Někdo rozsvítil světlo na chodbě. Na dlouhé, nyní už osvětlené chodbě, stála Narcissa Malfoyová a vedle ní Prašivec a Šedohřbet. Přičemž Prašivec měl hlavu opřenou a Šedohřbetovo rameno a Fenrir mu pomáhala sundat pouta. A vy moc dobře víte co je slovem pouta myšleno. ,,Byl jsi úžasná Prašíku" řekl Šedohřbet, a Narcissa vedle nich zrudla jako by měla ve tváři alergickou reakci. Cissy vykročila k Luciusovi který stál bosýma nohama ve smradlavé louži. ,,Luciusi!" Narcissa zrudla vzteky. ,,To byl koberec po Abraxasovi"
,,Já myslel že jsi ho neměla ráda" osopil se na ní Lucius. ,,Měla, možná raději než tebe"
Narcissa zvedla Luciuse za paži a chtěla ho vzít do koupelny. ,,Hej Bello otevři!"
,,Ne" Bellatrix se opět zahihňala a tmavě hnědým okem sledovala dění na chodbě skrz klíčovou dírku.
Narcissa opřela Luciuse o zeď a klekla si ke klíčové dírce. Hnědé oči dvou sester si nyní navzájem prolínaly pohledy. ,,To jsem já Bello!"
Bellatrix odstoupila od klíčové dírky a zavrtěla hlavou. Pak opět strčila oko ke klíčové dírce. Narcissa se zvedla, a Bellatrix která si myslela že to sestra vzdala viděla nyní její pas, tedy dlouhou zelenou noční košili na ní visící. Narcissa zamumlala něco na Šedohřbeta a ten jí podal svojí hůlku.
,,Alohomora" řekla Narcissa mířící na kliku.Narcissa zatáhla za povolenou kliku a spatřila nahou Bellatrix ochomitající se kolem vany, a Draca spícího s hlavou položenou na záchodové míse.
Narcissa strčila Luciuse do vany a pustila sprchu. Lucius vyjekl když ho postříkala studená voda. Narcissa si nyní ale všímala syna kterého zvedala ze země. ,,Kluci?" prosebně se podívala na Fenrira a Prašivce. ,,Jo, jasně my ho odneseme"
Převzali si Draca, jeho bezvládné ruce si daly kolem ramen a když ho táhly, bezvládné nohy mu jely po podlaze.
Bellatrix si mezitím opět vlezla do vany a zase ze začala cachtat. ,,Bello!"
Narcissa se jí snažila utnout. ,,Ty se za ní nestydíš?" ozvalo se za Narcissou.
Narcissa se otočila a spatřila Snapea opřeného o futra. Na hlavě měl šedou noční čepičku a po celém těle až na zem se mu táhla šedá košile. ,,Radši bych byla slepá když jí vidím"
Narcissa se vydala zpět z koupelny a při cestě upnula na Snapea zoufalý pohled. ,,Petrificus totalus"
Snape mávl hůlkou a Bellatrix ztuhla a s řinkotem se zhroutila na dno vany.
Snape si ji hodil přes rameno a odnesl jí do ložnice.
ČTEŠ
Smrtijedi v KaRaNtÉnĚ
FanfictionCo když mudlovský koronavirus zasáhne i svět kouzelníků. A jak tato situace ovlivní naše smrtijedy? Čtěte a dozvíte se!