Jimin yanında hiç susmadan konuşan arkadaşına gözlerini devirip bavulunu kapattı."Çok heyecanlıyım Jimin. Jeon Jungkook, Amerika ve sen. Gerçi bu üçü arasından Jungkook en kötü olanı ama neyse."
"Jungkook niye en kötü olanı?"
Hoseok muzipçe gülümseyip arkadaşının omzunu patpatladı.
"Jungkook biraz aksidir. Ama bu yanını sana pek göstermiyor galiba."
Jimin başını iki tarafa sallayıp bavulunu kaldırdı. 1 saate havaalanında olması gerekiyordu.
"Yoo, banada gösteriyor."
Hoseok güldü ve Jimin'in yanağını sıktı.
"Tabi ona deliler gibi aşık olduğun için sana aksi olması bile çekici geliyordur."
Jimin 'aşık olma' kısmını es geçti, bu doğruydu. Ama aksi olma konusunda dediklerine sessiz kalamadı.
"Aksi olduğunda biraz sinir bozucu oluyor."
"Yani aşıksın."
Tamam, kendi içinde bunu kabul edebilirdi. Ama arkadaşı böyle söylerse tabiki reddedecekti.
"Ne alakası var? Bunu nerden çıkardın ben öyle bir şey mi dedim şimdi?"
Hoseok arkadaşının bavulunu indirmeye çalışırken bir yandan da gülüyordu.
"Bu arada 5 ay sonra Fransa'da bi yarışman var Namjoon ayrıntıları sana atacakmış."
Jimin başını salladı.
"Habersiz bırakma beni tamam mı? Ben çatlarım meraktan."
Jimin ceketini giyip arkadaşına döndü. Çok resmi ya da şık giyinmemişti. Siyah bi kot pantolon üzerine beyaz kazak giymiş, üzerinde de onu sıcacık tutacak büyük bir yeşil şişme mont giymişti.
"Neyi haber edeyim Hoseok, seminer işte."
Hoseok gözlerini devirip arkadaşının gözlüğünü geriye itti.
Jimin buna karşılık gözlüğünü tekrar aşağı indirmişti.
"Salak semineri merak etmiyorum zaten. Jeon Jungkook ve sen cephesiyle ilgileniyorum daha çok. Geri kalan umurumda değil."
Jimin gülümseyip güneş gözlüklerinin üstünden arkadaşına bakmıştı.
"Benimde umurumda değil."
Buna karşılık Hoseok ufak bir çığlık atıp ayakkabılarını giyen bedenin sırtını yumruklamıştı hafif hafif.
Hoseok da ayakkabılarını giyip Jimin'in ardından çıkmıştı büyük evden.
"Sen nereye gideceksin? Bırakayım seni."
Büyük bahçe kapısının önünde durmuşlardı.
"Yoongi ile buluşacağım. Hastaneye bırakırsan çok iyi olur. Beni almaya gelecekti ama bi hastayla olan işi uzamış."
Jimin bir şey bile söylemeden ikili minik olanın arabasına yürümüştü.
"Ev bakmaya mı gideceksiniz yine?"
Jimin'in sorusuyla Hoseok başını sallamıştı.
Bir süre önce ikili ilişkisi çok güzel gittiği için birlikte eve çıkmaya karar vermişti. Tabiki bu çıkma fikri ve kararı çok çok önce olmuştu çünkü daha o zamanlar Jimin ve Jungkook birbirini tanımıyorlardı.
Aynı arkadaş ortamında bir kaç kez buluşma olmuştu ancak bu buluşmaların birinde Jimin yorgun olduğu için gelmemişti diğerinde Jungkook'un acil ameliyatı çıktığı için yoldan geri dönmek zorunda kalmıştı ve sonrakinde de Jungkook katılamamıştı. Böylelikle ikili birbirinin adını çok duymasına rağmen hiç buluşup yüz yüze görüşememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOLO🩰 |Jikook
Fanfic'A dancer dies twice, once when they stop dancing and this first death is the more painful...' 'Bir dansçı iki kez ölür, birisi dans etmeyi bıraktığında ve bu ölüm daha acı vericidir.'