Naléhavá schůze

370 14 0
                                    

Náš šílený příběh začíná v sídle Malfoyových. Smrtijedi seděli u stolu a čekali na jejich pána až jim sdělí důležité sdělení. Ve vzduchu viselo napětí, a všichni těkali očima mezi sebou. Bellatrix seděla s nohama na stole a v puse měla cigaretu.
Do místnosti vešel Voldemort.
,,Moji milí, mám pro vás opravdu špatné zprávy, to mudlovské svinstvo, Covid- 90, nebo jak se to jmenuje" zakoktal Voldemort a Bellatrix se zasmála. ,,Nesměj se Bello, nikdo se nesmějte, tohle je vážná věc,"
,,Tak jak už jsem řekl, ten Covid" (Voldemort to opravdu vyslovil Covid).
,,Zasáhl i náš svět, než se podaří vynaleznout lék, musíme zůstat tady u Luciuse doma"
,,Naprosto nesouhlasím!" vykřikl Lucius.

,,Je mi líto, moji milí, máte tu všechno co si jen můžete přát, a dokonce jsem Severusovi nařídil aby nám zprovoznil WiFi"
Bellatrix se zvedla ze židle. ,,A kdy asi-?"
,,WiFi by měla být zprovozněna během následujících pár dnů"
Smrtijedi nyní všichni hleděli na Voldemorta s otevřenou pusou.
,,Nebojte se, dnes vás zvu na večírek, přímo tady u Luciuse doma"
Lucius pustil otevřenou pusu až ke kotníkům.
,,Tak jo to je super" zasmáli se Prašivec a Šedohřbet. Voldemort se obrátil na Narcissu. ,,Narcisso mohla bych prosím tady moje kluky a holky odvést do ložnic"
,,Jistě můj pane" uklonila se Narcissa.
,,Tak pojďte za mnou chlapi,a...Alecto"
Narcissa si stoupla k výchozím dveřím a počkala až ke dveřím dorazí pořádná parta smrtijedů.
,,Vy Alecto a Amycusu běžte nahoru a doleva," ,,A vy Fenrire a Prašivče běžte támhle doprava"
Kolem prošla Bellatrix. ,,Fenrir a Prašivec spolu, Fenrir a Prašivec v jednom pokoji" zasmála se. ,,Bello" podívala se na ní vyčítavě Narcissa.

Smrtijedi v KaRaNtÉnĚKde žijí příběhy. Začni objevovat