"Amerika komitesinden bir sürü insan bizi arıyor Jungkook. Seni ana merkeze kongre çağırıyorlar."
Müdür karşısındaki doktora bakarak konuştuğunda Jungkook omuzlarını kaldırdı.
"Hastamın tedavisi bitmeden bir yere gitmem. Ayrıca bu aynı zamanda hastanında başarısıydı. Park Jimin iyileştikten sonra onunla birlikte katılmamızın daha uygun olacağını düşünüyorum."
Doktor konuştuğunda müdür onun kendinden emin sözlerini sonuna kadar dinledi ve başını iki yana salladı.
"Kendi bildiğini okuyacaksın değil mi?"
Jungkook bu cümleye karşı hafifçe sırıtmıştı.
Müdür el mahkum başını salladı ve Jungkook izin isteyip müdürün odasından çıktı.
🩰🩰🩰🩰🩰🩰
"Ne dedin?!"
Jimin aniden arkadaşına baktığında Hoseok irkilmişti. Jimin'in ani tepkileri bir gün Hoseok'un sonu olacaktı.
"Ameliyat videon internette dolaşıyor. Ünlü oldun diyorum. Gerçi yüzün gözükmüyor ve sen olduğunu anlayabileceğimiz tek yer açıkta kalan bacağın ama olsun. Ünün küçüğü büyüğü olmaz sonuçta."
Hoseok sırıtarak konuştuğunda Namjoon parmaklarını gezdirdiği laptopun klavyesinde durdurdu.
"Jimin zaten ünlüydü ki."
Namjoon zekasını belli edercesine konuşmuştu.
"Bende izleyeceğim, nerede?"
Minik beden endişe ve heyecan karışımı ses tonuyla konuşurken bir yandan da videoyu bulmaya çalışıyordu.
En sonunda bulduğu videonun üstüne tıkladı.
Gerçekten de kimsenin masada yatanın kendisi olduğunu anlamasına imkan yoktu.
Doktorlar ve asistanlar tanınabilirdi ancak kendisi asla farkedilmezdi.
Doktor Jeon'un otoriter sözleri, tecrübeli ve dikkatli hareketlerini izlerken Jimin oldukça şaşkındı.
Belki biraz da hayran kalmıştı...
Daha sonra doktorun ameliyathaneden birini kovmasını izledi ve doktorun sert sesinden yola çıkarak kovulan kişinin yanlış bir şey yaptığını çıkardı. Bu onu sebepsizce tedirgin etmişti.
"Herkesin abarttığı kadar var, o işinde oldukça iyi."
Namjoon laptopundan gözlerini ayırmadan konuştuğunda Hoseok da başını sallamıştı.
Daha sonra odanın kapısı tıklandı ve içeri Jungkook girdi.
Jimin videoyu kapatmayı aklına bile getirmedi. O kadar çok dalmış ve ilgisini çekmişti ki soluksuz izliyordu. Orada yatanın kendisi olduğunu biliyordu ancak öyle hissettirmiyordu.
"Bugün kendinizi nasıl hissediyorsunuz?"
Jungkook elindeki dosyaya monitörde gördüklerini not ederken sorduğu soruya cevap alamadığı için başını kaldırmıştı.
Hastası dikkatle bir şey izliyordu.
"Jimin doktor bir şey soruyor cevap versene."
Jimin en sonunda Hoseok'un dürtüklemeleriyle başını kaldırıp doktora baktı.
"Ah, iyiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLO🩰 |Jikook
Фанфик'A dancer dies twice, once when they stop dancing and this first death is the more painful...' 'Bir dansçı iki kez ölür, birisi dans etmeyi bıraktığında ve bu ölüm daha acı vericidir.'