7. Kiedy widzisz jak płaczesz (jako przyjaciele)

238 13 0
                                    

Eren Jaeger

Gdy widzi jak płaczesz Eren zawsze stara się na początku Cię rozbawić. Nie ważne o co by chodziło to stara się poprawić ci najpierw humor a dopiero później pyta co się stało. No chyba, że próby pocieszenia nie działają. Wtedy siada, staje albo kładzie się koło Ciebie i Cię przytula. Zostaje tak do momentu kiedy się uspokoisz i wtedy próbuje z Tobą porozmawiać. Zazwyczaj poświęca też wtedy cały dzień dla Ciebie, nawet przekładając własne obowiązki na inny moment.

Levi Ackerman

Po nim pewnie spodziewacie się przesiedzenia z Tobą chwile w niezręcznej ciszy dopóki się nie uspokoisz lub zwykłego poklepania po ramieniu ze słowami "Będzie dobrze" albo "Nie rycz", zgadłem?

Nic bardziej mylnego, Levi o swoich przyjaciół troszczy się jak o nikogo innego. Nie chce stracić kolejnej osoby dlatego jak płaczesz zawsze podejdzie do Ciebie, spyta co się stało, powie kilka słów na pocieszenie po czym na koniec przytuli i poklepie po głowie. Nie mniej jednak nie zawsze wie jak się zachować i czasem po prostu głaszcze Cię po głowie faktycznie mówiąc jeden z wyżej wymienionych tekstów ale to zdarza się tylko wtedy kiedy ktoś jeszcze jest w pobliżu.

Armin Arlert

Armin nawet o powód nie zapyta tylko od razu płacze razem z Tobą.
Nie no żart. Blondyn zabiera Cię na spacer podczas którego cały czas nieśmiało trzyma Cię za rękę lub lekko Cię przytula żebyś przestała płakać. A jak uda mu się ciebie uspokoić to odpłacasz mu się buziakiem w czubek nosa. I wy się dziwicie, że wszyscy myślą, że jesteście razem a na Ciebie mówią "[T/I] Arlert".

Jean Kirstein

Jean nie jest dobry w pocieszaniu. I w tym tkwi cały sekret tego, że zawsze z płaczu nagle parskasz śmiechem. Jego próby pocieszania, jąkanie się, przejęzyczanie, dziwne odgłosy jakie wydaje. To wszystko działa skuteczniej niż przytulas. Potem twój Rumakopodobny przyjaciel strzela fochy w stylu "na obrażoną księżnicznkę", że się z niego śmiejesz a ty go przytulasz i strzelasz mu pstryczka w nos.

⚔ SnK - Preferencje ⚔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz