Part 2

848 40 7
                                    

SELAM ÖNCELİKLE İLK DEFA  WATTPAD'DE  HİKAYE YAZIYORUM  .DESTEKLERİNİZLE BÜYÜYÜP İYİ BİR OKUYUCUM OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM NEYSE FAZLA UZATMAYAYIM OKUYUP OYLARSANIZ SEVİNİRİM :D 

Her zamanki gibi  Sabah alarmın o gıcık sesiyle uyandım .Tanrı aşkına bugün cumartesi ve sabahın 8'inde uyandım yine Emily nin eşek şakalarından biriydi.

Hızla yataktan kalkıp Emily'nin odasına gittim yorganına sarılmış uyuyordu ama bu uykusu fazla sürmeyecekti. Masasının üzerinde duran su dolu bardağı alıp Emilynin üzerine boşalttım yataktan sıçrayarak yere düştü ben kahkaha atarken Emily bana sinirle bakıyordu hayır hayır bu bakış seni gıdıklayacağım bakışıydı.

Tam kaçmaya hazırlanırken Emily'i üzerimde buldum o beni gıdıklarken ben gülmekten kıpkırmızı olmuştum birden odanın kapısı açıldı gelen annem ile babamdı Annem " bu gürültü ne Rose ?" annem Emily'nin üstüne bakınca olayı anlamıştı ve "Emily yine eşek şakasımı yaptın" dedi .

Emily kafasını aşağı yukarı sallarken ben zafer gülümsememi ortaya koydum.Annem bize sinsi bir bakış atarken benle Emilyde birbirimize anlamamış bakışlar atıyorduk.

"Emily ve Rose ikinizde bizi bu saatte uyandırdığınız için cezalısınız kahvaltıyı hazırlayacaksınız  " dedi annem "ama anne Lily teyze var" dedim .

"Rose bugün Lily izinli hadi işbaşına" Emilyle oflaya puflaya banyoya girdik. Elimizi yüzümüzü yıkayıp aşağıya indik ben omlet için malzeme çıkarırken Emilyde nutella kutusunu alıp tezgaha oturdu .Ben Emily'e bakarken o hala nutella yiyiyordu "EMILYYYY" diye bağırdım . Oflayıp dolaptan domates alıp doğramaya başladı .

Ben sinsi bir gülüş ortaya koydum . Herşeyi hazırlayıp masaya yerleştirdik.Annem,babam,Emily ve ben kahvaltımızı yaptık sofrayı toplayıp salona geçtik ve televizyon izlemeye başladık.Birden kapı çaldı .

"Ben bakarım" dedim kapıyı açtım karşımda babamın yeni ortağı olacak adam ve yanında 2 tane ayı gibi adam duruyordu,kapının yanından çekildim onlar içeriye girerken Emily bana garip bakışlar atıyordu , yanına oturup"babamın yeni iş ortağı "diyince rahatladı.

Aradan 1 saat geçti ve o adamlar hala daha babamla konuşuyordu babam arada bana bakıp tekrar adamlara dönüyordu o sırada telefonun çaldı. Arayan Alex ti "Alexx" diyerek telefonu açtım tahminen Alex telefonu kulağından uzaklaştırdı ufak bir kahkaha atıp "Hadi prenses hazırlan dışarıya çıkıcaz ben Emily'i alıp oraya geleceğim"dedi

"Alex Emily bizde sen direkmen  bize gel" dediğimde onaylayıp telefonu kapattı.Emilyle hazırlanmaya gittik hazırlanıp aşağıya indik. Alexin gelmesini bekliyorduk birden babam bana seslendi.

"Efendim baba" 

"Biraz konuşabilir miyiz?"

"Tabiki "

"Rose öncelikle senin adına karar almak istemezdim ama zorundaydım,gelen adamlar var ya-"

"evet yeni ortağın olacak adamlar"

"İşte Rose seni onun  oğluyla evlendireceğiz"

"Şaka demi baba hem neden zorundaymışsın hiçbir zorluk göremiyorum"

"Rose şirket batmak üzere ve bu adam ortağım olmak için bu teklifi ortaya koydu ve oğluyla evlenmezsen ortağımız olmayacak şirket batacak "

"Peki  bana ne olacak baba hiç düşündün mü belki sevgilisi var belki evlenmek istemiyo diye düşündün mü?"

"Rose zorluk çıkartma evleneceksin"

"Evlenmiyecem "

"EVLENECEKSİN ROSE"

"HAYIR BABA EV-LEN-Mİ-YE-CEM"

birden yanağımda hissettiğim sızıyla babama baktım . İlk defa bana vuruyordu ve bir piçle evlenmek istemediğim için bana vurdu .Ben dolmuş gözlerle babama bakarken o çoktan salonda çıkmıştı bağırıp ağlamaya başladım . Alex ve Emily yanıma geldi Alex beni tuttu sakinleştirmeye çalıştı. Emily ise korkmuştu bir bana birde Alex e bakıyordu .

Alex "Emily koş su getir" diye bağırdı. Emily koşarak suyu getirdi suyu içtim birazda olsa sakinleşmiştim.yaklaşık 10 dakikadır Alex'in göğsüne başımı yaslamış duruyordum,onlar bana sorar gözlerle bakıyorlardı . Sonunda Emily dayanamayıp "Rose sana ne oldu seni hiç bu halde görmemiştim lütfen anlat" dedi . Anlatmak ve anlatmamak arasında kaldım ama anlatmaya karar verdim.

"Babam beni şirketin yeni ortağının oğluyla evlendirecekmiş"

"NE?" diye bağırdılar.

"Zorundaymış yoksa şirket batacakmış ama ben evlenmek istemiyorum "

"Ne demek zorundaymış burda senin hayatın söz konusu ve sen gelmiş zorundaymış diyiyorsun" Alex çok sinirli gözüküyordu .

"Benim evlenmek istediğimi mi  sanıyorsun daha önümde o kadar hayalim varken okulum varken istiyorum mu sanıyorsun"

bu sözümden sonra uzun bir sesizlik çöktü odaya kimse ağzını açmadı . Birden annem odaya geldi şirketin ortağı olacak adam  ve ailesinin geldiğini söyledi . Gözümden akan  yaşlara engel olamadım aşağıya inmeye hazırlanırken Alex ve Emily sonra ineceklerini belirtti .

Aşağıda 1.80 boylarında ,kıvırcık saçlı ,yeşil gözlü bir çocuk ve yanında orta yaşlarda bir kadın oturuyordu. Benim salona geldiğimi gördüklerinde yeşil gözlü çocuk bana küçümseyici gözlerle bende onun gözlerine nefretle baktım.

Annem yanındaki koltuğa oturmam için kaş göz işareti yaparken gidip yanına oturdum .Annemler koyu bir sohbete daldılar yeşil gözlü çocuk telefonuyla oynuyordu ben ise parmaklarıma bakmakla meşguldum .

Merdivenlerden ayak sesleri geldiğinde o tarafa baktım Alex ve Emily gelmişti . Alex yeşil gözlü çocuğu görünce sinirlenmiş olacakki gözleri sinirden kızarmıştı . Karşıya baktığımda yeşil gözlü çocuğunda ondan farkı yoktu . Yeşil gözlü çocuk 

"Sen ne arıyorsun burda?"  dedi eliyle Alex'i göstererek

Alex ise "Asıl sen burda ne arıyorsun Harry !!! "dedi 

demek çocuğun adı Harry di .Alex beni yanına çağırdığında oturduğum yerden kalkıp yanına gittim

 "O burda ne arıyor " 

"Galiba benim evlenceğim çocuk o Alex hem sen onu nerden tanıyorsun"

"NE? eski sevgilem tecavüz eden piç bu işte  "diyince şaşkınlıkla gözlerim açıldı. Olamazdı değil mi ? Ben bu adamla evlenemezdim .Alexi alıp odama çıktım bir andan sinirden duvarları yumruklamaya başladı.Durduramıyordum" Alex yalvarırım yapma lütfen" desemde dinlemedi duvara yumruk atacakken duvarın önüne geçtim gerisi ise koca  bir karanlık..

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin