Pán zla se hněvá

139 4 0
                                    

Do následující chvíle si Bellatrix ještě spokojeně hověla na Dracově hrudi, když v tu chvíli s ní Snape začal třást.
Bellatrix cosi zamumla, zamlaskala a poté se otočila na druhý bok.
Snape vztekle zavrčel. Pak sebral svou veškerou trpělivost a znovu s ní zatřásl. Bellatrix se jen lehce zavrtěla a zůstala nehnutě ležet. Snape se obličejem rudým vzteky obrátil na Draca který taky spal, navíc ještě zaklíněný pod Bellatrix.
Snape se otřásl vzteky a potom vší silou praštil Bellu přes zadek.
Bellatrix vřískla a posadila se na posteli. Otočila hlavu na Snapea.
,,Opovaž se mi dát facku jinak ti ještě přidám"
,,Nejsi můj táta Snape"
,,No to nejsem. Naštěstí"

Hluk probudil Draca. ,,No to je taky dost" protáhl Snape. Draco se zamračil a obrátil se na Šedohřbeta a Prašivce zvedající se ze země.
Snape se na Draca pohrdavě ušklíbl.
,,Narcissa nebude šťastná až tě uvidí"
Draco měl plavé vlasy vlasy rozcuchané do všech stran, pomačkané oblečení a kruhy pod očima. ,,A můžu já za to když na mně leželo támhleto" (ukázal na Bellatrix)
,,Je tak těžká že mám pocit jako bych měl zlomený všechny žebra a rozmačkaný vnitřnosti k tomu"
,,No nekecej" ušklíbl se Snape.
,,Všichni vypadáte strašně" dodal.
,,Ty radši mlč Snape ty vypadáš strašně pořád" ozvala se Bellatrix.
,,Nikdo z nás se pořádně nevyspal protože Bellatrix mluví ze spaní" řekl Šedohřbet který se právě zvedl ze země.
,,To není pravda!" vystartovala Bellatrix na Šedohřbeta, ale Snape je od sebe odtrhl. ,,Nehádejte se máme průser a to velkej" zarazil je Snape.
V ten moment zazvonil Dracovi telefon. ,,Už volá pán zla"
Všichni se sběhli Dracovi za ramena a Draco spustil videohovor s Voldemortem. Na obrazovce telefonu se objevil pán zla s růžovým županem a růžovou čepičkou a za krkem měl položenou Nagini. Bellatrix vyprskla smíchy a Voldemort naštvaně promluvil.
,,Kde jste? Měli jste tu být nejmíň před dvanácti hodinami. Co to? Co to je za bordel? To jsou odpadky?"
,,Ne pane" uklonil se Snape a při tom hodil na Draca, Bellatrix, Prašivce a Šedohřbeta podrážděný pohled.
,,Vy jste idiot" zasmál se Draco.
,,Vy i kdyby vás chtěl zabít tak se mu budete klanět"
,,TICHO!" zakřičel Voldemort rozhořčeně. ,,Můj pane my to napravíme" řekl Snape.
,,No to byste teda měli!" dupl Voldemort. ,,Teď běžte nakoupit to co jste měli a ať jste do hodiny zpátky!"
sykl Voldemort a vypnul si kameru.
,,Debil jeden" řekl Draco. ,,Joo je to idiot" přitakal Prašivec.
,,Má růžový župánek" zasmála se Bellatrix.

,,Já jsem pořád tady jen mám vyplou kameru!" ozvalo se z Dracova mobilu.
Draco, Prašivec, Šedohřbet a Bellatrix si zakryli pusy a zalapali po dechu, a Snape se pleskl dlaní do čela.

Smrtijedi v KaRaNtÉnĚKde žijí příběhy. Začni objevovat