~ Yeniden Yaşamak ~

1.8K 88 15
                                    

Hatırlatma

Uzun bir bekleyişin ardından tekrar açılan kapıyla herkes tekrar ayağa kalktı ve doktorun yanına geçti

Doktor herkeste gözlerini gezdirip konuştu

" Açıkçası çok zor bir ameliyattı ve bizi baya zorladı ama elimizden geleni yaptık. İç kanamayı durdurduk, ambulans ve olay yerinde ayrıca ameliyathane de dahil tam üç kez kalbi durdu ama geri döndürmeye başardık. İki kaburgada kırık var bir süre batma yapabilir ve nefes darlığı da çekebilir ama bunlar geçiçi şeyler, aynı şekilde kafasına da ağır bir darbe almış bunun ne gibi bir sonucu olur bilemiyoruz. Şu an önceliğimiz hastanın uyanıp sağlığına kavuşması , hastamızı 48 saat kadar uyutucaz sonra kontrolleri yapıcağız, ilacı keseceğiz ve uyanmasını bekleyeceğiz . Hastamız birazdan çıkar iyi günler " deyip gitti.

Aradan beş dakika geçmesiyle sedyeyle birlikte Kayra çıktı

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Yazarın Ağzından

Herkes sedyenin peşinden ilerlemeye başladı, yoğun bakımın yanına gelince annesinin yanındaki odaya aldılar Kayra'yı.
Camın dışından ikisine de bakarak üzülüyorlardı.
İki aile de çok üzgündü, öte yandan diğer akrabalar ve kuzenler de çok üzgündü. Kayra hemen hemen hepsine kendini sevdirmişti.

Yıldırım ailesi şüphesiz en üzgün olanlardı , yıllarca birliktelerdi. Beraber büyümüşlerdi abisi ve ablasıyla....

Kızının hastalığında, ilk adımlarında , ilk kelimesinde, ilk okula gidişinde onlar vardı yanında. Nasıl olmasınlardı ?
Nefesleriydi Kayra onların....
Anne ve babasının küçük asi kızları, ablasının bebeği ve abisinin papatyasıydı o.

Bir tarafta pişman olanlar da vardı...
Kayra'nın o sözleri haketmediğini düşünenler, pişman olanlar...

Asıl soru kendilerini affettirebilecekler miydi?

Gerçi Kayra'nın affetmemesi önemli değildi onlar için, sadece uyansındı. O bile yeterdi....

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Kuzey Kaya Yenilmez'den

Olanlar hâlâ rüya gibiydi...

Kalbimdeki o sızıya bir türlü anlam veremiyordum ama Kayra benim her ne kadar ona kabul ettiğimi söylemesemde
ikizimdi, can yarımdı, can parçamdı, diğer yarımdı....

Üzgündüm çünkü birlikte bir anımız olmamıştı.

Yoğun bakımda yatan , kaç kere kalbi duran, vücudunda ve yüzünde yaralar olan kız benim bir parçamdı. İkizimdi ve ben onu çok kırmıştım

- - - - - - - - - - 6 Saat Sonra - - - - - - - - - -
Yazardan

Barış gözlerini kırpıştırarak açmaya çalıştı

Onun uyanmaya başladığını anlayanlar başına toplanırken kuzenlerden biri hemen ışığı kapattı.

Barış ışığın kapanmasıyla yavaşça gözlerini araladı ve başındaki kalabalığa baktı , neden kartal abisi ve diğerlerinin başında olduğunu anlayamadı ama daha sonra aklına gelenlerle endişeli bir şekilde doğrulmaya çalıştı.

Kartal kuzenini hızla tutarak geri yatağa yatırdı, bu sırada yatıştırıcı bir şekilde konuşmaya başladı

"Sakin ol Barış dinlenmen lazım.Kolay bir olay atlatmadın, atlatmadınız. Herkes iyi kontrol altında tutuyorlar şimdi sakin ol ve dinlen"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin