4. Początek bliższej znajomości

230 16 2
                                    

Eren Jaeger

Trzeba przyznać, że chłopakowi zaimponowała Twoja postawa, odwaga i siła. Chciał bliżej Cię poznać i uznał, że treningi będą idealną okazją. Z tego też powodu cały czas przychodził po Ciebie rano a po treningach odprowadzał do Twojego pokoju. Czasem zostawał na trochę dłużej, czasem gdzieś wychodziliście. Ty również go polubiłaś, zarówno z charakteru jak i z wyglądu był dla Ciebie idealnym przyjacielem, a nawet typem chłopaka. Co jak co ale przystojny to on zdecydowanie jest. W dodatku macie takie samo poczucie humoru!

Levi Ackerman

Po Twoich ciągłych wizytach w celu sprzątania jego gabinetu Levi w końcu się do Ciebie odezwał w innym celu niż dotychczas. Naprawdę był pod wrażeniem tego jak dobrze sprzątasz i że chce ci się praktycznie codziennie do niego przychodzić. Cieszyłaś się jak nigdy gdy w końcu odpuścił ci obowiązek sprzątania. Teraz więcej czasu spędzaliście rozmawiając, czasem nawet popijając razem herbatę lub śmiejąc się z innych. Tak, śmiejąc się. Przy Tobie Levi czasami nawet się śmiał i nie był tak zimny jak zazwyczaj.

Armin Arlert

Z Arminem tak naprawdę polubiliście się od razu. Mieliście wiele wspólnych tematów i świetnie się rozumieliście. Spędzaliście razem masę czasu, czy to na treningach, czy poza nimi. Przy Tobie Armin był trochę odważniejszy, znaczy się, nadal było w nim sporo tego strachliwego chłopca co na początku ale był w stanie przezwyciężyć ten strach i nieśmiałość dla Ciebie co już wiele razy udowodnił.

Jean Kirstein

O dziwo Konioryjec odkąd podrośliście szybko Cię polubił. I to bardzo szybko. Przychodził do Ciebie co wieczór, czasem wychodziliście na długie spacery. Często razem żartowaliście, nawet za często. W swoim towarzystwie zachowywaliście się znów jak młode wesołe dzieci. Tego było Ci trzeba, jemu najwyraźniej też bo nie owijał w bawełnę, zawsze mówił Ci coś miłego i starał się jak nikt aby zyskać w twoich oczach jeszcze więcej.

⚔ SnK - Preferencje ⚔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz