0.3

16 8 0
                                    

ÖLÜMDEN...

Odadan çıktık malum şeyi yapıcakları çok açık belli idi. Gülümsedim ne zor şeyler atlattılar ama sonunda kavuştular. Elma yarıma baktığımda ise onunda benim gülüşüme baktığnı gördüm. Daha da genişledi gülümsemem sonra benden hiç beklenilmiycek bir şey yaptı hatta hayatımda ilk defa yapıcaktım. İlkimi ona vermekten asla pişman değilim.

Dudaklarına yapışmıştım ve bu hareketim karşısında elma yarım şok olmuştu. Ee haklı çocuk ben bile beklemiyordum kendimden bu hareketi ama bugün bir şeyi fark ettim. Hayat çok kısa ve ona sevdiğmi söylemek için çok geç kalmış olabilirim ama daha fazla geç olmadan duygularımı ona söyliycem.

Elma yarım üzerinden şoku atıp karşılık vermeye başladı. öyle bir özlemle öpüyordu ki bira an dudaklarımı hiç hareket etmeden sadece onu hisetmek istedim dudaklarımın üzerinde dansını hissettim.

Dudaklarımı dudaklarıyla kavrayışını, alt dudağımı emişini, dilinin dudağmı keşfe çıkışını sanki çölde su bulmuş içiyor gibiydi. Daha fazla dayanamayarak karşılık vermeye başladım. üst dudağını dişlerimin arasına alıdım ve kanatana kadar dişlerimin arasında emdim. inlemeleri beni daha çok çlıdırtırken. Daha çok dudaklarını talan isterken bir öksürük sesi herşeyi bozdu. Elma yarımın dudağna bir öpücük kondurarak geri çekildi ve bu anı bozan kişiye sinirle döndüm. 

döndüğüm gibi şok oldum. Bu imkansız yok artık!

- JEKİ sen? Aman tanrım en son seninle 6 yıl önce konuşmuştuk Londarada ! Ne işin var senin burada.

Diyip boynuna atladım. oda gülerek karşılık verdi bana. Onu çok özledim o benim abim ama hiç kimesenin haberi yok çünkü bende 6 yıl önce öğrenmiştim şans eseri. Elma yarısına baktığımda elini yumruk yapmış JEKİ' ye öldürücekmiş gibi bakıyordu. Kıskanmıştı çünkü ondan başka bir erkeğe sarılmıştım.Ee o zaman biraz oyun oynamaktan zarar gelmez!

- Elma yarım bu JEKİ çocukluk aşkım!

Dedim. JEKİYE döndüm ve göz kırptım. Anlamış olucak ki oda oyuna katılarak gülümsedi ve elma yarıma elini uzatarak;

- Ben JEKİ pardon SUYUN İLK AŞKI peki sen kimsin?

Bunu duyan elma yarım rengten renge giriyor ve JEKİYİ öldürücek gibi bakıyordu. Ee şimdiden olanlar beni heycanlandırdı. Şimdiden kusura bakma kardeişm ama bu sahneye değer.

- Bende Polat ÇETİNKAYA Su DURMAZIN soyadını da ÇETİNKAYA yapıcak kişi!

Ben şok olmuş bir şekilde  Polata bakıyordum. işte bunu beklemiyordum. JEKİDEN bir inleme sesi gelince ona baktım elini Polattan kurtarmaya çalışıyordu. Hemen Polatın elinin üstüne elimi koyarak gözlerinin içine baktım ne demek istediğmi anlamış olucak ki JEKİNİN elini bıraktı.JEKİ rahat duramıyarak;

- Su benim kardeşim be! ve de ilk aşk diye bir şey de yok, ben onu 6 yıll önce kardeşim olduğnu öğrendim. Hem sana şaka yapmak istedik ama sana şaka yapılmaması gerektiğni de öğrenmiş oldum.

Dedi yarım türkçesiyle. Of ya insan 5 dk da mı bakliyemez anlamıyorum ki! Ama benim kardeşim benim tam tersim melek gibi yalan söyliyemiyor aq.işte iyi yerlerde temiz işlerde yetişmenin avantajları.

Elma yarıma baktığımda, ' sonra görüşücez küçük hanım' der gibi bakıyrdu. JEKİYE dönüp;

- Kardeşisin diye ona sarılamasın! Bu seferlik seni afediyorum, bir dahakinde bu kadar anlayışlı olmam!

KARANLIK LİDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin