Beni Kandırdınız !

6.2K 285 10
                                    

Multi:  En büyük amca Koray Yenilmez ve eşi Işık Yenilmez ,  üçüncü çocukları Kartal  Yenilmez

Yazar 'ın Ağzından 

 Genç kız kapıdan giren amca ve yengesiyle olayları kafasında çözmüştü bile arkada duran abisinin arkadaşım diye tanıttığı ama aslında kuzeni olan adama baktı , abisiyle yaşıt olan (24)Kartal abi dediği adam aslında öz be öz kuzeniydi .Diğer akraba ve aile üyeleri genç kızın  bu üçlüyü nerden tanıdığını anlamaya çalışıyordu  , Mirza Yenilmez hariç.

Flashback- 3 hafta  önce-

Mirza Yenilmez abisi ve yiğeninin  kendisini  evlerine çağırmasıyla nedenini sormuş abisi Koraysa geldiğinde  anlatacağını söylemişti .Mirza Yenilmez önemli bir şey konuşacaklarını anlamış ve arabasıyla  abisinin evine doğru yola koyulmuştu , eve gelince arabayı parkedip  hızla  eve yönelmişti.Kapıyı yiğeni Kartal açmış ve amcasıyla salona  geçmişti , abisi ve yiğeni konuşmaya başlayınca dikkatle onları dinledi Mirza bey abisinin ve yiğeni Kartal'ın çocukların karışmış olabileceğini söylediği zaman nedenini ve neden böyle bir şey söylediklerini sormuştu .Yiğeni kartal ayağa kalkıp  tv ünitesinin çekmecesine yönelmiş  aynı zamanda   amcasına açıklama yapıyordu.

" Amca  üniversiteden bir arkadaşımın kardeşi bir kaza geçirmişti ve hastanedeydi , ben de  hem geçmiş olsuna gideyim hem de bana anlattığı kareşiyle tanışayım demiştim.Hastaneye gidince Merihle beraber kardeşinin kaldığı odaya geldik  ,odaya  girince kızı gördüğüm gibi donmuştum çünkü Kaya'nın ikizi Kayra Kaya'ya ne kadar benzemiyorsa Merih'in kardeşi  Mira da bir o kadar Kaya'ya benziyordu .Daha sonra ben bunu babama da anlattım ama inanmadı sonra Merihlere yemeğe gidince Mira'yı görüp o da bebekleri karıştığını düşündü  , ben zaten   Merih'e Kaya'nın fotoğrafını gösterip olayları  anlattım iki hafta önce . Dün de konuştuk zaten o da Mira'nın sizin kızınız olabileceğini düşünüyor  ama Mira'ya  bahsetmeyeceğini bizim de  kimseye bahsetmememizi söyledi ."

Mirza Yenilmez yiğeninin anlattıklarıyla bebeklerin  gerçekten karışmış olabilebileceği ihtimalini düşündü çünkü yiğeni haklıydı ikizler Kaya ve Kayra göz renkleri  dışında neredeyse hiç benzemiyorlardı.Mirza Yenilmez yiğeninin önüne koyduğu fotoğraflarla donup kaldı ,  oğlu Kaya'nın  kız versiyonu vardı fotoğraflarda.

Flashback son 

Savaş kardeşinin  donup kalmasıyla hızla kardeşinin yanına gitti ve yanaklarına hafif tokatlar atarak  kardeşini  kendine getirmeye çalıştı fakat kardeşi kendine gelmiyordu , kitlenmişti sanki.

Kartal   Kayra'nın kendine gelmeyeceğini anlayınca cebindeki telefonu çıkarıp hızla Merih'i aradı ve bahçede daha fazla durmamasını hemen eve gelmesini söyledi.

Merih  duyduklarıyla hızla eve yöneldi ve kapıyı çaldı , açılan kapıdan  salona yöneldi .

Kayra  salona abisinin girmesiyle silkelenip kendine geldi ve kendisine doğru gelen abisini  tek elini kaldırark durdurdu.

Merih kardeşinin kendisini durdurmasıyla her şeyi anladığını anladı , zaten biliyordu Kayra zeki kızdı bu yüzden anlamasına şaşırmamıştı.

Kayra'nın ağzından abisine yönelik bir 

 "neden ? " çıktı

Merih hızla kardeşine doğru yürüdü ve sarıldı 

Kayra hızla abisinden ayrılıp bir iki adım gerileyip 

"bana bir açıklama yapın , hemen ! "

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin