Part 4

216 21 6
                                    

Meraba bölüm çok gecikti biliyorum o yüzden çok özür dilerim ve artık hikayeye sınır koyacam  +30 vote +10 yorum

Ben hala olayın şokundan çıkamamıştım neden böyle birşey yaptı ki nede olsa zorla evlendiriliyoruz beni sahiplenmesi çok saçma birşeydi.Aşağıdan kapı kapanma sesi duyunca gittiğini anladım birkez daha odama girmemesi için odamın kapısını kilitledim.Bugün gerçekten çok yorulmuştum uyku bedenimi ele geçirmişti göz kapaklarım yavaş yavaş kapanırken bir daha uyanmamayı diledim.

HARRY'NİN AĞZINDAN 

Neden böyle birşey yaptığımı bilmiyorum ama onu Alexin yanında görünce sinirleniyorum.Alexin Rose bakışlarından bile anladım ondan hoşlandığını acaba daha önce aralarından birşey geçmiş miydi?

Aklımdaki tüm soruları bir köşeye attım önümdeki biramdan bir yudum daha aldım gerçekten beni ençok rahatlatan 2. şeydi 1. herzaman kızlar olmuşlardı.Telefonumun çalmasıyla kendime geldim Arayan Liamdı .

"Ne var Lie."

"Nerdesin Harry"

"Sanane nerdeysem nerdeyim beni bunun için mi rahatsız ettin neyse ben kapatıyorum "

"Harry dur Robin seni bekliyor eski depoya gelmeni söyledi"

"Hadi ama Liam ben o işleri bırakalı çok oldu bunu sende biliyorsun   "

"Biliyorum Haz ama Robin kesin emir verdi gelmelisin "

"Tamam "

Gerçekten Robinin derdi neydi artık ona bu işleri yapmayacağımı söylemiştim.Biramdan son bir yudum alıp seri bir şekilde arabama yöneldim arabaya bindiğimde gazı sonuna kadar kökledim. 5 dakika sonra eski deponun önündeydim .deponun kapısını büyük bir gürültüyle açtım içeride Robin,Liam,Zayn ve Robinin 4 koruması vardı .Robin beni görünce yüzüne o iğrenç sırıtmasıyla bana doğru gelmeye başladı 

şimdiden buraya gelmenin hata olduğunu sezdim

"Hoşgeldin Harold"

"Ne istiyorsun Robin "

" Benimle eskisi gibi çalışmanı "

"Gerçekten bunu yapacağımımı sanıyorsun"

"Ah! Harry bu işlere bulaşınca hemen çıkabileceğinimi sandın"

"Sana artık bu işi yapmayacağımı söyledim ısrar etme"

"Peki evleneceğin kızın canını yaktırmak istiyorsun galiba" ne saçmalıyordu bu.

"Ne saçmalıyorsun"

"Adı Rose değil mi Harry?"

"Sanane bundan onunla bir işin yok Robin "

"Oh! Harry çıkarım için yapmayacağım şey yoktur Isabella yı hatırla gözünün önünde öldürdüm" evet bunu yapabilecek kapasitede bir şerefsizdi.

"Pekala Robin işini son kez yapacağım"

"Ovv Harry gerçekten sen aşık olmuşsun"

"Robin gerçekten vazgeçicem son işinide yapıp bitireyim "

"Tamam Harold yarın akşam saat 8 de burda ol "

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin