunu yapmam gerekiyordu, üzgünüm Polat... ama sizin için bu en iyisi... lütfen türkiyeye dönmeyin orda bir hayat yaşayın, mutlu olun, öldüğme değsin ve son olarak bana çocuklarıma çok iyi bakıcağna dağir söz ver, onları canından çok sev... onlara beni anlat olur mu annelerini tanısınlar.... Sn olarak bu cidide... artık sen izlersin. Hoşçakal...
Hayır bunu bize yapmış olamaz! O verdiği sözleri hep tutardı. Bunuda tutucak biliyorum. O ölemez! Bizi bırakamaz! Bunu bana yapamaz, ben onsuz nefes alamam, Her aldığım nefes zehir gibi gelir bana! Ben buna dayanamam!
Onsuz nefes alamam, peki ben çocuklarıma ne diycem! Anneniz biz yaşıyalım diye kendini feda etti mi diycem!Brn bunu naısl söylerim. Cidiyi açtım ve vidyo oynamaya başladı. vidyoda su var sandalyeye oturmuş kameraya bakıyor.
- Selam Polat bu yanında ki çekmceyi açarmısın.
Dedi hemen yanımdaki çekmeceyi açtım içinde yüze yakın cidi vardı. tekarra ekrana döndüm.
- Bunları 2 yıl içinde hazırladım. çocuklarıma. 50 pembesi kızıma 50 mavisi oğluma, bunları onlara hazırladım ve arasında bir tane siyah cidi var oda sana. Biliyorum bana çok kızgınsın ama bunu yapmak zorunda idim. Lütfen beni anla . Şimdi bundan sonra görüceklein seni yıkabilir ama bundan öce bu cidiyi çocuklarım asla bilmiycek anlaşıldı mı.
Dedi ve göz kırptı. sonra hemen ardından bir vidyo başladı. YERALTININ mafyaları uzun masada toplanmışlardı ve tam o sırada kapı açıldı ve su girdi. Şişmiş gözlerle, yıpranmış gibi, sanki hayatı mahfolmuş giydi. Onu ilk defa böyle görüyordum.
Masaya oturdu ve beni tekrar şok edicek şeyleri söyledi.
- Evet beyler ben ölmeyi kabul ediyorum. Bu dünyada sevdiklerimi elimden aldınız sizden intikamımı aldım artık bende sevdiklerime kavuşucam. E ne duruyorsunuz Öldürsenize!
Dedi sert bir sesle her kes mutlu idi
- Evet hazırmısın KARANLIK LİDER! son duanı et.
Dedi ve su çaktırmadan kameraya göz kırptı ve gülümsedi saliselikti. Silah patlama sesi ve suyun kafasının solundan çıkan kurşun ve benim dünyam o an yok oldu. Bizi korumak için kendini feda etti! Bizim için! Lanet olsun ben ona nasıl inanırım o su idi kafasına koyanı yapardı. Gelicem dediyse inanmıycaktım onun o aklından geçenleri okuycak ve müdahele edicektim, ama artık çok geç o ölmüştü onu kaybettimiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LİDER
ActionAcılarından doğmuş, hayata karşı savaş içinde. Yaşamaya çalışıyor bu acımasız hayatta! Bu acımasız hayat ona neler getirecek? Nelerle karşılaşacak? Neler olacak? Argo - Küfür bulunmaktadır. Okumak istediğine emin misin? Eminsen kitabıma hoş geldin.