Otele giderken cama basimi yaslayip dusunmeye basladim. Neymar, resmen o benden numarami istemisti. İnanılmaz birşey. Ben camdan dışarı bakarken, telefon ise elimdeydi. Çalmaya basladı, fakat bilinmeyen bir numara oldugu icin meşgule verdim. Otele varana kadar telefonum 3 dakkada bir calip durdu. Ben bilinmeyen numaralara cevap vermedigim icin habire mesgule biraktim. Otele varmistik herkes odasina geçti benim oda arkadasim Elif'ti. Elif banyoya gecti, ben direk kendimi yataga attim ve bugünun sokunu atlaymaya calistim. Öyle düşünürken uyuya kalmışım. GECE SAAT 2:30.
Gece, gece telefonum çalıyordu. Hemen yastıgımın altındaki telefona kısık gözlerimle baktım yine bilinmeyendi busefer sinirlendim ve telefonu hızlıca açıp ''kim sen ya kimsin yeter arama artık'' dedim. Karsıdaki kişi ''benim ben tanımadınmı'' dedi. Yasadıklarım film şeridi gibi geçti beynimden. Tabii ya o' na numaramı vermistim o'ydu. ''Sen o'sun?? Evet evet o sensin'' dedim sakince. Neymar'dı evet emindim. ''Ola'' dedi yani ''Merhaba'' karsılık olarak bende aynı cevabı verdim. Küçük sohbetler ettik havadan sudan. Turkiyeye nezaman gideceğimi sordu 2 gunum kalmıştı. Bunun için; ''Bu kısa süreyi benle degerlendirmek istermisin?'' diye sordu. Çok şaşırmıştım hiç düşünmeden ''evet çok istiyorum'' dedim. Bana otelin adresini sordu. Hemen verdim. ''Öğlen saat 2:30'da kapınızdayım'' dedi. O heyecanla iyi geceler diyemeden kapattım. Telefonu tekrar yastıgımın altına yerlestirdim. Sonra gözlerimi kapattım ve kendi kendime gulerken uyuya kalmışım. VE SABAH OLDUGUNDAA....