Selam millet nasıl gidiyor?? çok kötü değil mi çok uzun tutmamaya çalışıcam çünkü aklıma farklı farklı Ficler geliyor neyse iyi okumalar...
-
Jungkook~
kolumda bir serum,başımda ayı gibi bir ağrı kaç gündür bu yataktayım hiçbir fikrim yok. Bakıcım Tae'nin sesinden başka sesleri algılayamıyorum..Duymaya çalıştığımda kulağıma çok kötü bir cızırtı geliyor ve canım acıyor,neden bu haldeydim neden kaç gündür bu yatakta yatıyordum bilmiyorum ama uyanınca Tae bana herşeyi anlatacağı için pek tınlamıyordum."
Jimin-shii,sence ne kadar sürer anılarını geri getirmemiz?" diyordu Tae "Bilmiyorum Tae-shii." evde başka biris daha vardı.. kimdi bu hemen uyanıp tanımak isterdim..
*1 hft sonra*
yatağımdan doğrulmaya çalışıyordum kafam hala ağrıyordu ama ilk günkü kadar kötü değildi,dayabiliyordum.ayaklarım yere basıp gözlerimi araladığımda karşımda gördüğüm yüzü tanımıyordum ve hemen"Bayy Kiğmm" diye bağırdım benim bağırmam ile yerinden zıplayan insan çok korkmuştu
amacım onu korkutmak değildi sanırım.. "Ne oldu Jeonguk" dedi bu sesi duyunca rahatlamıştım
"kim bu herif?" dedim adamın yüzüne bakarak bana biraz kızgın bakıyordu ve dediki"Pardon ama herif dediğin adam senden 2 yaş büyük" özür dileyerek mutfaktan gelen kokular ile mutfağa yönelmiştim..Tae çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı ve bence bana anlatacak bir sürü şeyleri vardı? hemen ben nasıl bu hale geldim,bana nasıl anılarımı hatırlatacaklardı? aklımdan hiç düşmüyordu bu sorular."elimi yüzümü yıkayıp geliyorum Tae Hyung" hyung deme mi güldüler bilmiyorum ama içerden büyük bir kahkaha patladığına yemin edebilirim..
yemek yerken ilk Tae konuşmaya başladı
"evet jeonguk, sanırım öğrenmek istediğin şeyler var..." o kadar güzel konuşuyordu ki sonrasında dediği hiçbirşeyi duymamıştım ve bana cümlesinin sonunda "tamam mı jeonguk" dediğinde biraz sesi yüksek çıkmıştı ve buda yerimde hoplamaya neden olmuştu..ben korkunca karşımda oturan insan ile hala tanışmamıştım.. "şey adınız nedir?" diye bir soru sordum ve güldü,neden yaptığım her şeye gülüyorlardı.. komik olan birşey mi vardı yoksa hatırlamadığım..
"Ben Park Jimin,ünlü Min Yoongi'nin sevgili Jimin" diye tanıtmıştı kendini,tanıtırkenki halimi görmemiz lazımdı söeksl.. neyse bir kahkaha attım be bana dimdik bakmaya başladılar sonra Tae lafa girdi..
"Jeonguk,arkadaşım başına gelenler yüzünden bana güvenmeyip sana bakmam için yardıma gelen Ünlü Min Yoongi'nin namı değer sevgilisi Jimin. ve kendisi benim 7 yaşımdan beri arkadaşım olur"
aklıma tek takılan yer başıma neler gelmiş olmasıydı"başıma neler geçtiğini anlatmayacmısınız?" dedim ve gene bir kıkırdama sesi duydum.. "anlattık Jeonguk,ama sen dalmış birini izliyordun" dedi Yoongi'ninki..
bende utandım tekrar anlatmalarını istedim
-
evet tamam şuan sabah olmasına az kaldı ve ben ailem uyanana kadar kitap yazıp atıcam kskskdkdrllr