⚔ Eren Jaeger ⚔
Wy jesteście na odpale większość czasu. Dzień bez zrobienia czegoś głupiego to dzień stracony. Musicie przynajmniej nazwać Jean'a Końską Mordą albo Niedoszłym Rumakiem aby móc nazwać ten dzień "w miarę okej". Najgorsze co zrobiliście to dosypaliście Kapralowi do herbaty soli zamiast cukru. Było blisko a wylecielibyście na zbity pysk tytanom na pożarcie. Powstrzymała go Hange swoimi argumentami o tym, że Eren im się przyda a ty jesteś jedyną osobą która jest w stanie uspokoić go humanitarnymi metodami.
⚔ Levi Ackerman ⚔
Levi raczej nie jest typem żartownisia ale zdarza mu się robić wredne żarty Hange czy Erenowi. Ostatnio tak wkręciliście Hange, że niby Eren pod postacią tytana zabił Bean'a i Sawney'a, że brunetka o mały włos nie ukręciła Erenowi łba. Przez następne kilka dni nie odzywała się do Was ale dla jej reakcji warto było to zrobić.
⚔ Armin Arlert ⚔
Armin jest zbyt grzeczny żeby robić jakieś głupie rzeczy ale często zdarza się wam rysować jakieś głupie rysunki i wrzucać je między strony książek w bibliotece.
⚔ Jean Kirstein ⚔
Jean... Cóż jakby to... Jean wrzucił Erena do studni. Niestety tak się złożyło, że w zemście zamienił się w tytana i blisko było do tego żeby Was zabił. Przez następne kilka miesięcy się do Was nie odzywał, chyba, że pod przymusem no i oczywiście patrzył w Waszą stronę z nieskrywaną chęcią mordu i nienawiścią. Macie szczęście, że Mikasa go pilnowała bo gdyby nie to... zdecydowanie bylibyście już martwi.
CZYTASZ
⚔ SnK - Preferencje ⚔
RomanceCo tu dużo mówić, chyba każdy wie na czym polegają preferencje co nie? Ostrzegam jedynie przed cringem xD nie umiem pisać i nie wiem dlaczego ta książka powstała. Po prostu mi się nudzi a chcę urozmaicić to konto.