Sabah kalktığımda telefonum ekranında ''Neymardan bir yeni mesajınız var'' bölümünü gördüğümde kalp krizinden ölcem sandım. Neymar ''saat 1'e kadar hazır ol seni ailemle tanıştıracağım'' demişti. Her sabahki gibi asağıda hıphızlıca kahvaltımı yapıp odama çıktım kendimi hazırladım. Hazırlanmam bittiğinde sada 1'e 5 dakka vardı. Camdan baktığımda Ney beni bekliyordu. Aşağı indim. ''Bugun klasik giyinmissin noldu'' dedi ve kahkaha attı ''çok gıcıksın'' dedim ve arabaya bindim. Yarım saat kadar sonra onların evindeydik. Ailesi beni kapıda çok güzel karşıladı. Kendimi bayağı bir tanıttım onlarda kendini tanıttı. Sohbet koyuydu ve sonra Ney beni 2-3 dakkalığına odasına çağırdı. Gittim... Bana nezaman gideceğimi sordu. Yarın sabah yola çıkacaktık. Ney ;'' Buraya benim yanıma gel beraber ev tutup yaşayalım '' dedi çok istiyordum ama İstanbul'a uğramam gerekiyordu. Bunu düşüncem dedim... ''Beni artık otele bırakırmısın saat geç oldu esyalarımı toplicam'' dedim. Beni otele bıraktı arabada 15 dakka geçirdik neredeyse. Ney ; ''Seni yarın göremeyebilirim, ama düşün ve bana haber ver. Kararın olumluysa sana hemen uçak yollarım'' dedi Tamam dedim beni öptü ve bende onu öptüm arabada zor olsada 3 dakka kadar sarıldık sonra araban indim camdan bakıp el salladım ona tekrar ve arkamı dönüp otele geçtim hemen esyalarımı topladım ve uyudum. SABAH ....