Dáme jídlo

162 11 0
                                    

Druhý den k obědu se zase všichni sesedli ve velké síni. ,,Hoši, rozhodl jsem se nám objednat Mekáč přes mudlovskou stránku Dáme jídlo"
Bellatrix znechuceně zaprskala.
,,Tak co kdo chcete?" zeptal se Voldemort. Smrtijedi se začali překřikovat. ,,Já chci hranolky!"
,,Já chci nugetky!"
,,Tak DOST!" vmísil se Voldemort. ,,Pošlu Vám papír a vy všichni napíšete co byste si dali?"
Když došla řada na Bellatrix, Bellatrix prohlásila že drží dietu a že si nic nedá. ,,Jseš blbá" osopila se na ní Narcissa vyčítavě. Bellatrix na ní vyplázla jazyk a pak si dala nohy na stůl.



Během půl hodiny u sídla Malfoyových stavělo auto s nápisem: Dáme jídlo. Z dodávky vystoupil chlapík v bílém oblečku a červené čepičce a zděšeně podal Voldemortovi balík s jídlem. Voldemort prošel bránou dovnitř a u stolu vyndal hranolky nugetky a kelímky s Coca Colou pro každého. Narcissa nandala na talířek malou porci hranolek a nugetek a odešla po schodech nahoru. Prošla chodbou, zakroutila hlavou když spatřila zelený koberec v pračce a potom zaklepala na dveře Luciusovy komnaty. ,,Jdi pryč!" ozvalo se zevnitř.
,,Luciusi,!" ,,Už dva dny jsi nevylezl ze svého pokoje. ,,Ne!" zakvílel Lucius.
,,Tak se alespoň pojď najíst!"
Narcissa nechala talíř na prahu a pak se schovala za růh. 
Chvíli čekala a pak se dveře otevřely, vylezl Lucius, narvaný v dětské plínce.
Vzal si talířek a zase zaběhl do ložnice a zabouchl dveře.
Cissy se rozeběhla ke dveřím. Znovu zaklepala. Podívala se dovnitř klíčovou dírkou, a spatřila blížícího se Luciuse. Lucius se také naklonil ke klíčové dírce, a když spatřil Narcisu, otevřel dveře. Narcissa se zasmála.
,,Luciusi, můžeš mu proboha říct proč máš na sobě dětskou plínu?" zeptala se. ,,Já.. mám.. problémy..s prostatou..!" zakvílel Lucius a Narcissa si rukou zakryla ústa aby se nerozesmála.

Smrtijedi v KaRaNtÉnĚKde žijí příběhy. Začni objevovat