FRAGMAN BİTTİ FİLM BAŞLIYOR.

242 4 1
                                    

Karşımda onu gördüm. Mini cooper arabanın kapısına sırtını dayamış beni bekliyordu Neymar. Kapıdan çıkarken bana yandan güldü. ve göz kırptı. Çok heyecanlanmıştım, yanına gittiğimde bana çok güzel oldugumu söledi ve tabi bende ona çok yakışıklı oldugunu söledim bir süre biraz güldük. Sonra benim kapımı açtı gülerek koltuga oturdum kapımı kapattıktan sonra oda kendi koltuguna oturdu. Yola başlamıştık. Ama yol boyunca hic konusmadık, onunda heyecanlı oldugunu anlamıştım. Zor yutkunuyordu. Büyük bir lokantada yemek yedik. Brezilya yemeği sipariş etti ben beğenmemiştim ama beğenmiş gibi yaptım. Yemek yerkende birazcık kendimzi tanıttık. Lokantadan çıktık... AVM'leri gezdik, sahilde yürüdük, banklarda oturduk ve en saat aksam 8 civarı bir Cafeye oturduk. Sıcak kahvemizi yudumluyorduk elim masadaydı ve birden bana ''SİNEM'' dedi ciddi bir şekilde. Kendi elini benim elimin üstüne koydu. çok heyecanlıydım resmen elimi tutuyordu, minik bir gülüş attım. ''Sana söylemem gerek bir şey var'' dedi yine güldüm ve ''evet seni dinliyorum'' dedim. o ise bana ''Ya tamam biraz saçma olacak sonuçta sadece dünden beri tanışıyoruz yani sadece 1 gün, fakat benim sana kanım çok çabuk ısındı veee ben'' dedi '' ne diceğini tahmin ettiğim için yavaşça yere baktım ve. ''ben senden hoşlanıyorum'' dedi. Biraz sustuk benle dalga geçiyor sandığım için çok sesli bir şekilde kahkalara boğuldum bu sinirden olmalıydı. Ben ciddiyim dediğimde tekrar sustum buseferde mutluluk göz yaşı aktı. ''Seni seviyorum'' dedim çok kısık bir sesle oda beni sevdiğini söyledi. Sanırım Neymarla flört ediyordum. Oda utanmıştı artık çıkıyor giibiydik. ''Hadi istersen kalkalım yarın maç var benimde erken uyumam lazım hem saat geç oldu hocalarında seni merak etmesin'' dedi kalktık arabaya bindik. Otelin önünde durduk. Tam kapıyı açıyordumki ''Seni seviyorum iyi geceler'' dedi ve yanagıma bir öpücük kondurdu bende ona ''seni seviyorum'' dedim bende onu öptüm arabadan indim. Hemen otele geçtim. Odamızın kapısını açar açmaz Elif soru yağmurlarına kapıldı hepsi cevapladım çığlık çığlığa yatakta zıpladım sonra yorulduguma vardım ve hemen yatağa girip uyudum.

BENİM ADIM NEYMAR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin