ben devam edim..
Taehyung~
masum masum gözlerimin içine bakarken dakikalar geçmişti ki sessizliği Jimin bozdu..
ben tekrardan anlatmak zorunda kalmıştım
"senin çok ünlüsün ve bizde seni ark baya bir süredir takip ediyoruz,sen yurtdışına gidince biraz üzüldük çünkü seoul'de sizi çok görüyorduk-" "sizi demenize gerek yok artık ark gibi benimle konuşabilirsiniz" lafımın kesilmesi en sinir olduğum şeydir ama Jeonguk kesince ağzını bile açmadım.."sonra sizin seoul'a döndüğünüz duyunca trafik kazası yapıp her şeyi unuttunuz sandık ve gerçekten sizinle çok güzel zamanlar geçirmiştik ve bunları unutmanız ikimizde içinde kötü oldu o yüzden Bay Kim'in yaptığı ilan ile sizin ile geçirdiğimiz anıları geri getirmeye geldik"
dedikten sonra masadan kalkıp lavaboya gittim.. kendimi hiç bu kadar yalan konuşurken görmemiştim bide en sevdiğim adama karşı yalan söylüyordum.. bu benim kalbim için çok fazlaydı.. artık ona tüm anılarımızı yerine getiricem ve benimle eskisi gibi olabilicek
kendi kendime lavaboda bunları düşünürken bugün hatırlatma işlemlerine başlamamız gereken gün olduğu aklıma gelince çok sevindim..
Jimin'i sevgilisi YoOngi ile gönderirken koskoca villada sadece o ve ben kalmıştım ve ona hatırlatmam gereken anıları yazdığım defteri yıkardı odama çıkıp almıştım...
geldiğimde mutfak toplanmştı bu beni aşçıkta olsa mutlu etmişti..
ve jeonguk'un üstünü giyinmesini beklerken ilk önce tanıştığımız günü hatırlatmaya çalışacaktım o yüzden o günü özenle deftere yazdım.. ve jeonguk hazır olunca evden çıkıp ilk tanıştığımız kafeye gittik..
'o gün oraya arkadaşları ile gitmişti,bende arkadaşlarım ile gitmiştim. baya sıkılmıştık sanırım ikimizde çünkü aynı anda kendimizi dışarı attık. birkaç dk öyle bekledikten sonra ben tam içeri geçecekiken"Pardon" demişti bende dönmüştüm. bana adını sordu..'
ve iyikide sormuştu yoksa o kadarı güzel anıları adla yaşayamazdım... kafeye gelmiştik sok yanağımdan yaş süzülürken jeonguk görmesin diye hemen sildim. bir masaya oturmuştuk.. bu masa- o gene aynı sipari vermişti sanırım asla tabbokki(yanlışz yazmış olabilirim) yemeği bırakmayacaktı bende o gün verdiğim sipari verdim..
sonra garson bize birazsalar detaylı baktı neden öyle baktığını anlamamıştım ki "aha buldum" dedikten sonra konuşmama izin vermeden konuşmaya başladı..
"siz şu ünlü çiftsiniz değil mi?"
*ünlü neden bahsediyordı bu adam*
"evet evet, sizsiniz Bay Jeon ve Bay Kim"
Jeonguk yüzüme bu adam ne diyor dermiş gibi bir bakış attı bende bilmiyorum dermiş gibi yaptım..
sonra adama daha fazla uzatmamasını söyleyip kıyafetinin yakasına bir 100 won bıraktım sonra daha da bişey söylemeden gitti..
-
Tamam bu kadar yeter biraz uykuya ihtiyacım var ama uyumicam bu kitabı hemen bitirmem lazım