Hotel

147 4 1
                                    

,,Kolik je hodin?" nadhodila Bellatrix.
,,Bude něco kolem devíti, odhadem" řekl Snape otráveně a jednou rukou si držel ruku na které visela fanynka. ,,Je už celkem pozdě"
,,A co máme podle tebe dělat Bello?"
,,Ubytujeme se na hotelu" řekla Bellatrix a podívala se na Snapea jakoby si pomyslela jak si někdo nemůže poradit s tak primitivní věcí.
,,Tak jdeme" vyzval je Snape. ,,A myslíš jako že tě budeme poslouchat?" zeptala se Bellatrix. ,,To mně pán zla nařídil velit této výpravě" hájil se Snape. Bellatrix opřela svou bradu o jeho rameno a něco zašeptala. Snape jí poplácal po hlavě a pak přešel na druhou stranu k hotelu. ,,Kolik že to má hvězdiček?"
,,Pět samozřejmě" ,,No nekecej"
Vešli do dveří a nahoře zacinkal takový ten zvoneček.
,,Máte přání?" zeptala se recepční.
,,Chceme tady s klukama hotel na jednu noc" Bellatrix si položila ruce k okýnku recepce, přičemž recepční se na ní tak divně podívala. ,,Imperio" mávl hůlkou Snape a tvářil se že žehlit situace už ho nebaví. ,,Tady máte klíče od pokoje jedenáct, je to pěti lůžák"
Bella hrábla po klíčkách a rozeběhla se do prvního poschodí.
Bellatrix se rozeběhla na pravý konec chodby, zatímco Draco, Prašivec, Šedohřbet a Snape šli sebevědomě a v klidu na druhou stranu. ,,Bellatrix bydlíme tady" protáhl Snape a Bellatrix se přivalila zpátky.

,,Hustý" Bella skočila na manželskou postel. ,,Tohle je moje a Draca"
,,Co furt se mnou máš?" zaúpěl Draco.
,,Nic"
Prašivec a Šedohřbet si zabrali palandu a Snape si rozložil gauč v obývacím pokoji. Bellatrix si klekla k televizi. ,,Co to je?"
Draco mlčky pokrčil rameny. Bellatrix tam něco zmáčkla a televize se rozsvítila. Smrtijedka šokovaně uskočila a sledovala pohyblivý obraz.
Snape se natáhl pro ovladač. ,,Předpokládám že tímhle se to asi ovládá, podívám se co dávaj"
Snape projížděl programy když ho Draco zastavil.
,,Počkejte tam je něco s Potterem!"
Snape zastavil a přečetl si titulek filmu. ,,Harry Potter a princ dvojí krve" zrudl a obličej schoval za noviny. ,,Tam se já..v komnatě nejvyšší potřeby" Draco si vyčerpáně lehl na záda a sledoval Bellatrix která mezitím společně s Prašivcem a Šedohřbetem vypila jednu láhev Fernetu. Za nedlouho se objevila scéna kdy Snape Dracovi vysvětluje že složil neporušitelný slib. ,,Cissy by neměla radost kdyby tohle viděla" podívala se Bellatrix na Snapea stále schovaného za novinami. Když Snape domluvil v televizi se objevila reklama na Alzu. Celá pětice si bezbranně zacpála uši a vyměňovala si zhrzené pohledy. V jednom se mohli všichni shodnout- že tahle reklama byla hrozná.
,,To vymysleli mudlové?" zaúpěl Draco a Bellatrix zmateně a němě přikovala. Reklamu na Alzu vystřídalo několik dalších a pak film pokračoval.
V několika minutách se na obrazovce objevila Bellatrix.
,,Tam jsme já. Tam jsem já!"
Bellatrix poskakovala na posteli a prozpěvovala si s Bellou v televizi: "Zabila jsem Siriuse"

,,Nedáme si něco k jídlu?" nadhodil Draco. ,,Joo dáme si ty naše zásoby" řekl Šedohřbet a přinesl tašku z Kauflandu. Potom Prašivec a Šedohřbet vyndavalo Coca colu, velkou Milka čokoládu několik balíčků brambůrek, vodku a házeli jej na manželskou postel na které všichni seděli.
,,Za tohle vás pán zla nepochválí" zamumal Snape. ,,Myslíš že ty z toho vyvázneš" posmívala se Bellatrix která otevírala vodku. ,,Bude na tebe naštvanej stejně jako na nás, stejně se vsadím že počítá s tím že ty to máš celý na starost"
Snape něco vztekle zahučel a dál si jí už nevšímal. ,,Tak jdeme jíst a pít"
Takže tam takhle měli pušťenou televizi a do toho jedli a pili, nakonec se kolem půlnoci svalili všichni na jednu hromadu a usnuli.

Smrtijedi v KaRaNtÉnĚKde žijí příběhy. Začni objevovat