Duyduklarım şok etkisi yaratırken kendimden emin bir şekilde gözlerine baktım.
"Ne demek istiyorsun Harry."
"Ne demek istediğimi çok iyi anladın Rose"
Hadi ama Harry beni kaybedeceği için endişelenmişmiydi.Bu tesbitim üzerine kalbim hızlandı ve midemde birşeyler hareketlendi.Buda neyin nesi.
"Rose benden korkuyor musun?"
Korkuyormuydum işte bunun cevabını bende bilmiyorum.
"Korkmalı mıyım?"
"Hayır.Kesinlikle hayır" bi an panikleyen Harry'nin daha sevimli olduğunu keşfettim.Kıkırdayarak Harry'e bakmaya devam ettim.
Harry onunla dalga geçtiğimi anladığında gözlerini kısarak bana bakmaya başladı.
"Demek kendinize geldiniz Bayan Rose Styles."
Styles'ı bastırarak söylemişti.Bu kez gözlerimi kısarak ben Harry'e bakmaya başladım.
"Rose Brown"
"Yakında sende Styles olacaksın müstakbel karıcım."
"Kendinizi fazla kaptırmayın Bay Styles"
"Orasını zaman belirleyecek.BAYAN STYLES."
Gözlerimi devirdim.Artık eve gitmem gerekiyordu.
"Harry beni eve bırakır mısın?"
Başını tamam dercesine salladı.Arabaya kadar ikimizdende ses çıkmadı. Arabanın kapısını açacakken Harry benden önce davranıp kapıyı açtı.
Şaşkın şaşkın Harry' e bakarken
"Sadece bugüne özel" demesiyle Öküz diye mırıldandım.
"Duyamadım Rose ne dedin"
"Gayette iyi duydun Harry."
"Öyle olsun bakalım."
Arabaya Harry'nin açtığı kapıdan bindim çok geçmeden Harry de sürücü koltuğuna geçti.Dönüp bana bakmaya başladı.Kaş göz işaretleriyle sürmesini anlatmaya çalıştım ama tabiki anlamadı.Zaten Harry den anlamasınıda beklemedim.
"Harry artık arabayı çalıştırsan diyiyorum."
"Sabahtan beri sırtına buz kaçmışta , çıkartamıyormuş gibi işaretlerle bana bunumu anlatmaya çalışıyordun."
Bu kez de gözlerimi kısarak Harry'e bakmaya başladım.
"Hadi Harry annemler meraktan ölüyordur evde."
"Sanmıyorum Rose çünkü annenler benimle olduğunu biliyor."
"Sandığımdan akıllı çıktın Styles."
"Teşekkürler Bayan Styles."
Gözlerimi devirerek önüme döndüm.
"Bir daha sakın bana gözlerini devirme."
Harry'e dönüp baktığımda sinirli olduğunu gördüm.Sürekli yaptığım bir hareketti gözlerimi devirmem ve ona ne ki neyim oluyor benim.
"Nedenini söylemezsen sürekli yapacağım."
"O halde sonuçlarına katlanırsın."
"Ne yapabilirsin ki en-"
Dudaklarımı örten dudaklarla donup kaldım.Şuan Harry beni öpüyordu ve karşılık vermem için izin istiyordu.
Ağzımı açıp öpüşünü derinleştirmesine izin verdim. Dili ağzımda ahenkli ve usta bir şekilde hareket ederken ben acemicede olsa karşılık vermeye çalıştım.Nefessiz kaldığımızda dudaklarımızı ayırdı.
Harry bana baktıkça tüm kanım yanaklarıma toplandı.Ben kızarırken Harry beni keyifle izledi. O baktıkça dahada kızarmaya başladım. Bunu anlamış olacak ki birşey demeden arabayı çalıştırdı.
Eve gelene kadar ikimizdende ses çıkmadı. Evimin önünde durunca inmek için kapının kolunu kavradım.Kapıyı açacak ken Harry nin sesiyle durdum.
"Yarın sabah seni alacağım.Kahvaltı yapıp sonra sinemaya gideriz."
"Tamam." dedikten sonra inmeden önce Harrynin yanağına bir öpücük kondurdum.
Harrynin şaşkın bakışlarını yok sayarak arabadan inip evin kapısına gelip zili çaldım. İçeriye girdim. Annemlerle kısa bir konuşma yaptıktan sonra odama çıkıp yatağıma uzandım.Telefonumun titremesiyle telefonumu alıp mesajın kimden geldiğine baktım.
Harry den idi.
"Yarın fazla açık şeyler giyme!"
Hınzırca sırıttım .İşte bu güzel olmuştu. Harry sinirden kuduracaktı
Selam millet neredeyse 3 aydır yeni bölüm yüklemiyorum,çünkü okuyucu sayısının çoğalmasını bekledim.Ama hiç bir fark olmadı ve sizleri beklettiğim için özür dilerim.Hepsi benim hatam ve uzun bir bölüm yazmaya çalıştım. Bu arada şu yıldızcığı oylamayı unutmayın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
FanfictionZorla evlendirilen 2 kişi Birbirlerinden nefret ederlerken ya hiç düşünmedikleri birşey olurda birbirlerine AŞIK olurlarsa ....